Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

ps715_1.gif

ps715_2.gif

ps715_3.gif

ps1063.gif

ps1064_1.gif

ps1064_2.gif

ps1065_1.gif

ps1065_2.gif

Ymmärtääkseni kaikilla Suomen armeijan kasarmeillä oli WC mallia V-8, eli 4 pönttöä vastakkaisilla seinillä. Jotkut matalat väliseinät noissa saattoi olla mutta ei ikinä ovia. Tällaiset oli ainakin Karkialammella, missä itse palvelin. Elisabeth Rehn puolustusministerinä käski inttiä asentamaan ovet noihin, että pääsee varusmiehet runkulle. Oikeasti.

Oli se Rehn hieno nainen :rolleyes: päästiinpä tuostakin jonkun sortin random perverssijohtajan keksimästä "hienoudesta" jossa pojat paskoo vierekkäin ja vastakkain. On saatana ollu vammasia taleja tuolla jotka näitä juttuja on oikeen tuolla kasarmilla määränny. Onneksi nyt ollaan menty parempaan suuntaan tuolla puolustusvoimissa, joka saralla.

Itse olen myös istunut armeijan V-8:ssa -95. -96 loppuaikana meni vessat remonttiin, jolloin niihin tuli ovet. Oli siinä mukava sontia kun vastapäätä istui toinen sonnalla.

Kainuun Prikaatin tykistön kasarmeissa oli rivikuutonen vielä ainakin vuoden -98 lopussa kun itse palvelin siellä. Muistaakseni silloin puhuttiin että olisi viimeinen kyseinen viritys Suomessa. Seuraavalle saapumiserälle vessat uudistettiin. Muistan tämän asian erittäin hyvin koska olin asian takia paskantamatta 13 päivää.

^^vähänkö siisti :D

pari randomia

Liitteet

• lol gays.webp
    lol gays.webp
    37,1 KB · Katsottu: 809
  • love this stick.webp
    love this stick.webp
    36,6 KB · Katsottu: 883
  • normal_670101909.webp
    normal_670101909.webp
    21,3 KB · Katsottu: 1 233
  • jeremytheannoyinghorse.webp
    jeremytheannoyinghorse.webp
    81,4 KB · Katsottu: 1 902
et oo tosissas?

konsta? wanha? MUUMIO? *tähän kuva missä on jotain vitun vanhaa*

kas kun et kirjoitusvirheitä ala etsimään. oot nähnyt kuvan aikasemmin? jee? onko nyt isompi pippeli kun sait kertoa ihanassa internetissä että "tämä on wanha, oon nähnyt ennenkin, missä olit vuonna 94 kun tämä ensimmäisen kerran julkaistiin? minä ainakin näin tämän jo silloin". vaikka valtaosa on varmasti nähnyt ton niin aina on porukkaa jotka eivät ole. onko sitten sen arvoista floodata ketju täyteen wanha viestejä kuin antaa niiden wanhojen kuvien olla ja etsiä sitä oikeasti hauskaa sisältöä tähän threadiin.

ps. jos inisee että on wanha tai konsta nii täytyy linkittää se ensimmäinen posti millä se on tähän ketjuun linkitetty. peace out. :piis: ;)

konsta? wanha? MUUMIO? *tähän kuva missä on jotain vitun vanhaa*

kas kun et kirjoitusvirheitä ala etsimään. oot nähnyt kuvan aikasemmin? jee? onko nyt isompi pippeli kun sait kertoa ihanassa internetissä että "tämä on wanha, oon nähnyt ennenkin, missä olit vuonna 94 kun tämä ensimmäisen kerran julkaistiin? minä ainakin näin tämän jo silloin". vaikka valtaosa on varmasti nähnyt ton niin aina on porukkaa jotka eivät ole. onko sitten sen arvoista floodata ketju täyteen wanha viestejä kuin antaa niiden wanhojen kuvien olla ja etsiä sitä oikeasti hauskaa sisältöä tähän threadiin.

ps. jos inisee että on wanha tai konsta nii täytyy linkittää se ensimmäinen posti millä se on tähän ketjuun linkitetty. peace out. :piis: ;)
sandyvag.jpg

et oo tosissas?

Jos ko kuva on jo ketjussa ollut, olen vilpittömästi pahoillani mielipahasta ja lupaan tarjota sovinnon eleenä oluen, jos joskus törmätään;)

Jos kommenttisi koskee kuvassa olevaa tekstiä, niin kyllä suomalaisen (miehen?) turhautumisen purkautuminen aina röhönaurun arvoista on :thumbs:

Back
Ylös Bottom