Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai joku oo tota tosissaan tehny tuota kissan löytymis ilmotustaSaa kyllä olla aika true amerikkalainen, jos erehtyy luulemaan rottaa kissaks :D
eikä ku se on HilleviTaitaa olla opossumi..
opossumi:eikä ku se o Hillevi
opossumi:
![]()
hillevi:
![]()
..ja fretti on hillevin kesytetty muoto.
mun mielestä tuo kyllä näyttää enempi opossumilta, mutta en minä noista tiedä 
Katsopas uudestaan se viesti jonka lainasin. Jonkin verran tuli aikoinaan opiskeltua yliopistolla biologiaa, mutta ilman sitäkin varmasti tietäisin mikä on hilleri. Ja juu, tuo on opossumi. (Mitähän googlen kuvahaulla muuten tulee jos sinne kirjoittaa hillevi?Tarkoitat varmaan hilleRi![]()
)Katsopas uudestaan se viesti jonka lainasin. Jonkin verran tuli aikoinaan opiskeltua yliopistolla biologiaa, mutta ilman sitäkin varmasti tietäisin mikä on hilleri. Ja juu, tuo on opossumi. (Mitähän googlen kuvahaulla muuten tulee jos sinne kirjoittaa hillevi?)
Ja kyllä sitä ilman biologian yliopisto-opiskeluakin tietää mikä on hilleri
Mutta ei aiheesta sen enempää ohi.
Mitenkähän kävis jos tuonne keskelle kävelis ja kusasis tuon kiven juureen?![]()
Selkiyttääkö yhtään jos paljastan että eräs henkilö tässä ketjussa (ennen minua) käytti hilleristä leikkisää nimitystä "hillevi"? Jota minä sitten jatkoin omassa viestissäni. Koska olin googlella hakenut hilleRin kuvan (vaikka viestissäni kutsuinkin sitä hilleViksi), niin ilmeisesti osasin eläimen nimen oikein kuitenkin jo ennen kuin paljastit sen minulle? Tai sitten sinä kuvittelit ihan oikeasti että on olemassa myös hillevi?Nyt ilmeisesti jommalla kummalla on käynyt väärinkäsitys. Jos fretti on kesympi versio hilleVistä niin mikä se hilleVi oikein on? Googlen kuvahaulla näyttäisi tulevan Hillevi-nimisten henkilöiden kuvia, joten en nyt oikein ymmärrä mitä tuolla haet takaa?Ja kyllä sitä ilman biologian yliopisto-opiskeluakin tietää mikä on hilleri
Mutta ei aiheesta sen enempää ohi.
(;))Hohohoho :D ei hemmetti on kyllä käyny pikkunen moka logon suunnittelijalle :D