Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

cat_found.jpg

Eikai joku oo tota tosissaan tehny tuota kissan löytymis ilmotusta:hyper: Saa kyllä olla aika true amerikkalainen, jos erehtyy luulemaan rottaa kissaks :D

opossumi:
images

hillevi:
images

..ja fretti on hillevin kesytetty muoto.

Tarkoitat varmaan hilleRi :david: mun mielestä tuo kyllä näyttää enempi opossumilta, mutta en minä noista tiedä :)

Ja ettei mene aivan offtopiciksi niin pakko laittaa tämä. Niin surkea, että sen on pakko olla hyvä :D
butcher_loves_cricket2.jpg

Tarkoitat varmaan hilleRi :david:
Katsopas uudestaan se viesti jonka lainasin. Jonkin verran tuli aikoinaan opiskeltua yliopistolla biologiaa, mutta ilman sitäkin varmasti tietäisin mikä on hilleri. Ja juu, tuo on opossumi. (Mitähän googlen kuvahaulla muuten tulee jos sinne kirjoittaa hillevi?:david:)

Katsopas uudestaan se viesti jonka lainasin. Jonkin verran tuli aikoinaan opiskeltua yliopistolla biologiaa, mutta ilman sitäkin varmasti tietäisin mikä on hilleri. Ja juu, tuo on opossumi. (Mitähän googlen kuvahaulla muuten tulee jos sinne kirjoittaa hillevi?:david:)

Nyt ilmeisesti jommalla kummalla on käynyt väärinkäsitys. Jos fretti on kesympi versio hilleVistä niin mikä se hilleVi oikein on? Googlen kuvahaulla näyttäisi tulevan Hillevi-nimisten henkilöiden kuvia, joten en nyt oikein ymmärrä mitä tuolla haet takaa? :rolleyes: Ja kyllä sitä ilman biologian yliopisto-opiskeluakin tietää mikä on hilleri :) Mutta ei aiheesta sen enempää ohi.

Voipi olla, että tämäkin on jo nähty tässä ketjussa.
evil_bono.jpg

Mitenkähän kävis jos tuonne keskelle kävelis ja kusasis tuon kiven juureen?:hyper:

Mä luulen, että ne ymmärtäis, ja suhtautuis kunnioittavasti siihen, että Suomessa pruukataan joskus kännätä vähän liikaa, ja sitten käyttäytyä hieman hölmösti, että kyse on vain kulttuurillisista eroista, eikä mistään sen vakavammasta :D

Nyt ilmeisesti jommalla kummalla on käynyt väärinkäsitys. Jos fretti on kesympi versio hilleVistä niin mikä se hilleVi oikein on? Googlen kuvahaulla näyttäisi tulevan Hillevi-nimisten henkilöiden kuvia, joten en nyt oikein ymmärrä mitä tuolla haet takaa? :rolleyes: Ja kyllä sitä ilman biologian yliopisto-opiskeluakin tietää mikä on hilleri :) Mutta ei aiheesta sen enempää ohi.
Selkiyttääkö yhtään jos paljastan että eräs henkilö tässä ketjussa (ennen minua) käytti hilleristä leikkisää nimitystä "hillevi"? Jota minä sitten jatkoin omassa viestissäni. Koska olin googlella hakenut hilleRin kuvan (vaikka viestissäni kutsuinkin sitä hilleViksi), niin ilmeisesti osasin eläimen nimen oikein kuitenkin jo ennen kuin paljastit sen minulle? Tai sitten sinä kuvittelit ihan oikeasti että on olemassa myös hillevi?:eek: (;))

Hohohoho :D ei hemmetti on kyllä käyny pikkunen moka logon suunnittelijalle :D

Millä perusteella päättelet, että suunnittelijalla on sattunut moka?

_a-style.jpg

Onko tässäkin sattunut moka?

Back
Ylös Bottom