Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

En mäkään näe noissa koskaan yhtään mitään, ja osaisin kyllä arvostaa jos tänne postattaisiin enemmän niitä hauskoja kuvia, ja vähemmän kaikkea lässytystä.

made_in_china.jpg

obama_superman_awesome.jpg

hillary_closer.jpg

siis pitääkö tossa powerhousun ohjeessa katosa silmät ristissä?

...

ps, mä olen opetellut tyylin joskus jolla onnistuu melkein aina; silmät kieroon ja tuijotat yhteen pisteeseen, kunnes alat huomata että taustasta irtoaa kolmiulotteisesti jotain. (silmät voi täten oikaista :D ) Sen jälkeen vaan katsot riittävän kauan kunnes silmät/aivot tottuvat uuteen "ulottuvuuteen". Sen jälkeen yleensä hahmottaa kuvan ja voi jopa viedä hitaasti päätä lähemmäksi vaikka ihan kiinni ruutuun. On muuten törkeen mageeta katsoa noita ihan läheltä.

Itse en saa mitään irti laittamalla silmiä ristiin. Mutta tarkoitit varmaakin että tuijottaa näytön läpi siten että kaikki sumenee, niin kuvaan ilmestyy väkisinkin jokin sen kolmiulotteisen kuvan kulma ja tarkentaa silmän sitten siihen. Aina toimii.
Muistaen tietty danonino mikälie mainoksen: mua se ainakin auttaa..

...
funny-pictures-mom-dad-surprised-cat.jpg

Juu ei aukea nuo kaikki täälläkään vaikka pää kipeänä tuijottas ja zoomailis.
Viimesimmässä kuvassa näen kahtena hyvännäkösen lyylin imemässä sormeaan jugurttipurkki kädessään. Tiedä sitten mitä siinä pitäs nähdä...

mitä noissa kahdessa muijan kuvassa pitäs olla ihmeellistä ???

eikä marsalkkan kuvasta erota kyllä mitään :D

noi stereogrammit on parhaita, niitä mä osaan kattoo :thumbs:

Juu ei aukea nuo kaikki täälläkään vaikka pää kipeänä tuijottas ja zoomailis.
Viimesimmässä kuvassa näen kahtena hyvännäkösen lyylin imemässä sormeaan jugurttipurkki kädessään. Tiedä sitten mitä siinä pitäs nähdä...

Tuo on 3D-kuva. Silmät ristiin niin siihe keskelle tullee se kolmas kuva. Siihen koitat sitten tarkentaa nii lopulta (jos onnistuu) siinä näkyy se kuva 3Deenä. Noita on kiva katella kuha oppii taktiikan.

Back
Ylös Bottom