Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.mun mielestä olis hienoa jos koira osaisi käydä ominpäin pöntöllä paskalla.
En löydä linkkiä tähän hätään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.mun mielestä olis hienoa jos koira osaisi käydä ominpäin pöntöllä paskalla.
Vilkase tuota video treadia, niin näet tällä kertaa kissan paskalla.Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.
Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.

Onks tää niinkun joku valtava deitti-ilmo, miksi se jätkä kellii kalsareillaan sohvalla ja välillä muna pystyssä?![]()
Ei toi ole oikeastaan edes harvinaista. Kissa on helppo opettaa pöntölle. Tosin on astetta harvinaisempaa jos se on itse oppinut. Osaahan jotkut availla oviakin. Ei ne kissat kuitenkaan niin tyhmiä ole kuin monet luulee.Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.
Haha, tuli flashbacki noista komeista kalsareista mitkä sillä on punttikuvissa että jossain oon noi nähny. No galleriaa surffaamaan ja siellähän ilpo jakeli joskus monissa yhteisöissä punttineuvoja. :D