Hehe, tuttu paikka Turusta! Tosin baarin nimi taitaa olla tuossa vanha.
Kyllähän se Proffan Kellari vieläkin on, ainakin toi punanen "pressu" on ihan saman näkönen, joka päivä sitä ihmettelee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, tuttu paikka Turusta! Tosin baarin nimi taitaa olla tuossa vanha.
Kyllähän se Proffan Kellari vieläkin on, ainakin toi punanen "pressu" on ihan saman näkönen, joka päivä sitä ihmettelee.
Mulle ainakin uusia. :lol2: :lol2:Toivottavasti ei ole vanhoja juttuja mutta tässä pari sarjakuva "mokaa"![]()
Juu, on Proffan KELLARI siellä, mutta tuossa lukeekin Proffan VASTAANOTTO. Tosin en ole paikkaan sen kummemmin tutustunut, että tietäisin onko se Kellari vain jokin lempinimi Vastaanotolle.
Tämä ei aiheuttane aiheen mukaista repeämistä, mutta onpas artikkelin kuvassa huippuluokan taksi: Suomalaisilta jää 500 kännykkää taksiin kuukausittain
1337 = leet = elite, Leetspeak, Wikipedia
Mä oon tätä pari päivää jo ihmetellyt ja koittanut keksiä mikä tossa on hauskaa, mutta ei aukene. Auttakee!!!http://www.b0g.org/wsnm/uploads/yodalove2.jpg
Mä oon tätä pari päivää jo ihmetellyt ja koittanut keksiä mikä tossa on hauskaa, mutta ei aukene. Auttakee!!!
Jaa, se oli pimppi? Näytti joltain pullolta, eli ei ihme että olin vähän "wtf". No, ei sekään siitä sen hauskempaa tee...Patjojen väliin sullottu "pimppi" ja joku nörtti panee sitä katsellen tuota Star Wars/Star Trek/What Evah-tyyppiä. Hauskaa? En tiedä.
Jaa, se oli pimppi? Näytti joltain pullolta, eli ei ihme että olin vähän "wtf". No, ei sekään siitä sen hauskempaa tee...