Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Hehe, tuttu paikka Turusta! Tosin baarin nimi taitaa olla tuossa vanha.

Kyllähän se Proffan Kellari vieläkin on, ainakin toi punanen "pressu" on ihan saman näkönen, joka päivä sitä ihmettelee.

Kyllähän se Proffan Kellari vieläkin on, ainakin toi punanen "pressu" on ihan saman näkönen, joka päivä sitä ihmettelee.

Juu, on Proffan KELLARI siellä, mutta tuossa lukeekin Proffan VASTAANOTTO. Tosin en ole paikkaan sen kummemmin tutustunut, että tietäisin onko se Kellari vain jokin lempinimi Vastaanotolle.

Toivottavasti ei ole vanhoja juttuja mutta tässä pari sarjakuva "mokaa" :)

Liitteet

• mikki.webp
    mikki.webp
    34 KB · Katsottu: 2 976
  • rasmus.webp
    rasmus.webp
    37,9 KB · Katsottu: 2 404
  • takaapain.webp
    takaapain.webp
    24,9 KB · Katsottu: 1 719
Juu, on Proffan KELLARI siellä, mutta tuossa lukeekin Proffan VASTAANOTTO. Tosin en ole paikkaan sen kummemmin tutustunut, että tietäisin onko se Kellari vain jokin lempinimi Vastaanotolle.

Mestan nimi on Proffan Kellari, peittyy vaan tossa kuvassa. Tervetuloa vastaanotolle ;) Pari kertaa tullu käännyttyä, ei järin mairitteleva paikka.

Mä oon tätä pari päivää jo ihmetellyt ja koittanut keksiä mikä tossa on hauskaa, mutta ei aukene. Auttakee!!!

Patjojen väliin sullottu "pimppi" ja joku nörtti panee sitä katsellen tuota Star Wars/Star Trek/What Evah-tyyppiä. Hauskaa? En tiedä.

Tuskin ovat nuo automainokset feikkejä. Paljon muita vastaavia näkynyt ainakin Saksassa.

Niinjoo, tuo Subarun veto oli aika paska, BMW menestynyt paljon paremmin Vuoden auto/-moottori-skaboissa...

Jaa, se oli pimppi? Näytti joltain pullolta, eli ei ihme että olin vähän "wtf". No, ei sekään siitä sen hauskempaa tee...

186_catobj.jpg

En omista (kovin montaa erilaista....) tuommoista, mutta kyllähän kunnon runkkari tuommoiset härvelit tunnistaa... :D

Back
Ylös Bottom