Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
12582_10151323986614260_1042552660_n.jpg

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
En nyt halua olla ilonpilaaja mutta tossa on ihan syy miksi touch padi on aseteltu tuolla tavoin ;) Acerin sivuilta jos käy katsomassa niin hiffaa tarkoituksen, R7 on malli.

Onpa todella vammainen systeemi. Siinä on taas kehitetty jotain kehittämisen ilosta. mikään noista vaihtoehtoisista käyttötavoista ei varmasti ole yhtään sen kätevämpi kuin perinteinen tapa käyttää kannettavaa.

Kieltämättä nykyelektroniikka on täynnä noita "kehitetty kehittämisen ilosta" paskaratkaisuja, mutta jos toi näytön "jalka" on oikeasti jämäkkä ja kestää käytössä niin mun mielestä tuo on aika mainio idea.

Kuka helvetti muutenkaan käyttää touchpadia, paitsi korkeintaan jos pitää 30 sekuntia konetta käyttää joskus eikä jaksa hiirtä kaivaa repusta/laukusta sen takia. En mä ainakaan oo nykysenkään läppärin touchpadia käyttänyt ikinä, paitsi alussa kokeilin että "joo, toimii se". Ois voinut jättää mun puolesta vaikka kokonaankin pois tostakin läppäristä, varsinkin kun noissa on kai kosketusnäytöt.

Tossa sijainnissa touchpadia ei tarviis erikseen disablettaa, kun se ei kirjottaessa tuu ranteiden tielle, eli vaikka ei edes ois mitään erikoista näyttöratkaisua niin mä haluaisin omassakin läppärissä mielummin touchpadin tonne ylös, pois tieltä.

...Kuka helvetti muutenkaan käyttää touchpadia, paitsi korkeintaan jos pitää 30 sekuntia konetta käyttää joskus eikä jaksa hiirtä kaivaa repusta/laukusta sen takia...

Applen Macbookit. Ei tarvi hiirtä pahemmin, kun toimii touchpad kuin unelma... Sängyssä röllötellessä ei pahemmin tee mieli vedellä jotain hiiriä mukaan.

joo, macbookeis ei oo hiirtä kaivannu.. en tiiä onks jo nyky pc:den hiiret sil tasol vai vieläkö ne touchpadit on hätätilanteita varten, ja kuten tossa oli kuva, niin mäkki toimii MYÖS ikkunan auki pitämisessä! =)

Ihme että iUskovaiset täällä taas meuhkaamassa. Touchpadit nyt vaihtelevat ihan valmistajittain, eivätkä ole mitenkään sidoksissa pc:hen itsessään. Oman kokemuksen mukaan esim. Asuksien touchpadit vievät Appleja 5-0. Ainoa missä hiirtä tarvii, on pelit. Joskos sitten taas niitä repeilemisiä, eli hauskoja kuvia netistä?

dear_santa3.jpg

Apple Mac = PC. Koittakaa nyt iTardit saada tuo mahtumaan kalloonne, niin ei tarvitse aina jauhaa tuota samaa PC-paskaa.

Aiheeseen liittyvä kuva, ettei mene ihan offtopiciksi:

c1b995bb9f984df7592af82b9e13e9eb272eb21eeb1a3e90dad0f25c24c59256.webp

Back
Ylös Bottom