Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka alemmassa kuvassa on aikuinen niin mistä näet että ukko on vetänyt vodkaa? Siellä voi olla mitkä vaan mömmöt. En siis väitä etteikö vodkallakin saisi päätä sekaisin, mutta ei se kaikkia tuohon kuntoon saa lähellekkään, suurin osa ihmisistä osaa rajoittaa juomistaan.

you-dont-say.gif

Japi Suomen Presidentiksi!

Ei näitä Japi kannata ihan niin tosissaan ottaa.

Eiköhän se ole kaikille aivan selvä, että tuohon kakkos kuvan kuntoon menee vai pieni joukko alkoholia nauttivista ihmisistä.

Tuon kuvan oli tarkoitus varmasti vain olla hauska eikä ideana ollut varmaankaan kuvata todellisuutta.

Niin tarkoitushan on varmaan laittaa ees etäisesti hauskoja kuvia, tuo ei mielestäni ollut edes etäisesti. Varmaan joku alaikäinen joka on elämässään 2 kaljaa juonut voi tuota kuvitella hauskaksi :)

Niin tarkoitushan on varmaan laittaa ees etäisesti hauskoja kuvia, tuo ei mielestäni ollut edes etäisesti. Varmaan joku alaikäinen joka on elämässään 2 kaljaa juonut voi tuota kuvitella hauskaksi :)

Ettet sä nyt Japiseni olis vaan ihan helvetinmoinen tosikko? Kyl toi mun mielestä oli ihan samaa tasoa kuin suurin osa näistä hauskoista kuvista täällä :)

Tai sit sä vaan osut mun kuvaukseen. Ei se oo oikeasti hauska.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tai sit sä vaan osut mun kuvaukseen. Ei se oo oikeasti hauska.

Oot näköjään yksin mielipitees kanssa.

Ja sitten niitä kuvia:

Flickr: Galerie de never_braless

Aikuinen mies naisten hepeneissä. En osaa linkittää suoraan kuvia tuolta :( Kukas pakkislainen tunnistaa olevansa tuossa?

Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin mitä hakusanoja tunnustat käyttäneesi?

#Turku-kanavalta tuon löysin. Ei olis tullu mieleenkään ettiä tuota, mutta jälkeenpäin ajateltuna se olis pitäny olla itsestäänselvää se ettiminen! :(

Back
Ylös Bottom