- Ikä
- 42
Kyllä siinä ihan kuvan osoite taitaa olla kun mulla näkyy komeesti. Jätkillä on vaan taas vaihteeksi selaimen asetukset päin persettä.No mitä jos postaisit sen kuvan osotteen etkä sivun osotetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siinä ihan kuvan osoite taitaa olla kun mulla näkyy komeesti. Jätkillä on vaan taas vaihteeksi selaimen asetukset päin persettä.No mitä jos postaisit sen kuvan osotteen etkä sivun osotetta.
Vai onko Feissarimokat.com sivun tarkoitus, että nauretaan tolle Samille? Mille tässä nauretaan? Ohan toi nyt semipöljä hakemus ja hilpeyttä aiheuttava, mut c'mon facebookkiin kavereille naurettavaksi?
Kun se on nyt julkaistu FB-mokissa, on siitä kaikki tunnistetiedot poistettu, joten eipä tuolla Samilla ole mielestäni mitään hävettävää. Emme voi tietää kuka hän on, missä firmassa töissä, ja kuka on tämä hakemuksen laittanut tyyppi. Samistakin nimen tietävät vain hänen oikeat ystävänsä.
Siltikin aika erikoista, että on laittanut tuonne.
Ei siitä sen enempää, tuskin on vahinkoa tapahtunut.
Harva noita itse laittaa muutenkaan. Kyllä ne on kaverit sitten yleensä, mitkä noita vuotaa tonne. Itekin kyllä toivoisin, että omat päivitykset pysyis siinä kaveripiirissä, eikä kaikkien nähtävänä feissarimokissa.
Tän kuvan paskuutta ei voi sanoilla kuvata.
http://www.studio55.fi/lahipiirivoi...ti-heikkilan-vastaukset-katsojien-kysymyksiin
Ei oo kuva, anteeksi, tiedän virheeni.
Mutta itse repeilin ainakin ihan helvetisti noille ammattimaisille vastauksille..
mm:
Huomenta Antti! Voisiko tuollaista nopeatempoista harjoittelua soveltaa myös käsipainoilla tehtäviin harjoituksiin? Esim. vähän pienemmillä painoilla paahtaa niin nopeasti kuin pystyy, sitten tauko ja taas uusiksi. Vai kohdistuuko siinä liikaa rasitetta niveliin? Itselläni on monen vuoden kokemus painoharjoittelusta joten liikeradat yms ovat teknisesti kunnossa.
T:Riku
Periaatteessa voi, mutta panoharjoittelusta puhumme myöhemmin.
ja mikä vastaus tämäkin on:Juoksen kerran viikossa 3 km. Onko se liikaa?
Periaatteessa..?Voinko treenata vaikka on tahdistin rinnassa?
T:sopiiko
Periaatteessa kyllä.
No ei taida Sami XXX olla ihan oikea henkilö valitsemaan ketään töihin kun julkaisee facebookissa omalla nimellään työpaikalleen tulleita hakemuksia.
Vaikka tossa ei nimiä paljasteta niin kyllä tossa asemassa olevan henkilön pitää tajuta rajat, hihitelköön siellä toimistossa näille "hassuille" hakemuksille.
Vai onko Feissarimokat.com sivun tarkoitus, että nauretaan tolle Samille? Mille tässä nauretaan? Ohan toi nyt semipöljä hakemus ja hilpeyttä aiheuttava, mut c'mon facebookkiin kavereille naurettavaksi?
Ttu, että mäkin oon nykyään tosikko.
Intervalli on paras. Ja kuntopyörä.
Kuntopyörä oli tosiaan joka toinen vastaus:lol2: