Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

overly-manly-man-bitch-mittens.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aawesomegod.jpg

615411_10151128780979495_1654594697_o.jpg

mehujanne.jpg

m_88873.jpg

m_88898.jpg

m_88803.jpg

88766.jpg

m_88568.jpg

m_88383.png

m_88762.jpg

88260.jpg

88312.png

http://www.studio55.fi/lahipiirivoi...ti-heikkilan-vastaukset-katsojien-kysymyksiin

Ei oo kuva, anteeksi, tiedän virheeni.

Mutta itse repeilin ainakin ihan helvetisti noille ammattimaisille vastauksille..

mm:

Huomenta Antti! Voisiko tuollaista nopeatempoista harjoittelua soveltaa myös käsipainoilla tehtäviin harjoituksiin? Esim. vähän pienemmillä painoilla paahtaa niin nopeasti kuin pystyy, sitten tauko ja taas uusiksi. Vai kohdistuuko siinä liikaa rasitetta niveliin? Itselläni on monen vuoden kokemus painoharjoittelusta joten liikeradat yms ovat teknisesti kunnossa.

T:Riku

Periaatteessa voi, mutta panoharjoittelusta puhumme myöhemmin.

Ei tää nyt mikään huikeen hauska ole, mutta pakko oli ottaa kuva kun mun mielestä toi on niin häiriintynyt mainos jollain tasolla.

llama.jpg

No ei taida Sami XXX olla ihan oikea henkilö valitsemaan ketään töihin kun julkaisee facebookissa omalla nimellään työpaikalleen tulleita hakemuksia.
Vaikka tossa ei nimiä paljasteta niin kyllä tossa asemassa olevan henkilön pitää tajuta rajat, hihitelköön siellä toimistossa näille "hassuille" hakemuksille.

Vai onko Feissarimokat.com sivun tarkoitus, että nauretaan tolle Samille? Mille tässä nauretaan? Ohan toi nyt semipöljä hakemus ja hilpeyttä aiheuttava, mut c'mon facebookkiin kavereille naurettavaksi?

Ttu, että mäkin oon nykyään tosikko.

^ Status on vain sen kavereille kuten näkyy, eli ei ole julkinen.

Kun se on nyt julkaistu FB-mokissa, on siitä kaikki tunnistetiedot poistettu, joten eipä tuolla Samilla ole mielestäni mitään hävettävää. Emme voi tietää kuka hän on, missä firmassa töissä, ja kuka on tämä hakemuksen laittanut tyyppi. Samistakin nimen tietävät vain hänen oikeat ystävänsä.

^ Status on vain sen kavereille kuten näkyy, eli ei ole julkinen.

Kun se on nyt julkaistu FB-mokissa, on siitä kaikki tunnistetiedot poistettu, joten eipä tuolla Samilla ole mielestäni mitään hävettävää. Emme voi tietää kuka hän on, missä firmassa töissä, ja kuka on tämä hakemuksen laittanut tyyppi. Samistakin nimen tietävät vain hänen oikeat ystävänsä.

Ok,

Viestin statusta en tuosta osaa nähdä.

Siltikin aika erikoista, että on laittanut tuonne.
Ei siitä sen enempää, tuskin on vahinkoa tapahtunut.

Harva noita itse laittaa muutenkaan. Kyllä ne on kaverit sitten yleensä, mitkä noita vuotaa tonne. Itekin kyllä toivoisin, että omat päivitykset pysyis siinä kaveripiirissä, eikä kaikkien nähtävänä feissarimokissa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom