Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tällä 910 sivulla sama kuva:

Eilen, 13:06 #22727
Eilen, 17:26 #22732
Tänään, 00:08 #22745

Että viellä mahtuu pari kertaa lisää vai häh?
Riippuu ihan omista asetuksista onko samalla sivulla vai ei. Ja lisäksi lainasit vielä kuvankin, että kontribuoit repostaukseen itsekin.

e. Osa hyvistä pokesivuista ei toimi oikein, jos säätää firefoxin näyttämään kaikki hotlinkatut kuvat.
481126_403147303072996_1467649636_n.jpg

NeKtO.jpg

1334895561368.gif

hYjSL.gif

tumblr_m8b0hjfWQ71qhy1pno1_1280.jpg

http://static.marmalauta/files/satunnainen/orig/1345125862693321.jpg

Jes, neljä samaa postausta Halla-Ahosta ja kolme Kekkosesta samalla sivulla. Postatkaa vielä pari, kyllä ovat joka kerta yhtä hauskoja.

tumblr_m5cpm9ycBf1qza249o1_1280.png

Jes, neljä samaa postausta Halla-Ahosta ja kolme Kekkosesta samalla sivulla. Postatkaa vielä pari, kyllä ovat joka kerta yhtä hauskoja.
Esimerkiksi minulle näkyy vain yksi molempia, kuten varmasti monille muillekin. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtäkseen ettei niitä tänne vittuillakseen spammata.

Mulla oli ennen refcontrol, ja näkyi imgur yms, mutta se hajotti yhden mun käyttämän nettipohjaisen ohjelman joten lensi roskiin se.

^Ei kauhean osuva kuva, koska ainankaan toistaiseksi ketään ei ole uhattu tahi yritetty tappaa Marsi-leffan vuoksi, eikä myöskään mellakoita tai muita protesteja ole nähty.

Toisekseen, elokuva on julkisrahoitteisen Ylen tekele, kun taas Muhammed-pilakuvat yksityisen lehden tuote.

^Ei kauhean osuva kuva, koska ainankaan toistaiseksi ketään ei ole uhattu tahi yritetty tappaa Marsi-leffan vuoksi, eikä myöskään mellakoita tai muita protesteja ole nähty.

Toisekseen, elokuva on julkisrahoitteisen Ylen tekele, kun taas Muhammed-pilakuvat yksityisen lehden tuote.

Looginen argumentointi ei koskaan tehoa vihervasemmistolaisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom