Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Liekkö jo ollut...

10723298.jpg

Oisin voinu lyödä pienen palkkani vetoa, että ton Mannerheim jutun takia täällä pääsee katsomaan toinen toistaan paskempaa Mario-Mannerheim kyborgia :D

^^ En tajua. Onko tuo "Repesin eli hauskoja kuvia netistä"? Missä känsät / kovettumat käsistä eli teetkö edes maastavetoa?

Joo nuppi vähän jumis, kun vedin muutaman Pirkka Lagerinkin. Penan viestistä vasta tajusin pointin. Toisaalta totta on sekin, että tällä ikää ei enää joka huumoriasia aukea, jos se liittyy noihin onanointeihin. Been there ja sitä rataa...

edit: niin ja voisit silti vetää maasta. Mä en sitä oo tehny 7vuoteen, kuten en koko saleiluakaan mutta silti on edelleen nahka paksuna kämmenissä.

Joo nuppi vähän jumis, kun vedin muutaman Pirkka Lagerinkin. Penan viestistä vasta tajusin pointin. Toisaalta totta on sekin, että tällä ikää ei enää joka huumoriasia aukea, jos se liittyy noihin onanointeihin. Been there ja sitä rataa...

edit: niin ja voisit silti vetää maasta. Mä en sitä oo tehny 7vuoteen, kuten en koko saleiluakaan mutta silti on edelleen nahka paksuna kämmenissä.
Voisin, ja vedänkin. Ei toi oo mun käsi tossa kuvassa, vaan joku randomjantteri netistä.

390780_396264013762189_2072871121_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom