Renne Korppila Podcast

Kyllä Rennen vierellä näyttää aika "pienelle" suurin osa bodareista, kun kaveri on 3 päänmittaa pidempi :D

Jaa niin, että ollakseen PT tänä päivänä täytyy pystyä täyttämään tietyt kriteerit lihasmassan osalta? :D
Voihan sitä osaamista olla vaikka kuinka ja paljon, vaikkei Savolaiselta ulkoisesti näyttäiskään.

Ei se iso ulkomuoto automaattisesti tarkoita, että tietäisi asioista yhtään sen enempää.

En mä sitä tässä tapauksessa tarkottanut. Noi oli kaks ihan erillistä kysymystä. Bundlasin ne peräkkäin, niin vähän tosin sellaisen johtopätöksen siitä pystyi vetämään :)

No mut sit täysin Renneen liittymätön kommentti, niin mun mielestä on huvittavaa että nykyään hankitaan niitä 3000e personal trainer -tutkintoja ja siellä sitten voi olla (anteeksi vaan) 130kg läski personal trainer opastamassa kyykkäämään. Joo eihän sitä itse tarvii liikkeitä pystyä tekemään, kunhan osaa neuvoa... #paskanvitut.

Voin sanoo että kyllä Rennen vierellä suurin osa pieneltä näyttää.
Voin sanoa, että kyllä itelläkin on melko ruipelo olo ollut Rennen vieressä. Vaikkakin on pituutta 190cm ja painoa päälle satku. Hyvin on lihaa tarttunut, kun vertaa Aamupoikien alkuaikojen kondikseen. Sillon Renne oli melkoinen kynäniska! :D

Viimeksi muokattu:
Joo, pikkupojilta näyttää nää 170cm bodarit kyllä Rennen vierellä. On kyllä vakuuttava näky, kun tuon pituisessa ruhossa on lihaa.

Joo, pikkupojilta näyttää nää 170cm bodarit kyllä Rennen vierellä. On kyllä vakuuttava näky, kun tuon pituisessa ruhossa on lihaa.

Naigelilla selkeästi joku fetissi pitkiin miehiin :pano: Taitaa lyhyen ajan sisään olla ainakin kolmas kommentti aiheeseen liittyen eri yhteyksissä :D

Naigelilla selkeästi joku fetissi pitkiin miehiin :pano: Taitaa lyhyen ajan sisään olla ainakin kolmas kommentti aiheeseen liittyen eri yhteyksissä :D
huhujen mukaan mulla fetissi miesten pullotuksiin ja nyt naigell tuli samaan junaan. Odotan että jerry ottaa uuden tulokkaan käsittelyyn. @jerrycotton

rennen videoille iso peukku! Iso mies!

Messuilla vaihdoin miehen kanssa pari sanaa ja vaikka olenkin totaali noubadi :Dniin jutusteli niinkuin kelle vaan kaverille. Miehessä on kyllä oikeesti myös pihviä kunnolla, ei pelkkää pituutta! Pätevämpi pt varmasti kuin 98% kaikista muista. Videoista plussaa siitä, että tulevat ulos nopeasti ja ilman suurempaa sensuuria yms. Vaikka puhelin laatusia ovat, niin sisältö on omanlaistaan ja puheen ammattilaisena osaa hoitaa keskustelut mielenkiintoisesti ja laadukkaasti. Eli uskon, että näille on oma paikkansa oikeinkin hyvin kaikkien muiden videoiden tarjonnan keskellä. Kanava on tilauksessa ja kuulolla ollaan. Peukku ylös.

Pidän myös paljon videoista mitä tullut, etenkin analyysit Hulkin kanssa sekä nyt NFE matskut. Expo -analyysejä odotellessa!
Expoilla kauempaa katselin samaa, että onhan se nyt melko mörkö. :D

Back
Ylös Bottom