Renne Korppila Podcast

Ei nyt vessassa käyntejä tarvii yksityiskotaisesti kuvailla, mutta toisaalta pelkkä ruoan puputtaminenkaan ei niin älyttömän kiintoisaa ole. :)

Näissä Rennen syöntivideoissa se syömisen aikainen mumina. :heart: Voi vaan kuvitella miten autenttinen fiilis noita videoita on tehdä.

Karkottaisikohan se kaikki katsojat, jos seuraava haaste liittyisi jollakin tavalla treenaamiseen...

Kannattaa muuten käydä ihmeessä Rennen treenautettavana. Me vedettiin Rennen kanssa jalkatreenit joskus 1,5v sitten ja voin sanoa, että meikäläisen 5v saliuran pahimmat/parhaimmat domsit on tullut tuosta treenistä. Kovaa olen treenannut muutenkin, mutta tuolloin mentiin oikealla tavalla yli omien rajojen. Myöskään alaselkää ei paskottu treenin aikana vaan liikevalinnat oli sellaiset, että failureen vetäminen ei pilannut lopputreeniä.

Oonko mä tipahtanut kenties kärryiltä. Eli Renne on nykyään personal trainer vai?
Vähän on jotenkin vaikea tulkita onko tossa lihaa sen kummemmin päällä vai ei. Näyttää ihan peruskuntoiselta kaverilta, tai sitten pituus hämää. Eikös Renne aika pitkä kaveri ole.

On PT. Renne on muistaakseni 192cm pitkä.. Ja kyllähän tossa pihviä on noin pitkään mieheen nähden varsinki on natu! Että ei mikää pieni mies.

Oonko mä tipahtanut kenties kärryiltä. Eli Renne on nykyään personal trainer vai?
Vähän on jotenkin vaikea tulkita onko tossa lihaa sen kummemmin päällä vai ei. Näyttää ihan peruskuntoiselta kaverilta, tai sitten pituus hämää. Eikös Renne aika pitkä kaveri ole.

Jaa niin, että ollakseen PT tänä päivänä täytyy pystyä täyttämään tietyt kriteerit lihasmassan osalta? :D
Voihan sitä osaamista olla vaikka kuinka ja paljon, vaikkei Savolaiselta ulkoisesti näyttäiskään.

Ei se iso ulkomuoto automaattisesti tarkoita, että tietäisi asioista yhtään sen enempää.

Ois pakkis hyvin hiljainen paikka, jos se tosiaan vaatisi sen ;)

Kuinka niin? :D

south-park-gamer1.jpeg

Back
Ylös Bottom