Renne Korppila Podcast

Tässäpä mielenkiintoinen tapaus. Koska oletan että Renne pyrkii kertomaan rehellisesti mitä on tapahtunut ni on nyt mahdollista seurata iltapäivälehtien otsikoita,somea seuraavat voivat seurata siellä tapahtuvaa sekoilua ja sit myös poliisikin ehkä jotain tiedottaa.

Tässäpä mielenkiintoinen tapaus. Koska oletan että Renne pyrkii kertomaan rehellisesti mitä on tapahtunut ni on nyt mahdollista seurata iltapäivälehtien otsikoita,somea seuraavat voivat seurata siellä tapahtuvaa sekoilua ja sit myös poliisikin ehkä jotain tiedottaa.
Paremmin tälläsistä totuus tulee esiin jos joku on tapahtuneen kuvannut videolle jonka sitten julkaseen nettiin, videoista on oikeudenkin helpompi antaa tuomiot

Videoista voidaan editoida mitä tahansa pätkiä joita sit kylvetään someen.Kuka noihin videoihin ja somessa levitettäviin kuviin enää uskoo?Nehän on ihan propagandaa.

Tiedän että renneä ei kiinnosta pätkääkään mitä herrasta netissä jauhetaan...mutta jos luet tätä ketjua. Niin olisi yksi toive: uutta podcastia tulille kiitos😁

Vai että maailmankiertueelle lähössä. Noh, eipä siinä. Ei liene matkailua keneltäkään kielletty. Itse en lähtisi, koska mahdolliset lockdownit muissa maissa, joissa toinen aalto rajumpi kuin Suomessa. Siinä sitten parin viikon hotellikuolemaa jossain.

Mutta mä oonkin mä, eikä podcastia suositella nynnyille...

Ketä nää Timpan supersalaiset matkakumppanit nyt oli? Eikö se sanonut tossa podcastissa (jonka kuuntelin heti julkaisussa.) Että julkastais jo tähän mennessä? Tietääkö kukaan? Jakso yllätti positiivisesti.

Ketä nää Timpan supersalaiset matkakumppanit nyt oli? Eikö se sanonut tossa podcastissa (jonka kuuntelin heti julkaisussa.) Että julkastais jo tähän mennessä? Tietääkö kukaan? Jakso yllätti positiivisesti.
Hänen tyttöystävänsä kanssa käsittääkseni ovat kahdestaan.

Jahas että tällästä tällä kertaa

Oisko renne käyny tempoo tekijää?

Back
Ylös Bottom