Renne Korppila Podcast

Ei kyllä kuvaillu pakkotoisto podcastiä millään tavalla. Ollaankohan kuunneltu samaa jaksoa?
Puistokemisti on perusvihaaja, kunhan halusi kuittailla vaan mulle vaihteeksi. Viittasi siis alapääjuttuihin, joka vain osoittaa, että ne häntä kiinnostaa koska ei ole kuunnellut kymmeniä muita Pakkotoiston podcasteja joissa aihetta ei käsitellä. Ihan perussettiä, peruste vain kuittailla vaikka sitten keksimällä.

Rennekin oli näköjään julkaissut taas uutta podcastia.

Setämiehet jauhaa taas maailman menosta vajaan tunnin ajan.🍺

e. laitetaan eilen julkaistu Korppiloiden yhteiscast samaan.

Karanteeniaikana on tullut kuunneltua näitä rennen podcasteja.

Mm pastorin ja rennen yhteispodcastit on huippuja! Niillä synkkaa hyvin yhteen.

Mutta mikäs helvetti tämä uusimman podcastin stripparivieras-homma oli? Olenko traumatisoitunut beta, kun en jaksa sekuntiakaan kuunnella, miten joku mimmi narisee siitä, miten hän itse määrittää ammattinsa nimen.

Toki, jos olisin traumoiltani kyennyt kuuntelemaan narinat loppuun, ehkä olisi selvinnyt vieraiden tuottama arvo tälle podcastille.

Haistelen, että renne+pastori-seteistä on markkinoitavissa isompikin juttu. Jättäisivät vaan noi tyhjänpäiväiset narisijat veke. Kuka tuollaista haluaa kuunnella?

Karanteeniaikana on tullut kuunneltua näitä rennen podcasteja.

Mm pastorin ja rennen yhteispodcastit on huippuja! Niillä synkkaa hyvin yhteen.

Mutta mikäs helvetti tämä uusimman podcastin stripparivieras-homma oli? Olenko traumatisoitunut beta, kun en jaksa sekuntiakaan kuunnella, miten joku mimmi narisee siitä, miten hän itse määrittää ammattinsa nimen.

Toki, jos olisin traumoiltani kyennyt kuuntelemaan narinat loppuun, ehkä olisi selvinnyt vieraiden tuottama arvo tälle podcastille.

Haistelen, että renne+pastori-seteistä on markkinoitavissa isompikin juttu. Jättäisivät vaan noi tyhjänpäiväiset narisijat veke. Kuka tuollaista haluaa kuunnella?
Kiva juttu hei!
Meitä kaikkia kiinnosti oikein paljon

Otetaan yhdet konsepti on hyvä ja se olisi loistava jos ukot yrittäs olla puhumatta kokoajan toistensa päälle. Tulee vähän tollanen kilpahuuto vibat, kun kummallaki helvetisti asiaa eikä malta odottaa omaa vuoroaan

Back
Ylös Bottom