Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ota huomioon että mahdollinen rahti + varmasti rengastyöt (40-80e) tulevat hintaan päälle. Usein on niin että netistä tilaamalla ei tule juuri halvemmaksi ja takuiden kysely on hieman.. hmm:D

Joillain voi olla tuttu tms joka tekee kaljapäkin hinnalla ;)

koko? ota huomioon että mahdollinen rahti + varmasti rengastyöt (40-80e) tulevat hintaan päälle. Usein on niin että netistä tilaamalla ei tule juuri halvemmaksi ja takuiden kysely on hieman.. hmm:D

195/65/15. Juu pitää käydä ensin täällä pääkaupunkiseudun kivijalkaliikkeissä kyselemässä hintoja. Support the local business :thumbs:. Jos saisi johonkin järkevään hintaan. Mutta jos lähemmäs huntin säästää netistä tilaamalla niin sitten kyllä tilaan sieltä.

maanantaina tulee alle 205/50/16 nangkangit... katotaan onko niistä yhtään mihinkää

Mulla on edelleen mustat, aika kovat renkaat ja ne pyörii kumpaankiin suuntaan. Ja kesärenkaat on samanlaiset.

Ens viikolla pitäis tulla Rengas-Onlinesta Contin Premiumcontact2 -setti. Varmaankin yhdet parhaista nakeista ja hintaa jäi 380eur/rundi. Koko on siis 205-55-16.

En kyllä lähtis henk.koht säästämään noissa kumeissa. Olishan tuolta saanu 300 eurolla setin jotain kiinalaisia mut ei kiitos.

Otin tänään ensituntumaa noihin mun Nankangeihin 17/225/45. Tuntuu, että ajossa jotenkin "vetelee" liekkö sit noihin uriin liian leveät?
Kuitenkin kitkat olivat paremmat ajaa. Ne oli 195/55. Eli selkeästi kapeammat..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No en nyt tiedä mikä sun pointtis oli, mut mulla se oli se että jos n.300 eurolla saa jotku ihmekumit alle ja 380 eurolla yhdet parhaista niin mulle valinta on helppo.

Kannattaisiko ostaa nyt talvirenkaat ensi talvea varten? Ajattelin lähinnä, onko keväällä enemmän tinkimisvaraa, vai onko hinnan puolesta yhdentekevää koska ostaa?

Olen ajatellut lähinnä Continentalin WinterViking II:sia... Löytyykö Kleberiltä tai Barumilta (tai muulta halpamerkiltä) jotakin vastaavaa? Rengaskoko 185/65 R15.

Mulle tulee paikallisesta rengaspuljusta goodyear excellencet, 195/60/15. Hintaa vanteille pyöräytettynä jotakuinkin saman kuin rengasonlinesta olis saanut pelkät gummit -> 320€ sarja

Meikäläinen onkin niin rikas että kesärenkaat kun pistän alle niin sitten löytyykin kolmea erilaista renkasta. Onneksi kaikki on samankokoisia ja uusia (tai ainakin todella vähän ajettuja). :)

Tulivat nimittäin auton oston yhteydessä, myyjä kehu että on kyllä hyvät kesärenkaat mutta ei muistanut samoa melkein jokainen eri kuviolla.
Ja ne kun olivat siellä paksissa vielä siten että ne kaksi samanlaista päälimmäisenä niin eihän sitä itsekään huomanut asiaa kuin vasta kotona.

No luulisi että nyt pysyy tiellä kelillä ku kelillä.

No en nyt tiedä mikä sun pointtis oli, mut mulla se oli se että jos n.300 eurolla saa jotku ihmekumit alle ja 380 eurolla yhdet parhaista niin mulle valinta on helppo.

et kuule uskokkaan miten moni jättää ostamatta hyvät renkaat sen takia koska paska vaihtoehto on 30e halvempi..
Mulle tulee paikallisesta rengaspuljusta goodyear excellencet, 195/60/15.

Laita 185/65x15
Kannattaisiko ostaa nyt talvirenkaat ensi talvea varten? Ajattelin lähinnä, onko keväällä enemmän tinkimisvaraa, vai onko hinnan puolesta yhdentekevää koska ostaa?

ON! tämän yllättävän harva älyää.
Kesällä talvirenkaat saa varastosta suunnilleen uloskantohinnalla.
halparenkaista kleberiltä tai Barumilta

Kleber ei ole halpisrengas. Laatuunsa nähden voisi maksaa tosin paljon enemmänkin.
Kellään kokemusta nexus renkaista?

tuoreina ihan asialliset, kovettuvat nopeasti (ja vannetukku myy ennestään vanhaa rengasta jo muutenkin)..

Jälleen Prayerille :D
Miksi suosittelet 185/65 195/60 sijaan, onko ainoa syy hinta vai muuttuuko tuossa jotenkin suuresti ajo-ominaisuudet?

Laita 185/65x15

Miksi 185/65/15? Toi mun ranskanpulla on jonkin verran korkea ja kiikkerähkö peli. Jousitukseltaan mukavuuspainotteinen. korkeampiprofiilisilla gummeilla menee herkästi vielä kiikkerämmäksi. Toki tuo 185/65/15 on ton picasson orggis koko, mutta aattelin testata mihin suuntaan muuttuu hivenen matalampi profiilisilla gummeilla.

Pitäis muuttua noilla gummeilla hivenen tukevamman tuntuiseksi mutta eivät kuitenkaan oo vielä liian epämukavat.

No kokeileppa laittaa 185/65x15 ja 195/60x15 rinnakkain. Paljonko veikkaat olevan korkeuseroa? No sitä on 5-7 milliä ja tällä ei ole ajossa minkään valtakunnan merkitystä.
Eli jos nyt tuntuu siltä että se sentti leveydessä ja siitä johtuvat lisäkympit hinnassa ovat niin merkittäviä niin anti mennä vaan:D Eli muistakaa halkaisijavastaavuudet.
205/55x16 on sama kuin 215/50x16 jne jne. Eli se profiili on prosentteja leveydestä eikä suinkaan millejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom