Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kellään kokemusta nexus renkaista?
No paljonko olisit valmis sijoittamaan?
En yritä myydä sinulle mitään, kerroin vain mitä sillä sijoituksella saisit?
ota huomioon että mahdollinen rahti + varmasti rengastyöt (40-80e) tulevat hintaan päälle. Usein on niin että netistä tilaamalla ei tule juuri halvemmaksi ja takuiden kysely on hieman.. hmm:D
koko? ota huomioon että mahdollinen rahti + varmasti rengastyöt (40-80e) tulevat hintaan päälle. Usein on niin että netistä tilaamalla ei tule juuri halvemmaksi ja takuiden kysely on hieman.. hmm:D
Halvat ja hyvät hmm.. Ehkä 3-400€ ei noilla taida kummosia saada
Kyllähän sä sit satsasit reilusti enemmän kuin tuo 300€.hintaa jäi 380eur/rundi.
En kyllä lähtis henk.koht säästämään noissa kumeissa. Olishan tuolta saanu 300 eurolla setin jotain kiinalaisia mut ei kiitos.
No en nyt tiedä mikä sun pointtis oli, mut mulla se oli se että jos n.300 eurolla saa jotku ihmekumit alle ja 380 eurolla yhdet parhaista niin mulle valinta on helppo.
Mulle tulee paikallisesta rengaspuljusta goodyear excellencet, 195/60/15.
Kannattaisiko ostaa nyt talvirenkaat ensi talvea varten? Ajattelin lähinnä, onko keväällä enemmän tinkimisvaraa, vai onko hinnan puolesta yhdentekevää koska ostaa?
halparenkaista kleberiltä tai Barumilta
Laita 185/65x15