Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Michelinin rengas, lähes yhtä hyvä kuin energy tai vastaava mutta paljon halvempi.
Paska rengas toi Energy on. :D

Sellaset on siis alla, ea renkaat 195/50/16 (?) nyt kun pitäs auto laittaa myyntiin. Toki toi pienikin kokoero vaikuttaa, mutta sama auto on ihan eri planeetalta 225/45/17 NRZi:llä.

Toi Energy tuntuis olevan sellanen löysä paska. Jos ei pinnasta johtuvaa eroa ota huomioon, niin samankokoset kitkat (Nokian Q:t) tuntuu paremmalta. :D

155/13 talvirenkaan josta nastat pois.. kesärenkaat ei mahdu pyöriin alla ja en osta uusia vaikka olis varaa :D

nokian renkaissa on hinta/laatu suhde ihan perseellään.

Hakka H kalliimpaa kuin Continental vaikka Contti on tämän hetken maailman paras rengas.

Toinen homma nokian renkaissa joka heittää pahasti.

NOKIAN RENKAAT EIVÄT OLE PYÖREITÄ!

eli saat olla painottamassa vähän väliä uudestaan. surkeaa.

moni tuntuu sekoittelevan eri merkkisiä renkaita autossaan. Miksi`?

Optimaalinen pito mikä niistä renkaista saadaan tulee kun kaikki on samanlaisia.
Ei niitä testata niin että kaks micheliniä ja kaks pirelliä:D

Nokian H 185/65 14" kesän alussa ostetut ja tyytyväinen olen ollut... suhtkoht hiljaiset ja kivasti pitoja sateessakin.

Renkaathan ovat nykypäivänä varallisuuden merkki, mutta kuitenkin halpa ja hyvä halutaan samaan sarjaan.

Ahaa, siis kaikki nämä deeäksä corollalla tai -83 vuoden penarilla ajavat tunarit, joiden autoissa on black&decker rälläkkämadallussarja ja rengas+vanne -setti jonka hinta ylittää moninkertaisesti muun auton arvon, ovatkin itse asiassa varakkaita tyyppejä.

Ahaa, siis kaikki nämä deeäksä corollalla tai -83 vuoden penarilla ajavat tunarit, joiden autoissa on black&decker rälläkkämadallussarja ja rengas+vanne -setti jonka hinta ylittää moninkertaisesti muun auton arvon, ovatkin itse asiassa varakkaita tyyppejä.

kokemuksen perusteella voin väittää että ne renkaat ovat tässä setissä täyttä paskaa, halvinta laatua ja vanteet taas niin kalliit kuin kaupasta löytyy.

Niin :david: kuin olla ja voi mutta niin se vaan on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bridgestone Potenza 225/45 17"

Nokian NRe 185/65R15

User Name

Takana General XP 2000, 265/70/15 ja edessä jotkut goodyearit, 235/75/15.
Käytettynä laitettu alle kun kyseessä on kesäauto jolla ajetaan ehkä 2000 km vuodessa. Pintaa toki on riittävästi.

Pitkän harkinnan jälkeen ostin kesäksi ylimääräisille vanteille Kumhon ECSTA KH11 205-55-15 ja varsin tyytyväinen olen ollut. Pidoltaan hyvät sekä kuivalla, että märällä, muuten ehkä hieman kovemmat ja tätä myötä äänekkäämmät kuin edelliset Michelinit.

Back
Ylös Bottom