Renault Laguna 2.2dCI aut -05

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Onko porukalla minkäänlaisia kokekemuksia kyseisestä autosta. Eniten kiinnostaa esim. tyyppiviat? Ajoltaanhan auto on moitteeton ja koneessa on puhtia 150hv:n edestä eli riittävästi normaaliin ajoon.
Onko automaatissa mitään vikoja kun tuohan on mallia tiptronic eli käsivalintakin löytyy. Ostamassa olisin tälläistä työajoon ja ollut nyt 3päivää koeajossa ja hyvältä tuntuu. kokemuksia kiitos.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lähinnä tuohon automaattiin että montako vaihdetta löytyy? Rellun smurffibussimalleissa on kai(?) sama 4-vaihteinen laatikko ja omassa 2.0 bensassa kypsyttää joskus motarilla ajo kun kun laatikosta "loppuu" pykälät ja loppu mennään kierroksia nostamalla. Tiedä sitten mitkä välitykset dieselissä on.
Muuten laatikko on ok tasoa (sarjassa perinteiset automaatit, DSG-miehet hiljaa), kestävyydeltään vähän niin ja näin (omassa vaihdettu osia takuuseen) ja toimii suht sivistyneesti.

Zone-sarja -42%
Lähinnä tuohon automaattiin että montako vaihdetta löytyy? Rellun smurffibussimalleissa on kai(?) sama 4-vaihteinen laatikko ja omassa 2.0 bensassa kypsyttää joskus motarilla ajo kun kun laatikosta "loppuu" pykälät ja loppu mennään kierroksia nostamalla. Tiedä sitten mitkä välitykset dieselissä on.
Muuten laatikko on ok tasoa (sarjassa perinteiset automaatit, DSG-miehet hiljaa), kestävyydeltään vähän niin ja näin (omassa vaihdettu osia takuuseen) ja toimii suht sivistyneesti.

5 pykälää tuosta löytyy ja melko pienillä kiekoilla menee vielä 140kmh vauhdissa. Tuo kestävyys itseenikin arveluttaa mut auto on jo ostettu et myöhästä rypistää kun renu on jo tallissa... :D

Nooniin ihmiset. Älkää ikinä ostako mitään Renault merkkistä autoo. Aivan sanoin kuvailemmatoman paska vehje!!! Kokemuksesta voin sanoa!!!

Nooniin ihmiset. Älkää ikinä ostako mitään Renault merkkistä autoo. Aivan sanoin kuvailemmatoman paska vehje!!! Kokemuksesta voin sanoa!!!
Samat kokemukset. Itse omistin 13kk ajan Meganen jossa onneksi oli takuu. Tuo oli Bilialla pajalla 12kk ajan joka kuussa vähintään kerran. Sitten takuu loppui ja möin. Korjauskustannukset olisivat olleet omasta pussista noin 10000e. Lähes kaikki mitä pystyi menemään rikki, myös meni rikki. Osa useaan kertaan.

Ei koskaan enää ranskalaisia muuta kuin mäkkäristä!

Ajoin viikko sitten bensa-automaatti lagunaa jolla oli ikää varmaan pari kolme vuotta, ja voin todeta että hyi helvetti. Aina oon automaateista tykännyt millä oon ajanut (Volvo, Jaguar, Audi, BMW, MB, jopa ihan vanhempia malleja) mutta toi oli sellainen kokemus että todellakin NEVER AGAIN. Niin huonosti toimivaa automaattia en oo ikinä kohdannut.

Kerrohan nyt vähän tarkemmin mikä mätti, niin me muutkin vähän viisastutaan, kiitos.

Webasto savutti sisälle kunnes sen toiminta estettiin automaattisesesti, moottori käy välillä ihan omiaan, automaatti toimii jos jaksaa eli nykii ja pykii, etupäässä kolahtelee ikävästi kääntäessä ja kuopissa, jokapaikka narisee ja natisee, pikku sähkövikoja täynnä koko auto, käyttöauton huollot ei nappaa hintansa ja laatunsa suhteen, sisusta leviää käteen ja etenkin tuo merkki nokassa. Paremman saa jos ostaa vuonna -05 leivotun patongin ja työtää sen perseeseensä!

Oma saman korimallin Laguna Break 1.6 16V koneella toiminut hyvin, ei moitteita. Moottori saisi toki olla isompi, mutta se laskettakoon auton ostajan eli minun piikkiin. Ei sähkövikoja, eikä muitakaan kyllä siinä 8 kuukaudessa mitä olen auton omistanut. Ei nitise, natise tai kolahtele myöskään.

Naurettavan pienellä rahalla kohtalaisen varusteltu ja nykypäivän turvastandardeja (euroncap 5/5) vastaava auto, suosittelen.

Hyi .........., joskus on käynyt mielessä että jos ostaisi Renaultin tai Peugeotin mutta nyt varmistui että ei ikinä. Hukkaan menee rahat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaksi samaa koppaa olevaa lagunaa ollut mulla, ja siihen taisi loppua mun Pösö harrastus. Sähkövikoja, pikkuvikoja, vikoja vikoja..

Jälkimmäinen auto oli 3.0 L V6 aut parhaalla privilege varustelulla, todella hyvä auto ajaa. Mutta kallis korjata ja vikaherkkä niinkun jo sanoinkin..

Sama auto samat viat, vaihtoon menee.

Rellut on paskoja, itsellä oli rellu Megane vuoden, se kävi 12kk aikana 13 kertaa pajalla. Sitten loppui takuu ja samalla hermot. Möin pois.

Rellut on paskoja, itsellä oli rellu Megane vuoden, se kävi 12kk aikana 13 kertaa pajalla. Sitten loppui takuu ja samalla hermot. Möin pois.

Uskotaan ! Muna pois kädestä ja lonkero takas jääkaappiin !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom