OK! Onkohan lasikuitutapeteissa oma liima vai millä liimalla se kantsii kiinnittää seinään? Mulla on ollu sellainen käsitys lasikuitutapeteista, että ne pitäis vielä jotenkin spaklaa päältä kun ne on seinässä...? Ilmeisesti toi Lujalla maalaminen "ajaa saman asian"? Vesieristyksistä en osaa sanoa, täällä on jotain putkikunnostuksia tehty -70 ja todennäköisesti toi laatoitus on sieltä asti.
Toinen vaihtoehto on kävässy mielessä, että remppais koko vessan. Mutta se taitaa olla aika iso ja hintava muutos. Toi vessa on n. 2,5 neliötä ja huonekorkeus on n. 2,8 m. Onkohan antaa jonkinlaista hinta-arviota koko rempasta? Asunto on Helsingissä. Saisin itse purettua hyvin todennäköisesti paljaalle pinnalle. Amme pitäis moukaroida(?) palasiksi, lattia varmaankin piikata auki (nyt laatta) ja laatat nakuttaa seinistä irti. Ja sit asianmukaisesti kosteussulut yms. Lattiakaivo siellä onkin. Saakohan itse ton tyyppisiä juttuja tehdä märkätiloissa? Tilalle tulis varmaan lattialämmitys (ehkä sähkö halvempi ja kätevämpi?) suihkunurkka/kaappi, vedet ja sähköt pesukoneelle, peruslaatta lattia ja seinät kattoon asti. Ehkä myös uusi paneelisisäkatto halogeeneilla/ledeillä.