Remontti-Reiska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rankku
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Rankku

Kävin eilen ensimmäisen kerran puoleentoista vuoteen salilla ja sain 80 kilolla
kymmenen toiston sarjan, että ei pysty paljon keulimaan. Nyt tuntuu kuin olisin
junasta pudonnut. Ykkösellä olen saanut 195 tai 200 kiloa, mutta 170 kilolla
olen saanut kympin. Aika hyvä harrastelijalle."

Eikö kenenkään muun mielestä kuulosta ihmeelliseltä, että noinkin kovassa kunnossa olleelta kaverilta tippuu 1.5 vuodessa painot noin 45%.

Eli toistoista voisi päätellä että:
"Puoltoista vuotta sitten työnsin 200kg ja enää ei mene kun n. 115kg";)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Remontti-Reiska

Originally posted by onion
Eikö kenenkään muun mielestä kuulosta ihmeelliseltä, että noinkin kovassa kunnossa olleelta kaverilta tippuu 1.5 vuodessa painot noin 45%.

Ottamatta kantaa remonttireiskan menetelmiin, ei tuo minusta kuulosta yhtään ihmeelliseltä, eihän ne voimat siellä säily treenaamatta mutta tulee kyllä hirmuvauhtia takaisin kun treeni alkaa.

Re: Re: Re: Remontti-Reiska

Originally posted by Fatso
Ottamatta kantaa remonttireiskan menetelmiin, ei tuo minusta kuulosta yhtään ihmeelliseltä, eihän ne voimat siellä säily treenaamatta mutta tulee kyllä hirmuvauhtia takaisin kun treeni alkaa.
Niin no tuo 115 Kg on sekin heitetty yläkanttiin ja jos 80 Kg:lla tulee kymppi niin totuus on kuitenkin aika lähellä 105 kiloa. Joten jos ei hienostella, niin aika ryminällä on tultu alamäkeä 1.5 vuodessa, "mikäli kaikkiin puheisiin on uskominen". :)

Originally posted by PattiPete
Onko parempaa nimeä olemassakaan kuin Remontti-Reiska.
Kyllä PUUHA-PETE on parempi

Re: Re: Re: Re: Remontti-Reiska

Niin no tuo 115 Kg on sekin heitetty yläkanttiin ja jos 80 Kg:lla tulee kymppi niin totuus on kuitenkin aika lähellä 105 kiloa. Joten jos ei hienostella, niin aika ryminällä on tultu alamäkeä 1.5 vuodessa, "mikäli kaikkiin puheisiin on uskominen". :)

Eikös ne painot kuitenkin tipu nopeasti jos ei roinaa oikein :cool:

mä voin kertoo teille salaisuuden. remontti-leka käy samalla salilla missä mäkin ja ainakin yxi syy sen 1,5 vuoden taukoon oli, että sillä oli olkapää aika basana. mut kyl se on nyt käyny taas salilla säännöllisesti varmaan kuukauden ja voimiakin on takas tullu jo kohtalaista vauhtia. sillä on ihan oikea tyyli että pikku hiljaa lisää painoa harjoitteluun.. on muuten hauska heppu tv:n ulkopuolellakin!:)

Originally posted by raudoittaja
mä voin kertoo teille salaisuuden. remontti-leka käy samalla salilla missä mäkin ja.....

Onko Reiska vielä Fortiuksen miehiä vai onko vaihtanut salia, kun kantapaikka meni kellariin? Ainakin telkkarissa on aina Fortiuksen takki päällä..:)

Re: Re: Remontti-Reiska

Missäs se sanoo että "1,5 v sitten otin 200"??? Tossa sanotaan että OLEN OTTANUT 200! Sehän voi olla vaikka 5 v sitten ottanut noi huippuraudat.

Originally posted by baarikello
Onko Reiska vielä Fortiuksen miehiä vai onko vaihtanut salia, kun kantapaikka meni kellariin? Ainakin telkkarissa on aina Fortiuksen takki päällä..:)

keravalla se käy punnertaa nykyään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom