Remedy julkaisi Death Rallyn ilmaiseksi!

BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Voisinpa sanoa, että mahtavaa! Tässä meneekin meikäläisen yö, nimittäin odotellessa että tuo latautuu koneelle 8kb/s.

Hienoa, meitsiki on päässy nauttiin pelistä penikkana :D

Tosin varetin tän pelin vuosi sitten kokoversiona enkä päässy läpi asti, mutta nyt vois koittaa taas :D

Vihdoin, oon tuota ihmetellytkin mikseivät laita jakoon. Ei sillä, pitihän se warettaa aikanaan kun ei mistään saanut enää. Jos silti lataisi.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Helmi! Tota tuli mätettyä joskus ysikytluvun lopulla, kun se vielä "uusi" oli. Silloin jostain repäisin kokoversion, en tiedä miten. Sitä tatti pystyssä hakattiin kavereidenkin kanssa (junnuja kun oltiin). Joskus vaikealla asteella pitkällekin (viimeisimpiin "divisiooniin" tai mitälie pääsin). Jooh, mahtava peli kyseessä!

Tulipa viimeinkin latailtua, jos vaikka illalla hakkaisi:evil:

tuli ladattua ja (helpoimmalla :b) kerralla läpi. 52 rallia :(

Joskus rikottu gravis (tms, valkoinen ps1 ohjaimen näköinen padi) tai 2 tuota vääntäessä nappulana :D

tuli ladattua ja (helpoimmalla :b) kerralla läpi. 52 rallia :(

Mä oon nyt muutaman kerran pelannut tuon läpi, ja 46 taitaa olla enkat helpoimmalla siis. Aseiden kanssa pelaan aina. Pari peliä meni optimointiin mitkä autot kannattaa ostaa, mutta onhan tuossa vielä parannettavaa ennenku uskallan seuraavalle tasolle.

Helpoimmalla 27 kisaa. Keksivaikeallakin läpäisin, mutta vaikeimmalla meni hermo siinä kun sai viimeisen auton ostettua. Muistaakseni sekin kyllä jsokus junnuna tuli läpäistyä.

höh helpolla meni 49 kisaa että voitin :(. oli paras auto mutta ei rahaa sen upgradeemiseen eli ei mun taidoilla ainakaan voitettu sitä adversarya sellasella... meni sitte useempi kieros ootellessa et tippuu listalla alaspäi ja pääsee ajaa rahakisoja. nyt lähtee vaikeimmalla tasolla yritys käyntiin!

Kiitti linkistä. Tätä tulikin mätettyä paljon aikanaan, vielä on cd hyllyssä. Ja se näkyy:

easy 19 kisaa, medium 25 ja hard 60

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom