Remedy julkaisi Death Rallyn ilmaiseksi!

BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Óle! 64 kisaa ja vaikeimmalla läpi. Vielä tuo jaksaa yllättävän hyvin viihdyttää. Kämppis vaan lievästi kettuilee mun uudenaikaisista peleistä. :jahas:

hep

Tää oli aivan loistava. Monta päivää sai tuhlattua. Onko kellään tietoo muista legendaarisista vuosituhannen vaihteen peleistä, mitä sais ilmasiks jostain latailtua?

Mä oon nyt muutaman kerran pelannut tuon läpi, ja 46 taitaa olla enkat helpoimmalla siis. Aseiden kanssa pelaan aina. Pari peliä meni optimointiin mitkä autot kannattaa ostaa, mutta onhan tuossa vielä parannettavaa ennenku uskallan seuraavalle tasolle.

Tällä hetkellä ennätys helpoimmalla tasolla aseiden kanssa on 31, ehkä tuosta voisi vielä kisan-pari parantaa. Optimointi ei nähtävästi ollut ihan kunnossa aikaisemmin, kun en muistanut että huonommillakin autoilla voi ajaa vaikeampia ratoja vaikka se ensin herjaakin. Tuon ennätyksen ajoin itse asiassa niin että ostin ensin lava-auton ja sillä keräsin rahat viimeiseen autoon. Lava-autoon en ostanut kuin kilvet. Mites muiden autohankinnat ja tuunaukset?

Muutamia vuosia sitten helpoimmalla meni joku tusina kisoja, vaikeampia en muista. Optimaalisin(tylsin myös) tapa on ostaa uudet renkaat ekaan autoon, jättää lava-auto väliin ja ostaa sen jälkeinen "perheauto" ja virittää sitä sopivasti ja. Sillä tienaa parhaaseen autoon.

Miinat+sabo <3

Oi oi, aivan legendaarinen peli. Ties kuinka monta kertaa tuli penskana vedettyä*läpi. Alkuperänen CD:kin vielä löytyy. Pakko kai sitä on taas kokeilla. <3

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Muutamia vuosia sitten helpoimmalla meni joku tusina kisoja, vaikeampia en muista. Optimaalisin(tylsin myös) tapa on ostaa uudet renkaat ekaan autoon, jättää lava-auto väliin ja ostaa sen jälkeinen "perheauto" ja virittää sitä sopivasti ja. Sillä tienaa parhaaseen autoon.

Miinat+sabo <3

Mun strategia ainakin petrol in my veins -vaikeustasolla on siirtyä ministä lava-autoon ja virittää sitä niin paljon kun pystyy. Viritetyllä lava-autolla pystyykin jo yleensä voittamaan medium racet + ylläpitoon ei paljoa rahaa kulu. Sen jälkeen säästetään niin paljon, kun on rahaa siihen "porcheen" :D Porchella taas jo pystyy voittamaan hard raceja. Sitten kun on rahaa voi sen Duke Nukem -kaaran ostaa.

Tällä tavalla jokainen uusi auton osto pystyy aina voittamaan seuraavan tason racet. Ja uutta autoa ei kannata ostaa, ennen kun sitä pystyy heti kunnolla pimppaamaan (vähintään hyvät renkaat).

Perkele kun on kova peli.

Ei oikee hardilla mene :( Lava-auton sain mutta tyhmänä ei ollu rahaa sen pimppaamiseen niin kaatu sitten siihen. Nyt lähtee uus yritys!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom