Rematch of the ages (Brazil) Silva vs Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

Kumpi vie

• Sonnen

Votes: 0 0,0%
  • Silva

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Hmm itse muistelen, että matsi alkoi lähes samalla tavalla kun kaikki Sonnenin matsit viime aikoina, eli kun erä alkaa niin mies lähes juoksee vastustajan luo eikä anna juurikaan aikaa eikä tilaa vastustajalle ruveta arpomaan, että mitähän tässä tekis.

Voi olla hyvinkin mahdollista. Muistelisin, et Sonnen lähti normaalia passiivisemmin liikkeelle ( ihan ymmärettävä ), mut ekan osuman jälkeen sai Silavn mattoon ja alko leipoo sieltä 4.5 erää. Sekin osuma tuli sen takia, kun Silva seisoi paikoillaan eikä varmaankaan kunnioittanu Sonnenin poweria pystyssä.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Nyt meni kyllä ohi? Mitä se kerto?

Sen, että jos Silva on viimeisen 1,5 vuoden aikana saanut vähäänkään tdd:iä kuntoon niin Sonnen ei samalla tavalla sitä heittele kuin viimeksi.

Ja Bisping näytti miten esim. Sonnenin clinchi passivoidaan..

Kaiken lisäksi uskon, että tällä kertaa Silvan snipperi on kunnossa ja nyrkki löytää Sonnenin leuan tarkemmin kuin viimeksi.

5 erän väkisinmakausta tästä ei tule..

Viime matsin alussa Sonnen kolautteli Silvaa useammankin kerran nyrkillä ja sehän sai Roganin & Goldien sekoamaan ihan totaalisesti.. Siinä oli hetken sellaset merkit ilmassa että Silva olis ollut tyrmättävissä, mutta Sonnen sit päätti kuitenkin viedä mattoon ja niin oli ehkä fiksuinta...

Tuskin se Silva nyt ihan hämärän rajamailla oli, mutta selvästi jotenkin yllättynyt ja jonkinverran poissa tolaltaan niistä Sonnenin osumista..

Jos mä couchaisin ketä vaan ottelemaan Silvaa vastaan niin mä antaisin ohjeet että;

1. Silvan iholle on mentävä heti, siis välittömästi kun kongi soi ja iholla on pysyttävä tapahtui sitten mitä tahansa. Silvalle ei saa antaa yhtään aikaa tanssia ja mitailla etäisyyksiä ja latailla niitä yliluonnollisia muuvejaan.

2. Silvan edessä ei saa seisoa hetkeäkään paikallaan, koska siinä tulet tyrmätyksi ennen kuin ehdit huomatakaan. Tähän miinaan on astunut mm. Belforti, Irvin, Forrest, Leben.. Patrick Cote taas piti itsensä liikkeessä ja siinä matsissa oli ensi kertaa nähtävissä se että ei se Silvakaan liikkuvaan maaliin niin helposti osu. Siis jalat ja pää liikkeessä kokoajan ála F.Edgar.
- Silva pitää saada väsymään painimalla tai clinchissä vääntämällä. Ihan sama vaikka väsyt itsekin, mutta Silvan liikkeestä on saatava se terävyys pois jos ei halua tulla tyrmätyksi. Silvakin on ihminen ja maitohapot vaikuttaa siihen ihan samalla tavalla kuin kehentahansa muuhun. Silva on osoittanut väsymisen merkkejä matseissa vaikka on itse saanut määrätä tempon..
- Silvaa ei ole kehässä koskaan ärsytetty ja jotkut pienet likaiset temput vois olla kokeilemisen arvoisia josko ne vaikka sais marakatin totaltaan. Ainakin Demianin prefight puheet meni suoraan Silvan ihon alle ja sekös sai miehen käyttäytymään oudosti ottelussa..

Tää on ainoa foorumi jonka tiedän jossa keksitään vittuilun aihetta muiden kommenteista vaikka väkisin "minä vs maailma" asenteella :hyvä:

Viime matsin alussa Sonnen kolautteli Silvaa useammankin kerran nyrkillä ja sehän sai Roganin & Goldien sekoamaan ihan totaalisesti.. Siinä oli hetken sellaset merkit ilmassa että Silva olis ollut tyrmättävissä, mutta Sonnen sit päätti kuitenkin viedä mattoon ja niin oli ehkä fiksuinta...

Tuskin se Silva nyt ihan hämärän rajamailla oli, mutta selvästi jotenkin yllättynyt ja jonkinverran poissa tolaltaan niistä Sonnenin osumista..

Jos mä couchaisin ketä vaan ottelemaan Silvaa vastaan niin mä antaisin ohjeet että;

1. Silvan iholle on mentävä heti, siis välittömästi kun kongi soi ja iholla on pysyttävä tapahtui sitten mitä tahansa. Silvalle ei saa antaa yhtään aikaa tanssia ja mitailla etäisyyksiä ja latailla niitä yliluonnollisia muuvejaan.

2. Silvan edessä ei saa seisoa hetkeäkään paikallaan, koska siinä tulet tyrmätyksi ennen kuin ehdit huomatakaan. Tähän miinaan on astunut mm. Belforti, Irvin, Forrest, Leben.. Patrick Cote taas piti itsensä liikkeessä ja siinä matsissa oli ensi kertaa nähtävissä se että ei se Silvakaan liikkuvaan maaliin niin helposti osu. Siis jalat ja pää liikkeessä kokoajan ála F.Edgar.
- Silva pitää saada väsymään painimalla tai clinchissä vääntämällä. Ihan sama vaikka väsyt itsekin, mutta Silvan liikkeestä on saatava se terävyys pois jos ei halua tulla tyrmätyksi. Silvakin on ihminen ja maitohapot vaikuttaa siihen ihan samalla tavalla kuin kehentahansa muuhun. Silva on osoittanut väsymisen merkkejä matseissa vaikka on itse saanut määrätä tempon..
- Silvaa ei ole kehässä koskaan ärsytetty ja jotkut pienet likaiset temput vois olla kokeilemisen arvoisia josko ne vaikka sais marakatin totaltaan. Ainakin Demianin prefight puheet meni suoraan Silvan ihon alle ja sekös sai miehen käyttäytymään oudosti ottelussa..

Hyviä pointteja. Tuo paineen pitäminen täydet viisi erää on vaan käytännössä todella hankalaa. Mutta Sonnenhan noudattaa 100%:sti tuota jatkuvaa painetta, aukoo päätäänkin aika maximitehoilla, joten kyllä Silva on aivan varmasti taas täsyin epämukavuusalueellaan Sonnenia vastaan. Vaikka Silva kuinka esittää ettei sitä pätkääkään kiinnosta Sonnenin paskanjauhannat, niin kyllähän se kilometrin päähän näkyy että oikeasti se jatkuva länkytys ärsyttää. Sehän on sanonut moneen kertaan ettei edes haluaisi otella Sonnenia vastaan. Kun ajatteleekin otteluhetkeä, niin on se aika mieletön tilanne on se, kun 80000 brassia mylvii vaatien Sonnenille elämänsä selkäsaunaa. Kyllä se jopa Silvan tasoiselle konkarille luo aikamoista painetta niskaan. Saa nähdä miten Silva tilanteen käsittelee, ja miten kotiyleisön energia kanavoituu. Kyllä se hieman vaatii mielenhallintaa, että pystyy ottelemaan rauhallisesti ja järkevästi kun Sonnen makaa päällä. Ei siinä, kyllähän Silva tuon matsin suosikki on, mutta kyllä mä odotan tätä vesi kielellä. Toivottavasti ei tule mitään nopeaa tyrmäystä vaan nähdään kunnon sota.

Toivon että vyö vaihtaa omistajaa mutta pahoin pelkään, että Silva on jälleen kerran se jonka käsi nostetaan ylös voiton merkiksi. Silva tyrmää Sonnenin 3. erässä.

Sanoinko mä noin, vai vastasitko vahingossa väärään postiin? Olihan se nyt selvää viimeksikin miten Sonnen ottelisi. Nyt kun kerran Silva on jo kokenut Sonnenin otteet, on valmistautuminen varmasti parempaa kuin aikaisemmin.

Et oikeesti ymmärtänyt pointtiani tästä, tai järki ei muuten vaan kulje?:

Nojoo myönnetään, että tälläkertaa lukaisin vähän hutaisten postisi ja pointti oli ihan fiksu tarkemmin katsottuna :)

Nojoo myönnetään, että tälläkertaa lukaisin vähän hutaisten postisi ja pointti oli ihan fiksu tarkemmin katsottuna :)

Ootko nyt ihan oikeassa paikassa?! Ei täällä mitään myönnellä kenellekkään. Silva..Fedor..Lesnar..goat..noista äkkiä rakentele jotain ja kasaa ny vittu ittes! :) :)

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Raul oli tosiaan hauska hahmo. Ensin yleisö hurraa kun mies sanoo olevansa pitkän uran tehnyt palomies. Kun Raul sitten jatkaa puhumalla kamppailulajeihin liittyvästä kunnioituksesta ja nöyryydestä, alkaakin äänekäs buuaus. Hyvin yleisö veti.
Silvaa ja Obamaa haukkunut tyyppi oli myös aika sankari, en tiedä oliko pari ruuvia löysällä vai tuleeko sieltä etelän kylistä oikeasti tuollaista porukkaa.

Back
Ylös Bottom