Onko muita UFC mw champpeja? Jossain täytyy olla virheHehehehhe tosi omaperäinen vastaus... Jokaisella foorumilla missä tuo uutinen on mainittu on tuo vastaus ekojen postien joukossa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muita UFC mw champpeja? Jossain täytyy olla virheHehehehhe tosi omaperäinen vastaus... Jokaisella foorumilla missä tuo uutinen on mainittu on tuo vastaus ekojen postien joukossa...
Mulla sama kutina, ja olen ihan Chael fani.Ite taas uskon että tällä kertaa Silva vie helposti.
Ite taas uskon että tällä kertaa Silva vie helposti.
Mä näen Silvan voittavan, koska uskon miehen oppineen viime matsista enemmän kuin Sonnen. Sonnen varmaan jatkaa samalla gameplanilla: Vie mattoon ja GnP. Silva luultavasti treenailee nimeomaan tätä taktiikkaa vastaan + tietää nyt entistä paremmin minkälainen ottelija on vastassa. Silva by raiskaus.
Oli mutta eiköhän silvan silti ole helpompi valmistautua tähän matsiin, nyt kun on jo kerran otellut Sonnenia vastaan.
Ai viime kerralla ei ollut itsestään selvää miten Sonnen ottelisi...
+ tietää nyt entistä paremmin minkälainen ottelija on vastassa
Sonnen Bisping kerto paljon..
Joo joo vaikka Bispingillä tdd on hyvä, mutta silti..
Vaikka Silva on varmasti hinkannu paljon painia niin pitää muistaa, että Sonnen on tehnyt samaa ala-asteelta asti. Sitten kun muistetaan olkapään ongelmat ja se, että Silva ei enää mikään kamalan nuori ole niin tuskin tälläkään kertaa pystyy kaikkia alasvientejä estämään. Eikä tietysti tarvitsekkaan kun on nähty, että Silvalla on muitakin keinoja voittaa ottelu. Voihan olla, että tällä kertaa mies lähteekin heti alusta asti agressiivisesti hyökkäämään ja lyö Sonnenin sen verran sekaisin, että siinä ei divarin paras painikaan auta enää