Rematch of the ages (Brazil) Silva vs Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie

• Sonnen

Votes: 0 0,0%
  • Silva

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Kattelin taas äsken ton herrojen edellisen matsin. Onhan se nyt niin perkeleellisen suvereenia hallintaa ja murjomista kaikki neljä erää että ei jää epäselväksi se että mikäli Silva ei olisi saanut Sonnenia taputtamaan, olisi tukkaan tullut ainakin 50-45. Itse en ole ikinä uskonut koko kylkivammaan tms, koska ottelijat käyvät käsittääkseni läpi lääkärin testit yms. ennen matsia. Muutenkin säälittävää edes julkaista tuommoista vinkumista, itse herra häkkiin marssi ja sillä selvä.

Sitä en tiedä kumpi voittaa tällä kertaa, Silva on yksi parhaista mutta sai kyllä niin kylmää kyytiä Sonnenilta viime kerralla ettei mitään tolkkua. Jännäksi menee.

Nyt kyllä vaikuttaisi siltä, että "the American gangster from West Linn, Oregon" olisi psykologisesti niskan päällä.

Toivoisin että silva häviää suvereenisti ihan vaan se takia että haluan nähdä paskamyrskyn mikä Japia odottaa sen jälkeen :) Tosin kyllähän Silvan tämä pitäisi hoitaa kotiin mikäli ei mitään "loukkaantumista" taas ole :)

Tässä se tuli :face:. Menee makuu välil tähän ketjuun, kun jengi haluu enemmin vittuilua Japille, kun keskittyy olennaiseen.

Dana katto silvaa että vittu mikä muuli kun rupes taas perseileen nois tuijotuksissa, hah.
Caheli oli taas perus ilmeellä, toivottavasti sillä painonvedot menee nappiin ja jaksaa painaa tai tulee lyhyt ilta.

Ei taida Kahelilla olla puhtaat jauhot pussissa tälläkään kertaa, sen verran klassiset hermostumisen/vilpillisyyden merkit näkyi eleistä heti, kun tuli pari kertaa testot puheeksi.

Mitäs porukka on mieltä tosta Cung Le - Patrick Cote -matsista? Mun makuun aika ylikerroin (3,00) Lelle, vaikka kaveri kaasuttikin Wanderleita vastaan. Cotella kuitenkin polvivammaa takana ja kolmen ottelun tappioputki UFC:ssä.

Kyllä mä uskon Cung Le voittoon jos on vaan cardiostaan pitänyt huolta.

Itse olen esimerkiksi tässäkin ketjussa nähnyt Silvan voiton väheksymistä.

Joo mutta miten se liittyy subivoiton väheksymiseen ja mielestäni edes Silvan voittoa ei ole vähätelty. Omasta mielestä vaan revanssi olisi pitänyt antaa nopeammin kun ottelua kuitenkin hallitsi yli 90prossaa haastaja.

No eipä juuri mitään näkynyt ja sillähän on paperit roinaamiseen.

Jep.

Tässä se tuli :face:. Menee makuu välil tähän ketjuun, kun jengi haluu enemmin vittuilua Japille, kun keskittyy olennaiseen.
Minähän en käsittääkseni edellisessä postissani vittuillut Japille? Kyllä kyseisen herran linja on muuttunut kamppailuosiolla huomattavasti asiallisemmaksi sen taon jälkeen minkä hän oli poissa. Et tosin ole tainnut vielä keretä liittyä forumille ennen kuin tämä tapahtui joten ei siitä sen enempää.

Huhhu..
Ei kyllä malttas odottaa. Silva on ihan kilareissa, huomaa et sen on vaikea vetää tota "respectful martial artist" -roolia, kun vituttaa niin pirusti :D
Toivottavasti molemmilla nyt menee kaikki ok ja nähdään kunnon matsi ilman että jää seliteltävää puoleen tai toiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huikea matsi luvassa! Sonnen on kyllä sellainen painijyrä joka vielä kestää noita iskuja eikä hevillä luovuta, että ei tämä nyt mikään läpihuutojuttu ole Silvalle.

Saa nähdä minkälainen show Silvalta on luvassa kehässä kun vastustaja on päässyt noin pahasti käymään hermoille. Edellinen vastaava kerta taisi olla Demian Maiaa vastaan ja silloin Silva järjesti todellisen farssin kehässä.

Mun silmään toi koko juttu näyttää feikiltä. En edes ymmärä miten joku pitää tota wwe:tä kummempana esityksenä

Saa nähdä minkälainen show Silvalta on luvassa kehässä kun vastustaja on päässyt noin pahasti käymään hermoille. Edellinen vastaava kerta taisi olla Demian Maiaa vastaan ja silloin Silva järjesti todellisen farssin kehässä.

Mulla on ihan sama fiilis.. Miettinyt jo pitkään että niinköhän se sit menee että Silva vaan juoksee pakoon (ála Starens/Guida) ja lyö välillä vastaan.. Vitun vittu jos Silva tästä taas järjestää jonkun helvetin marakattifarssin..

Niinhän se tuppaa menemään että mitä hypetetympi matsi niin sitä latteampi lopputulos.. Noh kyllähän nää matsia edeltävät pressitilaisuudetkin on jo tarjonneetkin viihdettä kerrakseen.

Joo mutta miten se liittyy subivoiton väheksymiseen ja mielestäni edes Silvan voittoa ei ole vähätelty. Omasta mielestä vaan revanssi olisi pitänyt antaa nopeammin kun ottelua kuitenkin hallitsi yli 90prossaa haastaja.

Varmaan paha järjestellä heti rematchia kun kaveri jää kiinni roinaamisesta.

Kyllä itse voin ihan tohon uhoon uskoa. Toki se on poikkeavaa Silvaa, joten ehkä se hämää.

Dana katto silvaa että vittu mikä muuli kun rupes taas perseileen nois tuijotuksissa, hah.
Caheli oli taas perus ilmeellä, toivottavasti sillä painonvedot menee nappiin ja jaksaa painaa tai tulee lyhyt ilta.
Dana taitaa olla niitä pisnis-miehiä eli se kattoo notta "taas tulee otsikoita pitkin medioita ja jokunen tuhat PPV:tä lisää käy kaupaksi. Harmi kun ei osaa olla coolisti niin kilahtais paljon vähemmän fyrkkaa kassaan". Kyllähän tää, että mestarikin on "hermona" ja uhoaa/trashtalkkaa sopii Danalla/UFC:lle paremmin kuin hyvin. Isoja matseja on sulanut käsiin (loukkaantumiset, dropit jne.) niin helvetisti viimeisen puolen vuoden aikana, että kunnon blockbuster on enemmän kuin tervetullut UFC:lle.

"Fireworks Erupt" pääotsikoidaan ESPN:n MMA pääsivulla ja "Silva, Sonnen close to blows..." ESPN:n etusivulla. Tätä kutsutaan markkinoinniksi ja kun näkyvyyttä tulee mainstream urheilumedioissa on se merkki siitä että homma on tehty hyvin. Kumpi myy paremmin PPV:tä? Tämänviikkoinen meno vai se, että Sonnen uhoaa yksin ja Silva on /care fiiliksillä?

Itse matsista on turha puhua mitään, kaikki on sanottu sataan kertaan eli homma kulminoituu siihen miten paljon Silva on ehtinyt/ymmärtänyt/pystynyt kehittämään TDD:tä. Striker joka näkee Matrixin ja omaa jedivoimia vs. huippuluokan M1A2 painijyrä. Jos Silva vie julistaa Spiderin fanit su-aamuna "tiesin että viimeksi kylki oli kipeä ja Sonnen oli höyryissä" ja jos Gangsta vie "pelkkää selittely viimeksi, tää on 2-0 Sonnenille, Silva oli overrated ja otellu vaan säkkejä vastaan, Fedor blabla"

Kyllä se Danan ilme aluks on että mitä vittua, tuli taaloja lisää tai ei.

Toi pressi nyt muuten mitään ihmeellistä uutta kyllä tuonut, Caheli on jo pikkuhiljaa väsynyt painonvetojen kanssa ja pahimmat paskanjauhamiset oli poissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom