Rekiharjoittelu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt vihdoin päättänyt ottaa reeniohjelmaan myös rekiharjoittelun.

Olisiko jollakin kattavaa reeniohjelmaa, jolla voisi lähteä alkuun?

Olen koittanut löytää myös Fightsport-lehden artikkelia Starbuckin rekiveto-reenistä, mutta lehteä ei enää saa kaupasta. Voisiko joku skannata kyseisen artikkelin tai reenin tänne?

Vinkkinä turkulaisille, löysin muuten nakolinnan raudasta turvavaljaat alle kympillä, siellä on niitä vielä, jos joku haluaa myös.

Viimeksi muokattu:
Oli Fightsportissa.

attachment.php

Liitteet

• reki.webp
    reki.webp
    74,4 KB · Katsottu: 1 024
En tiiä liittykö noi mainitsemasi huokeat turvavaljaat mitenkään itse kysymykseen, mutta mitä rekiharjoittelusta noi pari juttua lukasin molemmista lehdistä, niin aika lailla painotettiin sitä, ettei sidota itseä siihen naruun. Ideana olis vahvistaa monipuolisesti koko kehoa ja vedellä sitä rekeä erilaisilla otteilla pitkin maita ja mantuja.
En saa käsiini nyt niitä juttuja, mutta eiköhän ne joku tänne skannaa..

Astetta rajumpaa "reki" treenistä saadaan kun nakataan pätkä kettinkiä sellaisen 40kg poijupainon läpi ja raahataan sitä mukana. HC-treenajat ei tarvitse turhia rekiä!!! :rock:

PS: Kyseisellä metodilla pääsin n. 500m pehmeässä hiekassa eteempäin ennekun alkoi laatta lentää!

Joo, ymmärsin kyllä että vetohihnalla voi tehdä eri liikkeitä, mikä sinänsä onkin koko rekihomman hieno puoli. Valjaat ovat kyllä paremmat, jos tehdään pidempiä vetoja juoksemalla.

Tuo poijupaino on varmaan loistava idea foorumin maskuliinisimmille treenaajille, mutta pohdin vain millaiset jäljet se jättää nurmikolle tai naapurissa olevalle hiekkakentälle. Treenaus laatan tuloon kylläkin kutkuttaa motivaatiota. heh!

Löytyisikö joltain se artikkeli hyllystä? Tekisitkö palveluksen ja laittaisit sen skanneriin ja tänne? Kiitos jo etukäteen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom