- Ikä
- 40
Yritin kattella searchilla mutta enpä ainakaa löytäny mitää...Olin tossa eilen sitte vetämässä jalkareenin, viime viikko oli kevyt viikko, sitä edeltävä tauko viikko ja sitä ennen olin ripulis joten ei pystyny reenaa jalkoi...Eli jalkojen kovan reenamisen välis oli 4 viikon tauko käytännössä, vaikka tällä ei varmaankaan edes mitään merkitystä...No anyway eilen tekemäni jalkareeni on tällanen:
Viikko 2 - raskas viikko
Päivä 2 - keskiviikko: reidet, pohkeet
Etureidet
Jalkakyykky (LÄM) 10-12, 10-12, 8
Jalkakyykky (MAX) 6-8 +2-3JAT
Jalkakyykky (MAX) 10-12
Hack-kyykky (LÄM) 6-8
Hack-kyykky (MAX) 8-10 +2
Hack-kyykky (MAX) 12-15
Reidenojennus (MAX) 10-15
Takareidet
Reidenkoukistus maaten (LÄM) 10-12, 8
Reidenkoukistus maaten (MAX) 6-8 +2
Reidenkoukistus maaten (MAX) 12-15
Suorin jaloin maastaveto (LÄM) 10-12
Suorin jaloin maastaveto (MAX) 10-12
Pohkeet
Pohjeliike seisoen (LÄM) 15-20, 10
Pohjeliike seisoen (MAX) 10-12 => 6 +2
Pohjeliike seisoen (MAX) 12-15
Pohjeliike istuen (LÄM) 10
Pohjeliike istuen (MAX) 10-12
Eli tollanen siis...siinä vaiheessa ku sain ton kyykyn tehtyy nii meni viel iha ookoo, niijuu ja aivan, mä vedän reenin sit aina aivan finaalii asti...Eli sit oli hack-kyykky eessä, hakin eka sarjan jälkee särki aivan törkeesti etureidet, ei tienny mite päi olis hyvä, ei pystyny olee vattallaa, eikä selällää eikä liikkuu, ku tuntu ettei ne niinku palaudu/rentoudu ollenkaa siitä suorituksesta, no sit pienen hetken pääst otin toisen sarjan ja siit tuli vieläki tiukempi ja kahta kauheempi tuska...Tähän vielä yhdistettynä se että joka jalkareenissä tuntuu että iha just lentää laatta ja makoilen sitte siellä salin lattialla sarjojen välissä jalat jossai penkillä aivan tuskissani...Eli tää oli nyt sit eka kerta ku etureisi liikkeestä alko jalat särkee...Tämän jälkee mnein sitte vetää tota reidenkoukistusta maaten, tässä mut kohtas taas aivan sama särky, tosin tässä on jo pari kertaa aiemminkin alkanu särkee...Mut mun kysymys on nyt sellane et tuleeko muille tällasta särynomasta kipuu, jos tulee nii tietääkö joku et mite vois lievittää, muutenku olemalla reenamatta, meinaa sen verra tuskaa on toi reeni et kyl meinaa välil jääd tekemät ja vituttaa nyt jo ens viiko reeni, entä toi paha olo, mitä teen väärin tai en tee, johtuuko jotenki syömisestä/juomisesta ku tuntuu et oon jo yrittäny tankat siihe ja olla tankkaamatta, entä voiko se tehä ku litkin vettä reenin aikana, oon yrittäny vähentää sitäki, mut tuntuu et ei auta...Työntö ja vetävis liikkeis ei oo ollenkaa tällasta ongelmaa...Nonii...seuraavaa helvettiä odotellessa :urjo:ollenkaa tällasta ongelmaa...Nonii...seuraavaa helvettiä odotellessa :urjo:
Viikko 2 - raskas viikko
Päivä 2 - keskiviikko: reidet, pohkeet
Etureidet
Jalkakyykky (LÄM) 10-12, 10-12, 8
Jalkakyykky (MAX) 6-8 +2-3JAT
Jalkakyykky (MAX) 10-12
Hack-kyykky (LÄM) 6-8
Hack-kyykky (MAX) 8-10 +2
Hack-kyykky (MAX) 12-15
Reidenojennus (MAX) 10-15
Takareidet
Reidenkoukistus maaten (LÄM) 10-12, 8
Reidenkoukistus maaten (MAX) 6-8 +2
Reidenkoukistus maaten (MAX) 12-15
Suorin jaloin maastaveto (LÄM) 10-12
Suorin jaloin maastaveto (MAX) 10-12
Pohkeet
Pohjeliike seisoen (LÄM) 15-20, 10
Pohjeliike seisoen (MAX) 10-12 => 6 +2
Pohjeliike seisoen (MAX) 12-15
Pohjeliike istuen (LÄM) 10
Pohjeliike istuen (MAX) 10-12
Eli tollanen siis...siinä vaiheessa ku sain ton kyykyn tehtyy nii meni viel iha ookoo, niijuu ja aivan, mä vedän reenin sit aina aivan finaalii asti...Eli sit oli hack-kyykky eessä, hakin eka sarjan jälkee särki aivan törkeesti etureidet, ei tienny mite päi olis hyvä, ei pystyny olee vattallaa, eikä selällää eikä liikkuu, ku tuntu ettei ne niinku palaudu/rentoudu ollenkaa siitä suorituksesta, no sit pienen hetken pääst otin toisen sarjan ja siit tuli vieläki tiukempi ja kahta kauheempi tuska...Tähän vielä yhdistettynä se että joka jalkareenissä tuntuu että iha just lentää laatta ja makoilen sitte siellä salin lattialla sarjojen välissä jalat jossai penkillä aivan tuskissani...Eli tää oli nyt sit eka kerta ku etureisi liikkeestä alko jalat särkee...Tämän jälkee mnein sitte vetää tota reidenkoukistusta maaten, tässä mut kohtas taas aivan sama särky, tosin tässä on jo pari kertaa aiemminkin alkanu särkee...Mut mun kysymys on nyt sellane et tuleeko muille tällasta särynomasta kipuu, jos tulee nii tietääkö joku et mite vois lievittää, muutenku olemalla reenamatta, meinaa sen verra tuskaa on toi reeni et kyl meinaa välil jääd tekemät ja vituttaa nyt jo ens viiko reeni, entä toi paha olo, mitä teen väärin tai en tee, johtuuko jotenki syömisestä/juomisesta ku tuntuu et oon jo yrittäny tankat siihe ja olla tankkaamatta, entä voiko se tehä ku litkin vettä reenin aikana, oon yrittäny vähentää sitäki, mut tuntuu et ei auta...Työntö ja vetävis liikkeis ei oo ollenkaa tällasta ongelmaa...Nonii...seuraavaa helvettiä odotellessa :urjo:ollenkaa tällasta ongelmaa...Nonii...seuraavaa helvettiä odotellessa :urjo: