Tämän ketjun luettuani totean vain, että taidan vastaisuudessakin käyttää kumia. :dance:
Se voi revetä, käytä kättä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän ketjun luettuani totean vain, että taidan vastaisuudessakin käyttää kumia. :dance:
Tyhmä lapseton ( =minä) ei ole ikinä tuota edellä sanottua ymmärtänyt. Pakko siis nyt tilaisuuden tullen kysyä, ja tämä ei ole vittuilua tms:
Miksi sitä lasta ei voi jättää yksin vessassakäynnin ajaksi? Siihen mennee 1-5 minuuttia, ja lapsen voi siksi aikaa jättää siihen kaukaloon, kehtoon tms. reunalliseen systeemiin, jos se meinaa karata jonnekin. Ja eihän se muutamassa minuutissa itkuunkaan kuole... Eli mikä estää sen vessassa käynnin?
Tietysti on vielä yleinen riittämättömyyden tunne.
Kolmekymppisenä vielä jaksaisi ja kiinnostaisi treenata, olla ja mennä.
Sitten kun olet treenaamassa on mielessä että pitäisikö sittenkin olla sen pirpanan kanssa sadatta kertaa siellä kalliolla lapiomassa lätäkköä viereiseen.
Ajattelet että vain hyviä treenejä niin käy harvemmin.
Ton allekirjoitan kyllä täysin. Minulla on aina kun käyn yksin treenaamassa aivan helvetin huono omatunto siitä etten vietä sitäkin aikaa lasten kanssa. Asian olen ratkaissut siten että treenaan aikapaljon työajalla kesken päivää ja viikonloppuna otan lapset mukaan aina kun on mahdollista.
Näin niinkun biologisesti ajatellen tavallinen perhe-elämä ei ole ihmiselle luonnollista. Siitä se perheenpidon vaikeus johtuu kun moraaliset arvot ei vastaa sitä mikä on luonnollista.
Verratkaa muihin kädellisiin ja ihmisen historiaan. Isä ei osallistu lasten hoitoon, eletään laumassa ja kaikki harrastaa seksiä kaikkien kanssa.
Luontoaan vastaan ei voi tapella
Ja mainittakoon vielä että ei se mikään itsestäänselvyys ole että lapset on aina hyvä juttu.