Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedz sanoi:Onkos kukaan kokeillut kyseisen lafkan tuotteita?? Onko niin laadukkaita kuin mainostavat? Vähän epäilyttää vain kun kaikki on niin maailman parasta. :arvi:
Nitsku sanoi:Kyllä se merkki on siitä laadukkaammasta päästä. Ainakaan minulla ei ole ollut valittamista niiden tuotteiden suhteen joita olen ostanut.
Mutta oletkos koskaan kuullut lisäravinnemerkistä joka ei kehuisi tuotteitaan edes jonkin verran ylisanoilla ? Sellaista merkkiä tuskin löytyy.
Tiedz sanoi:Joo no kyllähän kaikki aina mainostaa, notta oma on parasta. Pääasia on nyt kuitenkin se, ettei ole mitiä ihan paskoja tuotteita. Olin itekkin arvellut, että olisivat ihan hyviä, mutta aattelin nyt viel kysellä täältä tyytyväisyys kyselyn. :D
Ootkos kokeillu niitä instant whey protskuja???/palautumis hässäkkää?Nitsku sanoi:Onhan Reflexillä sellaisiakin tuotteita, joita ei kannata ostaa, kuten nuo methoxy-jutut ja vastaavat. Peruskama (kreatiini, glutamiini, proteiinit) sekä esimerkiksi vitamiinit ja mineraalit ovat hyvää laatua.
japa sanoi:Tuntuu aika hyviltä tuotteilta. Muutaman tuote nyt parin kuukauden testissä. Tällä hetkellä vain positiivia tuntumia.
Pyrin välttämään mainostamista...Hullu inkkari sanoi:positiivisia, mutta millaisia?
jos hieman eksplisoidemmin vastaisit.
japa sanoi:No ei siinä ZMA satsissa olekkaan mitään erikoista. Se tosiaan on ihan sama ottaa seuraava satsi vaikka erillisistä sinkki ja magnesium paketista. Itse ajattelin että jos ottaisi sinkki valmisteen jossa on 15mg sinkkiä, magnesium 350mg ja berocan iltaisin. Siinä tulisi samat kuin määrät kuin monessa ZMA valmisteessa ja lisäksi C ja B vitamiinit.
RiQ sanoi:TThe oxides, glucates and sulphates are very poorly absorbed as compared to the aspartates, glycinates, and monomethionines, which have superior absorption. So, the athletes purchased some health food store supplements and took them as recommended. They returned to the laboratory after a period of 60 days and were retested. We found no change in their blood values and, at first, we couldn't figure what was going on. So, we asked them to bring their supplements to the laboratory so we could analyze them. Well, we found something quite amazing. Ninety percent of these products contained a level of calcium between 600-1,000 mg that was not disclosed on the label of the bottle.
gotto sanoi:
Onkos kellään muuten kokemusta id-numeroin kikkailevasta suomalaisesta nettikaupasta
tilaamisesta? Tuleeko tuotteet perille vaikket olekaan jälleenmyyjä/whatevarr?
Tietty saattaa olla, että Vitalifen termogeeniboosteri on poistunut myynnistä... :(
Nitsku sanoi:Boos...n ?