Reflex nutrition??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan kokeillut kyseisen lafkan tuotteita?? Onko niin laadukkaita kuin mainostavat? Vähän epäilyttää vain kun kaikki on niin maailman parasta. :arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedz sanoi:
Onkos kukaan kokeillut kyseisen lafkan tuotteita?? Onko niin laadukkaita kuin mainostavat? Vähän epäilyttää vain kun kaikki on niin maailman parasta. :arvi:

Kyllä se merkki on siitä laadukkaammasta päästä. Ainakaan minulla ei ole ollut valittamista niiden tuotteiden suhteen joita olen ostanut.

Mutta oletkos koskaan kuullut lisäravinnemerkistä joka ei kehuisi tuotteitaan edes jonkin verran ylisanoilla ? Sellaista merkkiä tuskin löytyy.

Nitsku sanoi:
Kyllä se merkki on siitä laadukkaammasta päästä. Ainakaan minulla ei ole ollut valittamista niiden tuotteiden suhteen joita olen ostanut.

Mutta oletkos koskaan kuullut lisäravinnemerkistä joka ei kehuisi tuotteitaan edes jonkin verran ylisanoilla ? Sellaista merkkiä tuskin löytyy.

Joo no kyllähän kaikki aina mainostaa, notta oma on parasta. Pääasia on nyt kuitenkin se, ettei ole mitiä ihan paskoja tuotteita. Olin itekkin arvellut, että olisivat ihan hyviä, mutta aattelin nyt viel kysellä täältä tyytyväisyys kyselyn. :D

Tiedz sanoi:
Joo no kyllähän kaikki aina mainostaa, notta oma on parasta. Pääasia on nyt kuitenkin se, ettei ole mitiä ihan paskoja tuotteita. Olin itekkin arvellut, että olisivat ihan hyviä, mutta aattelin nyt viel kysellä täältä tyytyväisyys kyselyn. :D

Onhan Reflexillä sellaisiakin tuotteita, joita ei kannata ostaa, kuten nuo methoxy-jutut ja vastaavat. Peruskama (kreatiini, glutamiini, proteiinit) sekä esimerkiksi vitamiinit ja mineraalit ovat hyvää laatua.

Nitsku sanoi:
Onhan Reflexillä sellaisiakin tuotteita, joita ei kannata ostaa, kuten nuo methoxy-jutut ja vastaavat. Peruskama (kreatiini, glutamiini, proteiinit) sekä esimerkiksi vitamiinit ja mineraalit ovat hyvää laatua.
Ootkos kokeillu niitä instant whey protskuja???/palautumis hässäkkää?

Tuntuu aika hyviltä tuotteilta. Muutaman tuote nyt parin kuukauden testissä. Tällä hetkellä vain positiivia tuntumia.

Hullu inkkari sanoi:
positiivisia, mutta millaisia?
jos hieman eksplisoidemmin vastaisit.
Pyrin välttämään mainostamista... :)
No reflexin trimatrix on ekaa kertaa nyt käytössä mutta glutamiini,instant whey on kokeiltu aikaisemin. Nyt menee siis tuo trimatrix+glutamiini+ZMA ja joka treenin jälkeen on ollut sellainen olo että varmasti on aamulla kroppa kipee mutta ei yhtää kipuja seuraavana päivänä. Voi tietenki olla joku muukin syy ettei mene paikat kipees mutta uskoisin olevan näillä lisillä vaikutusta kans. Esim. jalat on yleensä aina olleet hieman jäykät/hellät seuraavana päivänä mutta nyt ei.
Treenistä sen verran että 3vkoa sitten lopetin kovan treeni kauden,pidin vkon lepoa ja viime viikon treenasin kevyesti. Ja nyt olen sunnuntaista asti ottanut lisät ja jo kolmesti käynnyt salilla ja käytännössä jatkanut siitä mihin aikaisemmalla kovalla treenikaudella jäin. Eli ainoastaan lisät ovat tulleet mukaan muuten treeni ja kaikki muut osa-alueet ovat pysyneet samana.

:offtopic:
Onkos kellään muuten kokemusta id-numeroin kikkailevasta suomalaisesta nettikaupasta
tilaamisesta? Tuleeko tuotteet perille vaikket olekaan jälleenmyyjä/whatevarr?

Tietty saattaa olla, että Vitalifen termogeeniboosteri on poistunut myynnistä... :(

Glutamiini ja magnesium on kyllä hyviä pitämään liiat lihassäryt ja krampit loitolla!
Jotkut valmistajat laittavat ZMAhan lisäksi C- ja/tai E-vitamiinia jotka nekin tukevat toisiaan. Enpä vaan tiedä tuosta ZMAsta, olen kyllä ajatellut kokeilla, mutta mikä siinä ZMAssa on erikoista verraten jos ottaisi sinkkimagnesium-puristeet ilman että purkissa lukee ZMA ???

No ei siinä ZMA satsissa olekkaan mitään erikoista. Se tosiaan on ihan sama ottaa seuraava satsi vaikka erillisistä sinkki ja magnesium paketista. Itse ajattelin että jos ottaisi sinkki valmisteen jossa on 15mg sinkkiä, magnesium 350mg ja berocan iltaisin. Siinä tulisi samat kuin määrät kuin monessa ZMA valmisteessa ja lisäksi C ja B vitamiinit.

japa sanoi:
No ei siinä ZMA satsissa olekkaan mitään erikoista. Se tosiaan on ihan sama ottaa seuraava satsi vaikka erillisistä sinkki ja magnesium paketista. Itse ajattelin että jos ottaisi sinkki valmisteen jossa on 15mg sinkkiä, magnesium 350mg ja berocan iltaisin. Siinä tulisi samat kuin määrät kuin monessa ZMA valmisteessa ja lisäksi C ja B vitamiinit.

Tätä olen itsekin miettinyt että täytyy olla ZMA-tuotteissa katteet ihan älyttömät. Vaikka olisikin lisätty vaikka mitä imeytymisapu-hifiä niin loppujen lopuksi miksei tuollaista voisi tehdä itse halvemmalla tavalla. Onko tässä lopulta väliä vetääkö mag:ia oksidina vai aspartaattina? Itse aion ostaa tuohon sinkin lisäksi ja alkaa käyttää sitä.

Tässä ZMA:n kehittäjän mietteitä asiasta ZMA-valmiste vastaa erikseen otettavat:

NM: I guess the big question is, what makes ZMA different from a zinc and magnesium supplement I could buy at my local health food store?

VC: Probably the biggest difference is what ZMA does not contain. Let me briefly explain. We started out doing mineral assessments of elite Olympic and professional athletes. We determined what their deficiencies were and then made time- and dosage-specific recommendations. We even advised them regarding the forms with the best absorption. The oxides, glucates and sulphates are very poorly absorbed as compared to the aspartates, glycinates, and monomethionines, which have superior absorption. So, the athletes purchased some health food store supplements and took them as recommended. They returned to the laboratory after a period of 60 days and were retested. We found no change in their blood values and, at first, we couldn't figure what was going on. So, we asked them to bring their supplements to the laboratory so we could analyze them. Well, we found something quite amazing. Ninety percent of these products contained a level of calcium between 600-1,000 mg that was not disclosed on the label of the bottle. We contacted the manufacturers and asked them why the capsules contained extra calcium.

lähde: T-Mag haastattelu http://www.testosterone.net/html/27testo.html (Hannibalin alunperin postaama linkki)

RiQ sanoi:
TThe oxides, glucates and sulphates are very poorly absorbed as compared to the aspartates, glycinates, and monomethionines, which have superior absorption. So, the athletes purchased some health food store supplements and took them as recommended. They returned to the laboratory after a period of 60 days and were retested. We found no change in their blood values and, at first, we couldn't figure what was going on. So, we asked them to bring their supplements to the laboratory so we could analyze them. Well, we found something quite amazing. Ninety percent of these products contained a level of calcium between 600-1,000 mg that was not disclosed on the label of the bottle.

Nojoo, olihan tuo oksidihomma tavallaan jo tiedossa mutta tuo kalsiumjuttu oli yllätys. Noh, pitänee miettiä tää juttu vähän tarkemmin ja laatia uusi sotasuunnitelma.

Niin noh, samaan hengenvetoon voisin kysyä onko jotain "kalsiumitonta" mag/sinkkivalmistetta jossain? Niinkun aikuisten oikeesti? Jauhemuotoisia?

gotto sanoi:
:offtopic:
Onkos kellään muuten kokemusta id-numeroin kikkailevasta suomalaisesta nettikaupasta
tilaamisesta? Tuleeko tuotteet perille vaikket olekaan jälleenmyyjä/whatevarr?

Tietty saattaa olla, että Vitalifen termogeeniboosteri on poistunut myynnistä... :(

Boos...n ?

Kyllä sieltä tuotteet tulee perille ihan kuten mistä tahansa nettikaupasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom