Reenipäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paawo
  • Aloitettu Aloitettu
Mietin tässä noita reenipäiviäni. Olen tehnyt tässä 3-jakoisella ohjelmalla Ma, Ke ja Pe mutta keskiviikkoisin pitäisi iltaisin käydä koripalloa pelaamassa myös. Tälläisenä päivänä tuppaa tuo kulutus humpsahtaan aika mahtavaksi... Onko mitään seksuaalista haittaa jos vaihdan reenipäivät MA, TI ja TO päiville... Jako on ollut MA: Rinta, selkä KE: Olkapäät, ojentajat, hauis PE: jalat
Paikka missä käyn salilla on viikonloppuisin kiinni joten viikolle pitäisi kaikki pistää...

Paawo sanoi:
Mietin tässä noita reenipäiviäni. Olen tehnyt tässä 3-jakoisella ohjelmalla Ma, Ke ja Pe mutta keskiviikkoisin pitäisi iltaisin käydä koripalloa pelaamassa myös. Tälläisenä päivänä tuppaa tuo kulutus humpsahtaan aika mahtavaksi... Onko mitään seksuaalista haittaa jos vaihdan reenipäivät MA, TI ja TO päiville... Jako on ollut MA: Rinta, selkä KE: Olkapäät, ojentajat, hauis PE: jalat
Paikka missä käyn salilla on viikonloppuisin kiinni joten viikolle pitäisi kaikki pistää...

Seksuaalisesta haitasta en tiedä, mutta tuossa rinta ja selkä päivänä rasitetaan melkoisesti myös ojentajia, hauiksia ja olkapäitä. Itse en iku päivänä tekisi näitä lihasryhmiä peräkkäin.

En kannata että treenaisit MA-TI-TO. tulis 3päivää totaalia lepoa puntista ja se on mielestäni liikaa(pe,la,su), varsinkin kun treenataan 3-jakoisella. Ripottelee tasaisesti noi treeni päivät esim SU-TI-TO.

Jaa sori en huomannu että paikka jossa treenaat on viikon loppuisin kiinni.
Kokeile vaikka näitä päiviä niin ei tule liian montaa lepopäivää(3) peräkkäin.
MA-TI-PE.

neutraali sanoi:
Jaa sori en huomannu että paikka jossa treenaat on viikon loppuisin kiinni.
Kokeile vaikka näitä päiviä niin ei tule liian montaa lepopäivää(3) peräkkäin.
MA-TI-PE.

Eikö sen kannattaisi vaihtaa treenijakoa. Tuossa tulee edelleen rinta, selkä ja heti seuraavana päivänä olkapäät, ojentajat, hauis.

Blacebo sanoi:
Tuossa tulee edelleen rinta, selkä ja heti seuraavana päivänä olkapäät, ojentajat, hauis.
Joo enpä huomannu tuotakaan :)(pitäs lukee tarkemmin) , voit tosiaan muuttaa ohjelman 4-jakoiseksi(treenipäivät ma,ti,to,pe), tai jos haluat tehdä 3-jakoisella niin sitten treenipäivät MA-TO-PE

Itse vaihtaisin jaon työntö/vetotyyliin; selkä&hauis, rinta&olka&ojentajat, jalat (kuten itse treenaan). Ei ois niin tarkkaa ma-ti-pe vai ma-to-pe ja kohdistuu treeni tarkemmin kerran viikkoon per lihasryhmä, eikä päällekäisyyksiä. Mutta mitäpä minä sanomaan, kun olen vain tällainen maan kurja matonen... :itku:

Back
Ylös Bottom