Morjens! Elikkä oon tässä nyt vuoden verran salilla aktiivisesti reenaillu aerobisenharjoittelun ohella ja tulosta olen saanut aika positiivisesti siihen nähden, mitä uskalsin täällä käytyjen keskusteluiden ohessa odottaa. Tulokset ovat nousseet hyvin, mutta nyt kun aerobinen liikunta jää kahteen kertaan viikossa (MA, TI) niin olisinkin kyselemässä uutta reeniohjelmaa. Aikaisemmin olen reenaillut elastomanin 2-jakoisella ja arskan kuusikolla. Nyt siis tarkoituksena olisi käydä salilla 3-4krt vkssa normaalisti ja sitten tietysti välissä voisi olla "tehoviikkoja" jolloin tulisi treeniä hieman enemmän.
Kroppani näyttää pahasti myöskin pohjoistuulen raiskaamalta pulkan-narulta, joten olen ajatellut ostaa gaineria, että saisi hieman lihasmassaa lisää (mitat tällä hetkellä 180/58, aloittaessa 173/50) ja crazea lisä potkun saamiseen.
Kertokaa ajatuksianne tästä ja vinkkejä treenamiseen ja muuhunkin liittyen! Kiitos jo etukäteen vinkeistänne ja ajastanne!
Kroppani näyttää pahasti myöskin pohjoistuulen raiskaamalta pulkan-narulta, joten olen ajatellut ostaa gaineria, että saisi hieman lihasmassaa lisää (mitat tällä hetkellä 180/58, aloittaessa 173/50) ja crazea lisä potkun saamiseen.
Kertokaa ajatuksianne tästä ja vinkkejä treenamiseen ja muuhunkin liittyen! Kiitos jo etukäteen vinkeistänne ja ajastanne!