Reeniohjelmaa etsimässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joshi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens! Elikkä oon tässä nyt vuoden verran salilla aktiivisesti reenaillu aerobisenharjoittelun ohella ja tulosta olen saanut aika positiivisesti siihen nähden, mitä uskalsin täällä käytyjen keskusteluiden ohessa odottaa. Tulokset ovat nousseet hyvin, mutta nyt kun aerobinen liikunta jää kahteen kertaan viikossa (MA, TI) niin olisinkin kyselemässä uutta reeniohjelmaa. Aikaisemmin olen reenaillut elastomanin 2-jakoisella ja arskan kuusikolla. Nyt siis tarkoituksena olisi käydä salilla 3-4krt vkssa normaalisti ja sitten tietysti välissä voisi olla "tehoviikkoja" jolloin tulisi treeniä hieman enemmän.

Kroppani näyttää pahasti myöskin pohjoistuulen raiskaamalta pulkan-narulta, joten olen ajatellut ostaa gaineria, että saisi hieman lihasmassaa lisää (mitat tällä hetkellä 180/58, aloittaessa 173/50) ja crazea lisä potkun saamiseen.

Kertokaa ajatuksianne tästä ja vinkkejä treenamiseen ja muuhunkin liittyen! :) Kiitos jo etukäteen vinkeistänne ja ajastanne!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sanoisin, että jos tarkoituksena on käydä se 4-kertaa viikossa salilla, niin hyvin voisit jatkaa sillä elaston 2-jakoisella. Tai jos vaihtelua kaipaat, niin voit vaihtaa yläkroppa/alakroppa jakoon, mutta en lähtisi vielä tuossa vaiheessa isompi jakoista ohjelmaa ottamaan. Sulla kuitenkin massaa sen verran vähän, että pohjia kannattaa vielä rakentaa.

Muista syödä riittävästi ja saada riittävästi proteiini ruuasta, niin uskon että sitä lihastakin tarruu kyllä.

Pääasia on tosiaan opetella syömään. Gaineri on sinänsä ok, mutta varo ettei pääpaino mene jauhojen sekoitteluun sen sijasta, että opettelet vetämään oikeaa ruokaa tarpeeksi. Pituuden muutoksesta päätellen olet vielä kasvuiässä ja silloin painoa pitäisi helposti saada kerrytettyä enemmänkin.

Ohjelmasta paha sanoa mitään tuolta pohjalta. Mikä tahansa hyvä 1- tai 2-jakoinen ajaa varmasti asiansa, neljällä treenikerralla viikossa mieluummin kaksijakoinen. Isompien jakojen sopivuus riippuu pitkälti siitä, antaako tähänastinen treeni pohjia isojakoisen vaatimaan kovempaan treenaamiseen ja onko itse valmis sen tyyppiseen treeniin. Jos ikää on niin vähän kuin tuo pituuskasvu antaa olettaa, niin siltäkin osilta varsinainen hcbb-treeni voi hyvin odottaa vielä hetken aikaa.

Pelkällä syömällä on kovasti yritetty painoa saada mutta kun ei edes 5 lämpimällä aterialla + välipalat ja aamu- ja iltaruualla sitä saada. Ruokavalion uskoisin olevan pääosin oikea, koska muutama vuos takaperin olin aerobisessa liikunnassa sm-tasolla ennen kuin lopetin kilpailemisen. Myös toi treenikovuus, niin musta ainakin mukavampi mitä kovempaa treenaa, silloin kun treenaa, enkä usko myöskään ainakaan kestävyyden pettämistä, sillä on jo useita vuosia tullut reenattua kovaa ja määrätietoisesti, vaikkakin eri lajia.

Sit vielä haluisin kuulla mitä mieltä ootte tosta crazesta, että onko järkevä hankinta ja ootteko huomannu haittavaikutuksia?

Pelkällä syömällä on kovasti yritetty painoa saada mutta kun ei edes 5 lämpimällä aterialla + välipalat ja aamu- ja iltaruualla sitä saada. Ruokavalion uskoisin olevan pääosin oikea, koska muutama vuos takaperin olin aerobisessa liikunnassa sm-tasolla ennen kuin lopetin kilpailemisen. Myös toi treenikovuus, niin musta ainakin mukavampi mitä kovempaa treenaa, silloin kun treenaa, enkä usko myöskään ainakaan kestävyyden pettämistä, sillä on jo useita vuosia tullut reenattua kovaa ja määrätietoisesti, vaikkakin eri lajia.

Sit vielä haluisin kuulla mitä mieltä ootte tosta crazesta, että onko järkevä hankinta ja ootteko huomannu haittavaikutuksia?
Sitten pitää syödä vaan enemmän. Kyllä se paino pakosti nousee jossain vaiheessa.
Craze on turhaa paskaa, aloittelija ei ainakaan tee sillä mitään. Nekin rahat voi käyttää vaikka heraan.

Millaisia annoksia sitten syöt kun noin monta lämmintä ateriaa? Kokeile syödä vaikka 3 lämmintä ateriaa + aamu, ilta ja välipalat. Aterioilla syöt vaan paljon enemmän kuin ennen, ja ota mukaan vaikka rypsi/oliiviöljy illalla siitä saa helposti lisäkaloreita. Mitä lajia muten harrastit? Syömisetkin on ihan lajista kiinni tarviiko siinä lihasmassaa vai keveyttä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom