Reeniohjelmaa aloittelevalle pojalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fern
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

En tiennyt minne postata, joten päätin sitten tehdä uuden threadin tänne :)
Joten asiaan; olen 15v poika (ensi kuussa), harrastan jalkapalloa ja on kolmesti treenit viikossa, pituutta sellane 175-176 ja painoa n. 57 eli en ole kovin vankkarakenteinen kaveri. Kaksi kertaa on mahdollisuus käydä viikossa salilla ja tavoite olis tulla voimakkaammaks joka puolelta erityten yläkropasta ja selästä. Joten jos saatas vähän keskustelua aikaseks ja sitä kautta tota treeniohjelmaa joltain gurulta niin se olis kiva :D

Ok, kiitti vinkistä! Mutta mä oon kuullu että alottelijan ei tarvitse koskea penkkiin puoleen vuoteen? Tarkoittiklhan tämä että ei kannata yrittää maximipainolla vai ei ollenkaan penkkiä?

Se on jotaki hippien puhetta jonka voi jättää omaan arvoonsa. Muista myös lukea kirja Starting Strength 2nd version (eti netistä/osta/ihan sama mulle miten hommaat), erittäin hyvä kirja.

Ok, kiitti vinkistä! Mutta mä oon kuullu että alottelijan ei tarvitse koskea penkkiin puoleen vuoteen? Tarkoittiklhan tämä että ei kannata yrittää maximipainolla vai ei ollenkaan penkkiä?

Oisko , että ei tarvitse tehdä hauiskääntöä , eikä penkkiä?

Kun pystyt tekemään ohjelman mukaiset toistot ja sarjat, niin että viimeinen sarja on tiukka. Alussa varsinkin kannattaa lähteä riittävän matalista painoista harjoittelemaan tekniikkaa. Katso vinkkejä esim. youtubesta tai pyydä salilla joku kokeneempi katsomaan kun suoritat :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selvä, mutta sitten kun olen edistynyt voimallisesti sen verran että sarja ei enään tunnu niin paljoa kuin ennen, kannattaako lisätä liikkeeseen pari kiloa painoa lisään vai muutama toisto lisää?

Okei kiitos tiedosta, eli vedän 2krt viikossa ton ohjelman mukaan? Mistä tiiän mikä on sopiva paino vaikka kyykkyyn

Selvä, mutta sitten kun olen edistynyt voimallisesti sen verran että sarja ei enään tunnu niin paljoa kuin ennen, kannattaako lisätä liikkeeseen pari kiloa painoa lisään vai muutama toisto lisää?

Hommaa se kirja itelles, Starting Strength 2nd version. Rippetoe käy siellä tuommoset kysymykset läpi ja selittää kaiken tarvittavan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom