reeniohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen noin kuukauden käynyt salilla ja olen miettinyt tämänlaista reeniohjelmaa itselleni. Minulla on toisen harrastuksen takia vain kaksi päivää viikossa aikaa salille. Jalat tulee harrastuksessa tehtyä perusteellisesti joten ajattelin ne jättää pois ohjelmasta. Korjausohjeita otetaan vastaan.

Päivä 1. Rinta: Penkki, vinopenkki, decline penkki
Yläselkä: Ylätalja eteen, kulmasoutu
Olkapäät: Skottipenkki, käsipainoilla sivulle nosto (en tiedä liikkeen nimeä), käsipainoilla sivulle nosto kumarassa
Vatsat

Päivä 2. Ojentajat: Ranskalainen punnerrus, punnerrus taljalla edessä
Hauis: Arm Curl, käsipainoilla
Kyynärvarret: Rannekäännöt
Alaselkä
Vatsa

Mikä laji on kyseessä kun ei tarvi jalkoja treenata ollenkaan?

Jos on aikaa käydä vain kahdesti viikossa, niin tekisin ehkä koko kropan kerralla ja tekisin vain raskaita perusliikkeitä. Jalkojen treenamattomuutta ihmettelen minäkin... Kovasti näyttää rinta, olkapäät ja kädet painottuvan tossa ohjelmassa :jahas:

No jos voisitte kertoa paremman ohjelman niin olisin kiitollinen. Olen kuitenkin kasvuiässä ainakin toistaiseksi että sen mukaan.

Ja tavoitteena oli? Massaa? Voimaa? Nopeutta? Kestävyyttä?

Mullakin on oikeestaan samanlainen tilanne.Salille on mahollisuus mennä vaan kahtena päivänä viikossa jääkiekko-reenien takia.Tulee yleensä käytyä ne kaks kertaa viikossa ja lisäksi nostelen kotonakin punttia.Semmonen askarruttaa,että kannattaako käydä noina kahtena päivänä koko roppa läpi?Entäs kuinka paljon lihakset tarttee lepoa ja palautumista?Elikkä jos vaikka teen salilla jo esim.hauiksille,niin voinko tehä vielä kotona kahtena päivänä lisäksi hauista?Voimaa ois tarkotus saaha,palautusjuomaa tulee juotua kohtuullisesti,jotta roppa kesttää reeniä. :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom