reeniohjelma...kokeneet kommentoikaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Oon käyttäny tämmöstä ohjelmaa n. pari kk ja kysynkin kannattaako tätä muuttaa mitenkää?

1.viikon ohjelma
-haukkari
-alatalja
-vatsat
-kuntopyörä

2.viikon ohjelma
-pohkeet
-reidet
-ylätalja
-vatsat
-selät
-sillontällöin myös penkki

3.viikon ohjelma
-haukkari
-hartiat/olkapäät
-vatsat
-vinot vatsat
-kuntopyörä
-joskus penkki

Nuo kolme vaihtuvat viikottain minulla.

Tossa ei suoranaisesti ole paljon mitään tolkkua!
Kunnon ohjelmaa kehiin täältä.

Tuossa sun ohjelmassa ei edes treenata kaikkia lihaksia, saatikka läheskään tasapuolisesti.

Eli FAQ auki ja lukemaan!

nigster sanoi:
Tossa ei suoranaisesti ole paljon mitään tolkkua!
Kunnon ohjelmaa kehiin täältä.

Tuossa sun ohjelmassa ei edes treenata kaikkia lihaksia, saatikka läheskään tasapuolisesti.

Eli FAQ auki ja lukemaan!

No onneksi en kauaa oo käyttäny tuota ja kiitos oikaisusta.

Tämmöstä vielä kysyisin:

Oon 17v. ja pitkä 176cm ja pituuttani ajatellen en tee prässiä, jalkakyykkyä tai maastavetoa. Kysynkin, onko näiden laitteiden lisäksi muita, mitkä vaikuttavat pituuskasvuun? (en ole noistakaan oikeen varma, amateur kun olen)

Kyllä noita tehdä voi kuhan ei ala hirveillä painoilla heti kiskomaan, eli ihan rauhassa vaan. Hyvä harjotella tekniikkaa noihin kuningasliikkeisiin...

Mad_Tiger sanoi:
Oon 17v. ja pitkä 176cm ja pituuttani ajatellen en tee prässiä, jalkakyykkyä tai maastavetoa. Kysynkin, onko näiden laitteiden lisäksi muita, mitkä vaikuttavat pituuskasvuun?

Kannattais kyllä ottaa treeniohjelmaan mukaan nuo liikkeet. Todella hyviä ja tehokkaita kunhan muistaa opetella tekniikan kuntoon heti alussa. Tekniikka tulee sitten muistaa opetella riittävän pienillä painoilla, jotta vahingoilta vältytään ja tarvittaessa kysyä neuvoa kokeneemmilta. Samalla saat vähän tutustuttua että sopivatko liikkeet juuri sinulle ollenkaan.

Noiden liikkeiden vaikutus pituuskasvuun... Ite en usko siihen. Joskus junnuna tuli kuultua vastaavia väitteitä pituuskasvun hidastumisesta, mutta silti on tullu treenattua ja pituutta on silti kertyny reilu 180cm että ei kai tuolla punttitreenillä kummoista vaikutusta kasvuun ole. Eivätköhän ne geenit pituuden kuitenki määrää.

Ei muuta ku tsemppiä treeniin!
:thumbs:

Back
Ylös Bottom