Reeniohjelma hieman kokeneelle nuorelle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tttoni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Terve, olen kohta 16 vuotta täyttävä salilla käymiseen innostunut poika.
Kehtaisikohan kukaan tehä minulle reeniohjelmaa. Pituus 171cm ja paino noin 66kg.
Käyn salilla maanantaisin,keskiviikkoisin,perjantaisin ja sunnuntaisin. Haluaisin joka päivälle vähän erilaista ohjelmaa niin että kaikki lihasryhmät tulisi käytyä viikon aikana läpi. Syön hyvin ja terveellisesti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi jonkun pitäisi tehdä sulle ohjelma kun netti on pullollaan valmiita ja toimivia ohjelmia?
Tää toimii ihan hyvin jos käy neljä kertaa viikossa salilla. http://www.pakkotoisto.com/treeni/53842-2-jakoinen-ohjelma/
Älä käytä tota progressioo jos olet käynyt salilla vasta joitain kuukausia. Lisää rautaa vaan joka treeneissä jos oot vasta alottamassa. Vaikka syöt hyvin ja terveellisesti muista syödä tarpeeksi paljon, eli hiukan yli oman kulutuksen. Sopiva on 250-500kcal yli kulutuksen. Muista myös syödä tarpeeksi proteiinia.

Kirjaudu Fastin Muscle Challengeen ja ota mentulan treeni, ja kun oot sen 10vko tehnyt niin vaihdat utin ohjelmaan. Tolla saat lihaa kehoon eikä kenenkään tarvii väsätä sulle ohjelmaa. Tietenkin jos oot käynyt vasta pari kk niin sit en suosittele tuota MC:tä, aika rankka aloittelijoille.

Kirjaudu Fastin Muscle Challengeen ja ota mentulan treeni, ja kun oot sen 10vko tehnyt niin vaihdat utin ohjelmaan. Tolla saat lihaa kehoon eikä kenenkään tarvii väsätä sulle ohjelmaa. Tietenkin jos oot käynyt vasta pari kk niin sit en suosittele tuota MC:tä, aika rankka aloittelijoille.

Mä melkein suosittelisin aloittamaan Utin reeniohjelmalla, varsinkin alussa. Perustelu on siinä että Utin yksittäiset reenit on suht lyhyitä (noin 30-40 min) mutta reenikertoja enemmän joten vaikka pohjakuntoa ei olisi kamalasti, niin reeni ei ns tapa. Ja kunto ja lihasmassa nousee varmasti, kunhan vaan pysyy ohjelmassa ja varsinkin ruokailun kanssa ruodussa!

Zone-sarja -42%
Mä en suosittele ollenkaan noita muscle challengen ohjelmia, koska oon ite tehny aikalailla samaa ohjelmaa alkuaikoina enkä oo saanu oikeen tulosta. Liikaa liikkeitä. Kokemuksesta suosittelen perus iso arskan 1-jakosta ohjelmaa.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/ Itellä rupes ainaki tulokset paranemaan HUOMATTAVASTI. Tein sen virheen, että tein liikaa liikkeitä per. lihas ja se tuli opittua kantapään kautta.

Ohjelmavaihtoehtoja löytyy paljon tuolta stickyistä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom