Reenin aloittelua..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
No näitä 'onko tää ohjelma hyvä' topikkeja nyt on pilvin pimein.. Mutta antaahan se vähän itseluottamusta lähteä toteuttamaan jos joku kokeneempikin on sitä mieltä että sillä voisi saada tulosta.

Maanantai:
Rinta (Penkkipunnerrus, vinopenkki kässäreillä)
Olkapäät (Vipunostot, talja)
Ojentajat (Ranskalainen punnerrus, talja)

Keskiviikko:
Etureidet
Takareidet
Pohkeet

Kinttutreeniä pitää miettiä salilla tarkemmin kun tutustuu laitteisiin, ei ole mitään hienouksia varmaankaan tarjolla.

Perjantai:
Selkä
Hauis (Kässärit, tanko)
Vatsat (Lisäpainoilla, varmaan 12 sarjoja?)

Jokaista lihasta ilmeisesti olisi hyvä kurittaa parilla eri liikkeellä, ja vaikkapa kolme sarjaa kutakin? Toistot siinä 8-12 paikkeilla varmaankin.

Eli olisko jotain kommenttia että pitäiskö ehkä lisätä/vähentää sarjoja tai liikkeitä?

Palautumiseen suositeltiin tätä jossain topikissa : http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=199
Sitten pitäis vielä kymppi käyttää johonkin että sais sen 30e tilausrajan rikki, ehdotuksia?

Ja eka viikon kierto varmaankin kannattaa vetää suosiolla rennosti, ei sarjoja loppuun asti eikä liian isoilla painoilla.. Muuten tulee vaan paikat turhan kipeeksi ja vitutuskäyrä nousee..

Ihan järkevältä toi jako näyttää. Kunhan muistat antaa esim. etureisille enemmän kuritusta mitä hauiksille tai ojentajille, niin hyväähän siitä tulee. Se on enemmän makusasia tekeekö 2 vai 3 eri liikettä yhdelle lihasryhmälle.

Menee hienosäädöksi, mutta olkapäille voisit ottaa vipunostojen lisäksi jonkun pystypunnerruksen (hyvä yleisliike olkapäille). Sit kun olet käynyt pitemmän aikaa salilla, voit tehdä vain 1-2 tiukkaa sarjaa kutakin liikettä, mutta alkuun toi 3 on varmasti hyvä.

toolate sanoi:
Menee hienosäädöksi, mutta olkapäille voisit ottaa vipunostojen lisäksi jonkun pystypunnerruksen (hyvä yleisliike olkapäille). Sit kun olet käynyt pitemmän aikaa salilla, voit tehdä vain 1-2 tiukkaa sarjaa kutakin liikettä, mutta alkuun toi 3 on varmasti hyvä.
Eli varmaan istualteen kässäreillä? Ainakin tuntuisi luontevimmalta. Mut pitää kokeilla kaikkea, vaihdella liikkeitä..

Priimus sanoi:
Eli varmaan istualteen kässäreillä? Ainakin tuntuisi luontevimmalta. Mut pitää kokeilla kaikkea, vaihdella liikkeitä..

No itse ainakin tykkään tehdä juuri istuen ja vaihtelen käsipainojen ja tangon välillä. Jos teet tangolla niin laske mieluummin eteen kuin niskan taakse.

Priimus sanoi:

Ituen kässäreillä on ylivoimaisesti paras mun mielestä. Ja säästää mun tapauksessa hyvin olkapäitäkin, tangon kanssa aina pientä ongelmaa...

Ei toimi toi linkki mulla, onko se sama kun tossa sun ekassa postissa?. Sehän on valmis palautusjuoma. Ihan hyvää tavaraa, mutta palautusjuoman voi myös sekoittaa itse ostamalla jotain perusheraa ja maltoa (pakkiksen kaupasta kyllä löytyy).

Juu eli palautusjuoma ainoastaan treenin jälkeen. Muulloin voi ottaa lisäproteiinia jos on vaikeuksia saada tarpeeksi proteiinia normaalista ruuasta (eli perusruokavalio kuntoon ensin) ja onhan se helpompi kuljettaa sheikkerissäkin mukana jos ei satu kotona olemaan. Mutta näihin ei kannata sekoitella mitään maltoa tai dekstroosia, ellei läskiä halua.

Angel of Death sanoi:
Ei toimi toi linkki mulla, onko se sama kun tossa sun ekassa postissa?. Sehän on valmis palautusjuoma. Ihan hyvää tavaraa, mutta palautusjuoman voi myös sekoittaa itse ostamalla jotain perusheraa ja maltoa (pakkiksen kaupasta kyllä löytyy).

Juu eli palautusjuoma ainoastaan treenin jälkeen. Muulloin voi ottaa lisäproteiinia jos on vaikeuksia saada tarpeeksi proteiinia normaalista ruuasta (eli perusruokavalio kuntoon ensin) ja onhan se helpompi kuljettaa sheikkerissäkin mukana jos ei satu kotona olemaan. Mutta näihin ei kannata sekoitella mitään maltoa tai dekstroosia, ellei läskiä halua.
Jooh, sama linkki sen piti olla. Lähinnä tarkoitin sitä että paljonko tota pitää kerralla vetää? Ajattelin vaan laskeskella pitkäksikö aikaa tollanen pussi riittää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom