reenaaminen ilman rautaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kotitreenin paras puolihan on se, ettei sinne salille tarvitse mennä. Loppujen lopuksi aika harvalla riittää rahkeet 8 tunnin fyysisen työn jälkeen pakata kamat ja lähteä tunniksi salille huhkimaan? Respektit kaikille jotka tätä kuviota jaksavat!

Siis, jos ette jaksa mennä salille ni tehkää sitte kotona. Kyllä se vartalo kehittyy, HITAASTI mutta VARMASTI, jos syö "tuhdisti" ja jaksaa edes pari kertaa viikossa kotona tehdä em. perusliikkeitä tappiin asti. Pohjalta liikkeelle lähtevä voi ottaa ensimmäiseksi tavoitteeksi vaikka 6 leuan vetämisen, siitä edetessään hän ehkä huomaa että tuleehan sitä lihastakin! Eilen vedin itse 15 leukaa, tavoitteena tällä hetkellä 20 ... ja paikkoja särkee :D Näille jutuille bodarit hymistelevät mutta eiii se niin vakavaa ole. Kotikonstein korskeaksi :D

Meininkimies sanoi:
Kotitreenin paras puolihan on se, ettei sinne salille tarvitse mennä. Loppujen lopuksi aika harvalla riittää rahkeet 8 tunnin fyysisen työn jälkeen pakata kamat ja lähteä tunniksi salille huhkimaan? Respektit kaikille jotka tätä kuviota jaksavat!

Mä teen tätä melekin joka päivä, tosin pakkaan kamat jo töihin mukaan je meen suoraan duunista, silleen se toimii paljon paremmin kuin että kävis kotona välissä. No varastohommia teen, eli ei nyt ihan raksahommiin voi fyysisyydessä verrata, mutta ei kyllä toimistohomminkaan. Ja on sitä käyty monta kertaa 12 tunnin päivänkin jälkeen salilla. Mutta silti hommaisin vehkeet kotiin jos ois niille tilat!

Meininkimies sanoi:
Siis perkele! On mulla silmiä päässä ja tiedän miltä suunnilleen näyttää lihaksikas mies. Rintalihakset erottuu kunnolla ja käsivarressa on paksuutta, vatsat erottuu. Äijällä on miehekäs yläkroppa ja naiset tykkää - tähänhän suurin osa pyrkii!

Siispä väitän että kunnon leuanvedolla, otetta tangosta tietysti luovasti vaihdellen ja erilaisilla punnerruksilla (yhdistettynä lenkkeilyyn) voi päästä TERÄKSISEEN fyysiseen kuntoon, mutta ei supermassaksi. Olenko väärässä?

tässä tapauksessa kuva kertoisi enemmän, kuin tuhat sanaa..

Meininkimies sanoi:

Eikö sitten kotona huhkita? :hyper:

Ennemmin kyllä salille, koska siellä voi tehdä paljon laajemmin kaikkea, eikä siinä matkassa niin kauaa kestä, että sen takia mitenkään erityisesti tarvitsisi ylimääräistä aikaa varata.

Minä oon vääntänyt kotona jo reilu pari vuotta. Treenivehkeet autotallissa, eli siellä on vain penkki, pari tankoa, v..sti lätkiä, kyykkyteline, ojentajatalja, säädettävät käsipainot (-->35 kg asti) ja tietenkin nyrkkeilysäkki. Treenataan kaverin kanssa ja homma on menny kivasti eteenpäin. Reilu pari vuotta sitten lähtötaso oli aika paska, mutta on tullu lihaa ja forcea. Treeniviihtyistyyttä lisää jöllit stereot ja tv. Motivaation hiipumisen merkkejä ei ole näkyvissä. Eli kotitreenilläkin voi kasvaa ja kehittyä, mutta suosittelen raudan hankkimista.. pelkillä punnerruksilla tai leuanvedoilla voi motivaatio hiipua..

terv. :wanha:

Meikäläinen kans alotti reenauksen kotona.. olisin varmaan lopettanu koko homman jos olis suoraan salilta pitäny alottaa... Meil on autotallissa penkki sun muut vehkeet ja niillä sit broidin kaa alotettii!! Ainoo ongelma tossa kotona reenaamisessa on se, että
tarvii aina sen kaverin-- muuten ei kehity, koska on aika ikävää jäädä yksin autotallissa esim. 100 kilon alle penkissä (kokemuksella;) Ja salilla on helpompaa, ku voi siirtyä huoletta laitteesta toiseen eikä tarvii siirrellä kamoja ympäriinsä, mutta oon just sitä mieltä, et toi kotona treenaaminen on huippujuttu jos on mahollisuus..siis alussa.. ni ei tartte narukäsillä alottaa puntilla käyntiä;) Tosin toisinaan vieläkin hävettää, ku kattoo isompia treenaajia, että mitkäs narut mulla oikeen roikkuu..

Dorian Yates tais sanoo, että olis voittanu mr olympian vaikka vessassa treenaten.. motivaatio on se mikä ratkaisee..mut ei sentään vessassa..lol..

No siitä punnertamalla-arnoldiksi-jampasta kyllä kehtais sen kuvan tänne lätkästä mutta en taida mennä kameran kanssa kysymää ties mitä luulee :D

Tämä salaperäinen (mutta todellinen) lihaskimppu siis väittää tekevänsä 100 punnerrusta/leuanvetoa lähes joka päivä. Tästähän päästään taas aiheeseen ... kun on niitä jotka väittää että lihasmassan saamiseksi täytyy tehdä niin ja niin monta sarjaa sillä ja sillä prosentilla maksimista. Ja sitten pitää levätä joku viikko ennenku samoja lihaksia uudestaan rääkkäämään. Mutta entäs jos vaan punnertaa ja kiskoo rekkiä joka päivä ja silti kasvaa kokoa ihan kivasti? Mitäs tämä nyt on!

Meininkimies sanoi:
... kun on niitä jotka väittää että lihasmassan saamiseksi täytyy tehdä niin ja niin monta sarjaa sillä ja sillä prosentilla maksimista. Ja sitten pitää levätä joku viikko ennenku samoja lihaksia uudestaan rääkkäämään. Mutta entäs jos vaan punnertaa ja kiskoo rekkiä joka päivä ja silti kasvaa kokoa ihan kivasti? Mitäs tämä nyt on!
Eiköhän kyse ole siitä, mikä on tehokkain ja pisimmälle vievä treenaustapa. Kyllä varmaan leuanvedoilla ja punnertamalla lihasta saa, mutta ne eivät varmasti ole tehokkain tapa kehittyä eikä niillä pysty kovin monipuolisesti lihaksia rasittamaan.

Monta kertaa oon miettiny että kuis helevetissä esim. voimistelijajätkillä on tosi jöyssin näköinen yläkerta, että treenaako ne puntilla vai tuleeko se liha ihan lajin kautta. Tosin voimistelijajätkien jalat on mallia tikut, mutta yläkroppa on joillakin tosi jöyssi. what do you think?

Meininkimies sanoi:
... kun on niitä jotka väittää että lihasmassan saamiseksi täytyy tehdä niin ja niin monta sarjaa sillä ja sillä prosentilla maksimista. Ja sitten pitää levätä joku viikko ennenku samoja lihaksia uudestaan rääkkäämään. Mutta entäs jos vaan punnertaa ja kiskoo rekkiä joka päivä ja silti kasvaa kokoa ihan kivasti? Mitäs tämä nyt on!

Salajuoni :joulu3:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
veijo esso sanoi:
Minä oon vääntänyt kotona jo reilu pari vuotta. Treenivehkeet autotallissa, eli siellä on vain penkki, pari tankoa, v..sti lätkiä, kyykkyteline, ojentajatalja, säädettävät käsipainot (-->35 kg asti) ja tietenkin nyrkkeilysäkki. Treenataan kaverin kanssa ja homma on menny kivasti eteenpäin. Reilu pari vuotta sitten lähtötaso oli aika paska, mutta on tullu lihaa ja forcea. Treeniviihtyistyyttä lisää jöllit stereot ja tv. Motivaation hiipumisen merkkejä ei ole näkyvissä. Eli kotitreenilläkin voi kasvaa ja kehittyä, mutta suosittelen raudan hankkimista.. pelkillä punnerruksilla tai leuanvedoilla voi motivaatio hiipua..

terv. :wanha:
Suunin piirtei samat välineet kun mulla himas ,ja on mullakin tullu kehitystä helvetin hyvin!

Monta kertaa oon miettiny että kuis helevetissä esim. voimistelijajätkillä on tosi jöyssin näköinen yläkerta, että treenaako ne puntilla vai tuleeko se liha ihan lajin kautta. Tosin voimistelijajätkien jalat on mallia tikut, mutta yläkroppa on joillakin tosi jöyssi. what do you think?

Onhan niillä toki jaloissakin jerkkua, mutta keskittyy ehkä enemmän tonne nopeusvoiman puolelle ja staattisiin...

veijo esso sanoi:

Uskon että ottavat punttiakin, tuskin kaikki on pelkän lajiharjoittelun tulosta. En kyllä tiedä mitä "jöyssi" tarkoittaa.

Voimistelijoiden lihaksista

S2ML: Jossain vanhassa fitness-lehdessä (etsin numeron myöhemmin, jos muistan/jaksan) haastateltiin Jari Mönkköstä vai olikossenyt Jani Tanskasta... no anyway, hän kuitenkin oli kovasti sitä mieltä, ettei treenaa punttia käytännössä lainkaan, vaan voima hankitaan nimenomaan telineillä, vartalon omaa painoa käyttäen. Tämä siksi, että jos voiman hankkisi punteilla, joutuisi tekemään ns. tuplatyön -> voima sinällään ei riitä, vaan se pitää saada myös "siirrettyä telineisiin".

Luin itekin joskus ton saman jutun ja siina tosiaan mainittiin ettei voimistelijat (suomalaiset) kay hirveasti puntilla, joten ei muuta kuin treenaamaan yhden kaden ristiriipuntaa....:)

goodolmob sanoi:
piti tämmöst kysästä, et jos himas vetelee punnerruksii, vatsoi, selkää ja käsipainoil rannenostoja ja haukkarii, paljon. ni riittääk se vai pitääk mennä salil rautaa kouluttaa..

Tavoitteena ei oo tulla semmoseks pakastimen kokoseks jässikäks. Tämmonen normaali rantaleijona-lookki (sixpägi hyvin esil, selkä kondikses, kohtuu habaki näkyvis... ) Riittääk tommonen himatreeni tohon ja jos jollain ois jottain tohon liittyvää treeniohjelmaa, se ois jees.

Cheers :kippis1:

empä jaksa lueskellä mitä muut vastaillu, ite meinaan alotin just noin! ja pääsin sellaseen kuntoon, pägi kunnos, haukkarit suht isot, ojentajat, olkapäät ja selkä samoin, tohon jos lisäät meinaan leukojen vedon ni kyl, se on niin hyvä yläselän liike, siis ainakin pohjaks toi on hyvä, mut siin menee aika kauan :( riippuu millasena alotat, tuskin pääset edes vuodessa NIIN hyvään kuntoon, tai riippuu ihan, toi on aika kevyttä joten voit tehä melkeen joka päivä, et ainakaa täks kesäks ehdi enää :D

Kyllä paljon oot tehnyt ja syöny hyvin jos yli 5kg lihasta tuli puolessa vuodessa, yhedellä käsipainoilla. Tarttuispa muhunkin noin hyvin =/ :wall:

Tekee sarjoja vaikka käsilläseisontaläpsäytyspunnerruksilla ja muilla perusliikkeillä niin eiköhän sitä lihastakin ala tarttumaan... :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom