Ei ne häviä muuta kun maksamallaKuinkakohan kauan kestää, että 300$ boynty häviää eräästä kylästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne häviä muuta kun maksamallaKuinkakohan kauan kestää, että 300$ boynty häviää eräästä kylästä?
Ei ois kannattanu telottaa viattomia ihmisiäKuinkakohan kauan kestää, että 300$ boynty häviää eräästä kylästä?
Ei ois kannattanu telottaa viattomia ihmisiä
Ei mitään ongelmia mulla ainakaan.Mitenkäs hyvin pyörii vanhalla ps4 tämä?
Kyllähän tuo yli viisivuotias PS4 lämmittää taloa mukavasti näin kylminä talvipäivinä, kun menee Saint Denisissa käymään. Prossutuuletin huutaa melko kovaäänisesti ja vähän tosiaan tökkii välillä, mutta ei mitään minkä kanssa ei voisi elää. Äänenvoimakkuutta vaan lisää.Mitenkäs hyvin pyörii vanhalla ps4 tämä?
Olen kaikki Grand Theft Autot pelannut läpi useamman kerran, mutta tämä RDR2 oli kyllä täydellinen mahalasku. En ole kertaakaan käynnistänyt peliä tuon 30.12.2018 lähettämäni viestin jälkeen eikä ole aikomustakaan. Ennemmin pelaan vaikka GTA5 uudelleen kuin tätä ratsastussimulaattoria.Tämän pelin kanssa kävi juuri niin kuin ajattelin, kesken jäi. Kai se on nyt viimeisellä myönnettävä että nämä Rockstarin pelit ei ole minua varten.
Jep, mut kun pitäs olla nimenomaan ps4:lle Kun ei oo konetta nyt käytössä..Itse en lähtis ostamaan lähinnä multiplayer kokeuksen takia, vaikka kavereiden kanssa voi olla hauskaakin vähän aikaa... Omasta mielestä kuitenkin aika lailla mikromaksuja täynnä vähän liikaa.
Kuvaikemasi peli missä hakataan puita, mainataan ja yms kerätään varallisuutta ja kehitetään ukkoa ja voi pvp:tä kans = runescape
Ja eilen jo ostin ja latasin tän ihan ok ollu... vähän tylsää vaan kun yksin pelailen onlinessa..Itse en lähtis ostamaan lähinnä multiplayer kokeuksen takia, vaikka kavereiden kanssa voi olla hauskaakin vähän aikaa... Omasta mielestä kuitenkin aika lailla mikromaksuja täynnä vähän liikaa.
Kuvaikemasi peli missä hakataan puita, mainataan ja yms kerätään varallisuutta ja kehitetään ukkoa ja voi pvp:tä kans = runescape