Tässä on ne ongelmat kaikki kasattu ja näitähän täälläkään ei vain yksinkertaisesti lasketa mukaan pelin arvostelussa. Ymmärrän siksi että kiinnitetään huomiota hevonsen perskarvaan ja istutaan makkaraa paistamassa kun kaikki muu pelaaminen on yhtä vitun helvettiä. Naurettavan surkea tekele pelattavuudessa.
Tossa videossa on kyllä paljon hyviä pointteja, mitkä välillä pistää silmään. Loottaaminen on tehty melko kankeaksi tässä pelissä. Jotain taloa tutkiessa pitää kävellä rauhassa läpi ja availla laatikot turhan tarkasti oikeassa kohdassa, varsinkin jos vieressä on jotain muuta tutkittavaa. Ei pysty oikein tekemään semmosta nopeaa loottia että käy vaan äkkiä hakemassa kamat ja häipyy. Vaikka on useampi kymmenen tuntia takana pelissä, ei mulla ole ollut hirveitä ongelmia muuten kontrollien kanssa. Kerran vedin vahingossa revolverin osoittamaan sheriffiä kohden ja siitä nousi niin saatanallinen mekkala että piti lähteä karkuun ja maksella boyntyt myöhemmin pois. Kontrollit tekee monesta asiasta vain tarpeettoman hidastempoista.
Muutamaan otteeseen oon hevosella törmännyt ihmisiin tai muihin hevosiin ja siitä tuleekin sitten Wanted for unarmed assault melko usein. Tämän voi kuitenkin joskus hoitaa puhumalla ilman että tulee bountyä omalle päänahalle. Kerran se sapetti ihan oikeasti kun olin pitkään matkannut tekemään bounty hunting tehtävää ja kylän läpi mennessäni törmäsin yhteen pälliin. Ratsastin vain ohi etsimään sitä yhtä kriminaalia mutta paikalle päästyäni peli ilmoittaa etten voi napata sitä koska olin vastikään tekemisissä virkavallan kanssa.
Valikot oli myös alkuun aika vaikeita ja monesti unohtu kiväärit hevoseen kun lähti räiskimään. Nyt kuitenkin on jo niihin tottunut eikä ne häiritse yhtään.
Tossa videossa mainittiin myös että tää ei ole semmonen peli että vois vaan hetken aina pelailla ja olen täysin samaa mieltä. Ei voi hetkeksi ottaa ohjainta käteen vaan pitää varata lähes useampi tunti pelaamiseen, mutta en näe tuota negatiivisena asiana.
Harvat arvostelijat on kiinnittänyt huomioita noihin asioihin, mutta vastaavasti tää kaveri vähä tekee niistä liian ison numeron ja sit lopuksi antaa kuitenkin 9.5 arvosanaksi.
Omasta mielestä tässä pelissä ei mikään ole varsinaisesti paskaa, muttei kaikki ole mitään loistavaakaan. Kaiken kaikkiaan omasta mielestä todellä hyvä peli.