Reco2?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keiko-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hinta vaan vaikuttaa vähän suolaiselta, kun ottaa huomioon, et proteiinin määrä ei oo kovin suuri, eikä oo mukana mm. kreatiinia ja glutamiinia. Vai?

Henko sanoi:
Hinta vaan vaikuttaa vähän suolaiselta, kun ottaa huomioon, et proteiinin määrä ei oo kovin suuri, eikä oo mukana mm. kreatiinia ja glutamiinia. Vai?

Kaikki noi valmiit palautusjauhot on kalliita, paitsi kuningas Mass Blast.

Ja on reco2 testattu joskus, hyvää "perus shittiä" ja mausta antaisin sellasen 6,75 pojoa asteikolla 0-10. Eli ihan juotavaa on. Osta vaan.

Itekkin olen tuota joskus paketin käyttäny ja hyvää oli, ihan hyvin kerkes palautuu ja makukin oli mainio.. :thumbs:
mutta aika kallistahan tuo oli..

Henko sanoi:

Eihän siinä ole kreatiinia ja glutamiinia, mutta proteiini on ilmeisesti isolaattia ja hyvälaatuinen isolaatti ei ihan halpaa ole.

Itsellä toiminut ihan hyvin. Sekaan vielä kukkuralusikka FASTin kreatiinia niin Avot. En tiiä sitten krean imeytymisestä, mutta tuntuu toimivan.
Janottaa jatkuvasti.

Toimiva palautusjuomaksi, mutta jos vähän painoakin haussa niin MASSA sarjalainen myös käyttöön.

IMO: Maku veteenkin lantrattuna todella hyvä (mankitsa) ja vaikka lantraan n. 3-3,5 desin sheikkerissä (eli vettä ei todellakaan mahdu paljon), jossa tän lisäks ei edes ole ritilää, sekoittuu tasaiseksi todella helposti. Joskus lisään heraa (Fast Whey3, vatelma) nostaakseni proteiinin määrää ja samat kuvaukset sopii ko. aineeseen ja näiden sekoitukseen. :kippis1:

Noniin menin ostamaan RECO2 pussin palautukseen. Onko kokemuksia toimiiko hyvin ja tarviiko sinne sekaan läträtä vielä jotain?:whip:

Noniin menin ostamaan RECO2 pussin palautukseen. Onko kokemuksia toimiiko hyvin ja tarviiko sinne sekaan läträtä vielä jotain?:whip:

Jep vettä olisi hyvä laittaa...:rolleyes:

vuoden 2005 postauksen nosto, mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Eli tähän mennessä ollaan jo 4vuotta käytetty recoa ja viellä ei täyttä varmuutta että toimiiko hyvin tai onko tuosta mitään hyötyä. Mutta tieteelinen tutkimus jatkuu vahvasti luottaen siihen että tuote räjäyttää lihakset kasvuun.

Jep vettä olisi hyvä laittaa...:rolleyes:

vuoden 2005 postauksen nosto, mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Eli tähän mennessä ollaan jo 4vuotta käytetty recoa ja viellä ei täyttä varmuutta että toimiiko hyvin tai onko tuosta mitään hyötyä. Mutta tieteelinen tutkimus jatkuu vahvasti luottaen siihen että tuote räjäyttää lihakset kasvuun.

No toivossa on hyvä elää :rolleyes: Eli nautitaan vain palautusjuomaksi, vai tarviiko muuten juoda?

Kannattaako reco sekoittaa mielummin veteen, kuin maitoon? Itse olen tuosta maidosta pitänyt kiinni enimmäkseen maun vuoksi :). Ja onhan siinä myös lisäproteinia!

Kannattaako reco sekoittaa mielummin veteen, kuin maitoon? Itse olen tuosta maidosta pitänyt kiinni enimmäkseen maun vuoksi :). Ja onhan siinä myös lisäproteinia!

Käytännössä aivan sama kumpaan sekoittaa:wtf:
Valitsee sen kumpi maistuu paremmalta:rock:
Salilla treenin jälkeen käytännöllisempää sekoittaa kylmään veteen!

Niin, kun olen myös kuullut, että tuo veteen sekoittaminen olisi parempi imeytymisen kannalta. Maidon kanssa imeytyminen olisi hitaampaa? Mitä mieltä muut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom