Reco2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Potso
  • Aloitettu Aloitettu
Joo sellasta kyselisin, et ku oon iha alottelija nii onko kokemuksia tosta Reco2:sta? Tai muita vihjeitä, vinkkejä? Kiitos jo etukäteen! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Accord sanoi:
Joo sellasta kyselisin, et ku oon iha alottelija nii onko kokemuksia tosta Reco2:sta? Tai muita vihjeitä, vinkkejä? Kiitos jo etukäteen! :worship:

terve
no joo, sanoisin et itsekin alussa recoa käyttäneenä se on ihan ok palautusjuoma...mielestäni kun olet vielä aloittelija ja jos otat muuhun terveelliseen ja bodariruokavalioon (search!!!) mukaan tuon tuikitärkeän palautusjuoman, niin tuskinpa tuolla juomalla on hirveämmin väliä, sillä aloittelijalla huima kehitys on taattu, kun vähän edes viitsii panostaa

kovia treenejä ja lue ihmessä palstan f.a.q!!! :thumbs:

KäveleväRuumis sanoi:
Joo, se Reco2 on hyvä palautusjuoma, jossei itte halua sekottaa juomaa.

:jahas:

joo, näin on, eli voit sitte alkaa itekin sekoittelemaan juomaa, eti searchilla palautusjuomista tietoa...tulee halvemmakskin...reco on kyllä helppo...

mulle parhaita on nää valmiiksi sekoitetut, kun oon oon niin patalaiskalöysäpaskalurjusvetelys etten jaksa sitä muuten sekoitella :D

Mike sanoi:
Tilaamme seuraavassa Prolabin rahdissa pieniä N-Largeja kahta makua, vanilja ja suklaa. N-Large on aika passeli palautumiseen jos enemmän hiilaria haluaa käyttää.
N-large on varmasti hyvä. Reco2 sisältää vielä enemmän hiilaria suhteessa proteiiniin.

Itse ottaisin N-largen :)

Joo, mut alottelijalle sanoisin että mee ja osta se reco2:n sieltä prismasta ja vetele sitä pari kuukautta ja kato toimiiko...turha käydä vielä tilailemaan huipputuotteita...kehitystä tulee takuuvarmasti vaikka juustokairan tuotteilla :rolleyes: no ei nyt ihan, mut...

mut tottakai jos rahat riittää ni N-largea vaan, enemmän on just suhteessa protskua ja maku on :hyper:

Mike sanoi:
Tilaamme seuraavassa Prolabin rahdissa pieniä N-Largeja kahta makua, vanilja ja suklaa. N-Large on aika passeli palautumiseen jos enemmän hiilaria haluaa käyttää.
Joo tota N-largea halusinkin, mut sitä ei kait oo ollu viä missää... Kiitos :thumbs:

Mike sanoi:
Ei tarvii välttämäti käyttää "enemmän". Itse otan N-large (suklaa) ja Pure Whey (vanilja) sekoituksen. Suhteenhan saa määriteltyä tolleen ihan hyvin ja maku on kerrassaan loistava.

Suositut

Back
Ylös Bottom