Reco 2 -korvike haussa

Voisiko joku suositella sopivaa korviketta Reco 2:lle kun sitä ei tästä maasta saa. Oma pussi loppui justiin.

Tai vaihtoehtoisesti joku hera+malto erikseen, kunhan on laktoositon tai vähälaktoosinen. Ja makuna suklaa tai vanilja, mutta muutkin käy.

Ja sellanen jota sais GNC-kaupoista mielellään (jenkeissä) mutta ei senkään niin väliä.

Myyjä osas just ja just käyttää kassakonetta eli älkää neuvoko kysymään myyjältä.

Ei haluais ostaa paskaa säkissä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
american mass blast? ostat jostai jotai halpisheraa ja siihen vaan lisäilet halpaa maltoa (ja dextroa?) perhaps?

massblast ( 12.40 €/kg):

Sisältö 100g:
Proteiini 37g
Hiilihydraatti 50g

reco2 ( 20.00€/kg (jos ostat4,5kg boksin)):

100 g maustetua jauhetta sisältää:
Proteiinia 32 g
Hiilihydraattia 61 g

Eli käytännössä aika samat. Hiilihydraattien eron tasoitat helposti ja halvalla. Recossa vaan on hydrolysoitua heraa, ja massblastissa myös kaseiinia. Mutta silti, sanoisin että ajavat saman asian.

Reco Power On Mun Suosikki Palkkariksi. Se On Nutriplussan Tuote, Jota Löytyy Jokaisesta Sinun Kaupat Luontaistuoteliikkeistä.

Vaikka sen nimi on American Mass Blast niin mä epäilen sen saatavuutta jenkeissä..
:D uhups, ois ehkä pitäny lukee jokainen noista kuudesta rivistä...

mutta kai threadin tekijä osaa itse katsoa ravintoarvoja? kuhan on 2:1 suhteessa carbs ja protein ja whey lukee kyljessä ni ei paljo mettään voi mennä... :rolleyes:

Aattelin vähän et jos jollain olis just varmaa tietoa saatavuudesta...

Olen kattellut esim. Optimum Nutritionin After Maxia. Onkohan laktoositon? Ja onko :thumbs: vai :urjo: ?

Pelkkkää heraa kyllä on aivan joka lähtöön mutta ku en tunne merkkejä ja makuja ku olen vetäny vaan Fastia.

Maltoa en oo löytäny valikoitavaks asti. Ei kai sit mene kaupaks niin paljoa ku kaiken tarvii olla nii low-carb :rolleyes:

:D uhups, ois ehkä pitäny lukee jokainen noista kuudesta rivistä...

mutta kai threadin tekijä osaa itse katsoa ravintoarvoja? kuhan on 2:1 suhteessa carbs ja protein ja whey lukee kyljessä ni ei paljo mettään voi mennä... :rolleyes:

Lukutaito on kyllä hanskassa. Ehkä sitä on kuiteski muutaki tekemistä ku tavata pönttöjen kylkiä kun täällä on porukkaa jotka on yhteensä vetänyt markkinoiden kaikkia tavaroita joilta voi kysyä.

Mä en välttämättä ottais tuota kreatiinia tuolla palkkarin seassa automaattisesti, vaan ottaisin sen erikseen 'kuurina' kun sen aika on. Sillä pudottaisin tuon linkitetyn Optimumin tuotteen pois.

No niinpä teinkin.

bodybuilding.com listaa kaikki laktoosittomat protskujauhot. Ostin Optimum Nutritionin 100% whey goldia. Maltoks CytoCarb.

Kiitokset :)

Mä en välttämättä ottais tuota kreatiinia tuolla palkkarin seassa automaattisesti, vaan ottaisin sen erikseen 'kuurina' kun sen aika on. Sillä pudottaisin tuon linkitetyn Optimumin tuotteen pois.
Miksi? Kyllä kreatiinia voi ottaa jatkuvastikin (ja on jopa hyvä ottaa), kunhan lataa välillä. Esimerkiksi Bull Mentula neuvoi jossain lehtijutussa niin...

Suositut

Back
Ylös Bottom