Realistinen peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapina
  • Aloitettu Aloitettu
Hiukkasen epäilyttää ton äijän jutut ja eikä niin vähääkään..
Samalaista huttua kuin Jerry Springer-show.

Aika erikoinen pätkä. Vaikea uskoa todeksi. Mitäs jos kaveri olisi skitsonnut ja alkanut pieksemään sitä muijaa siinä maassa polkemalla sen päätä voimalla lattiaan? Olisi kerennyt tappamaan sen ennenkuin järkkärit olis paikalla. Feikiltä tuntui. Mä olisin ainakin ensimmäisenä tähdännyt päähän ja mitä lie väripanoksia oli, semmoinen ilman suojia silmään osuessa sokeuttaa välittömästi.

Aika ihme... Mut jos tollanen olis oikeesti mahdollinen, mä menisin varmaan ihan välittömästi shokkiin... Ja jos kaveria olis yhtäkkiä joku tuntematon alkanu raahaan kapakasta pois niin olisin kyl nostanu metelin... :)

joo eiköhän nää kaikki "mindtrick" sun muut magic ohjelmat oo nähty. en usko yhteenkää noista, en ees siihen suomalaiseen ennenku nään livenä. telkkarista ja netistä suolletaan nykyään sellasta paskaa ja kaikki ottaa ne ihan tosissaan.

onhan osa noista kidutus sun muista videoista mitä netistä löytää varmaan totta, mutta suurin osa täyttä paskaa.

Tolta samalta tyypiltä tuli tv2:lta ohjelma,missä teki kaikkea kliffaa.Tiedä sitten totta vai ei,jos tuo ei ole totta,ei mikään tyypi tekemistä...

Edit: Aseesta ei lähtenyt mitään panoksia..tai siltä se ainakin näytti,jos tarkkaan katsoo

http://ryoni.com/media/zombiegame.wmv

Tossa suora linkki jos koneelle haluaa.

EDIT: Juu katselin ton saman kundin ohjelmaa usein ja siinä se teki kyllä aika uskomattomia juttuja. Ei niinkään mahdottomia, mutta todella hämmästyttäviä. Pelasi mielen kanssa todella paljon ja taitavasti. Useimmat jutut eivät vaikuttaneet lainkaan kusetuksilta.

Salomaa sanoi:
http://ryoni.com/media/zombiegame.wmv

Tossa suora linkki jos koneelle haluaa.

EDIT: Juu katselin ton saman kundin ohjelmaa usein ja siinä se teki kyllä aika uskomattomia juttuja. Ei niinkään mahdottomia, mutta todella hämmästyttäviä. Pelasi mielen kanssa todella paljon ja taitavasti. Useimmat jutut eivät vaikuttaneet lainkaan kusetuksilta.
Kyllä se tossaki valittelee "can not create direct direct showplayer" :jahas:

Toihan oli splättis? saatto vähä sitä muijaa sattuu kun luukutti metrin päästä. :)
Näytti myös olevan sellaset feikki veri räjähteet vaatteitten alla.

Feikki niinku brownin jutut muutenki mutta miten toi ase oli toteutettu, splättis metrin päästä ei voi tuntua hyvälle ja ne silmät. :( Ja sit muutenki toi brownin jutut, "joo oon hypnoosissa ja luulen leikkiasetta oikeeks" :hyper:

Back
Ylös Bottom