Realistinen peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapina
  • Aloitettu Aloitettu
Nonii tuli päivitettyä windowsmediapleijeri mikä on aivan paska, jota en käytä koskaan ;) ja tuli taas todettua windowsin "laadukkaitten ohjelmistojen ominaisuudet":jahas:. Kokeillaan lähtiskö vaikka pyörimää....

F-Edit. Toimiihan se, muutaman ohjelmistopäivityksen ja lukemattomien uudelleenkäynnistyksien jälkeen :thumbs: :D. Saattashan se vähän järkyttää jos toi nyt oikeesti toimis, mut jotenki vähä arveluttaa esim. miten se luulee splätterii oikeeks aseeks? Ja se toinen kaveriki vaa hymyilee vieres ku toine iha paniikis :jahas:. Derrenki raahaa tyypin paareihi ja kaverit kattoo vierest ja seuraa. Kadulla kävelijätkää ei ees vilkase et mitä tapahtuu, kun normaalisti pukeutuneet ihmiset kuljettaa paareilla porukkaa.:D

Eiköhän se ase ollut teatteripyssy, ja nämä zombinäyttelijät laukaisivat itse osumapanokset. Yhdessä kohtaa näytettiin takaapäin kun zombia ammuttiin, ja siinä oli panokset varmaan just oikeaoppisesti.

Mä ihmettelin sitä että sen tyypin kaverit eivät älähtäneet mitään kun kaveria yhtäkkiä ruvetaan kärräämään johonkin hämärään paikkaan...

Raejuusto sanoi:
Eiköhän se ase ollut teatteripyssy, ja nämä zombinäyttelijät laukaisivat itse osumapanokset. Yhdessä kohtaa näytettiin takaapäin kun zombia ammuttiin, ja siinä oli panokset varmaan just oikeaoppisesti.

Mä ihmettelin sitä että sen tyypin kaverit eivät älähtäneet mitään kun kaveria yhtäkkiä ruvetaan kärräämään johonkin hämärään paikkaan...

joo teatteripyssyhän se oli, koska juontajaakin se yritti ampua. ehkä nää sen kaverit tunnisti tän silmänkääntäjäjannun ja siks ei sanonu mitää...mut en silti usko tohon, enkä yhteenkään muuhunkaan hämärään ohjelmaan/videopätkään

Aika huono pätkä, eihän tuota voinut uskoa pätkääkään. Valo välähtää pari kertaa ja olen hypnoosissa :jahas:

Ja joku vielä jaksaa täälläkin väittää että noi ton ukot tekemät "mind control" jutut on ihan totta ja missään ei oo ikinä huijattu... juupa juu

Eiköhän nuo kaverit tienny tuosta tempusta jo etukäteen, näkeehän tuo ku hymyilevät tuossa pätkän aikana, eli ne kaverit on mukana juonessa ja tuota yhtä höynäytetään. Nuita Derrenin temppuja ku on kattonu, ni ei tuosta osaa sanoa, onko totta vai ei. Taitava kaveri se on. Mietin kanssa samaa, että jos se oliskin käyny aseella hakkaamaan niitä tyyppejä päähän tjsp. Mutta luultavasti, siellä oli ovien takana varmuuden vuoks noita tyyppejä, että pääsee äkkiä väliin. Äkkiähän se Derrenkin tuli sieltä sinne huoneeseen.

Basher sanoi:
Kadulla kävelijätkää ei ees vilkase et mitä tapahtuu, kun normaalisti pukeutuneet ihmiset kuljettaa paareilla porukkaa.:D

Joo, mutta saattaa vaikuttaa asiaan sekin, että sitä tilannetta kuvas ainakin yksi
kameramies koko ajan, varmaan siinä mikrofonin pitelijäkin oli taustalla.

En ole alkuunkaan lakiasiaintuntija, mutta jonkinlaiselta vapauden riistolta tuo vaikuttaa, ja jos itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen ottaisin kyllä yhteyttä asianajajaan jos vitsi ei naurattaisi minua juuri sillä hetkellä.

Ja jos voidaan tulkita, että tuossa on kyse pelkän taikatempun lisäksi psykologisesta/lääketieteellisestä testistä, joka toteutettiin vasten koehenkilön tahtoa niin siinä rikottiin kai myös Nürnbergin säännöstöä?

Jotkut Derren Brownin temput ovat feikkejä, ainakin jollain tasolla. Kuten pirun/venäläisen ruletin peluu jossa ei käytettykään aitoa asetta.

Tuo voisi onnistua luultavasti niin, että tuo kaveri olisi jo etukäteen hypnonisoitu ja siinä pelatessa jostain etukäteen sovitusta merkistä se nukahtaa. Eli sen kanssa olisi etukäteen sovittu, että joku hypnoosi juttu tullaan tekemään ja näin ollen se on omasta tahdostaan mukana tuossa. Ehkä se ei kuitenkaan välttämättä tiedä tarkalleen tuota mitä tulee tapahtumaan.

Jostain luin, että Derrenin tempuissa on muutenkin ne henkilöt joihinkin juttuihin valmistelu etukäteen juuri hypnoosilla. Ja näin ollen Derren voisi tiettyjä sovittuja merkkejä / sanoja käyttäen saada ne tekemään tai uskomaan mitä vaan.
En tosin tiedä uskonko itse, mutta jos uskoo hypnoosiin niin miksi ei.

ahah voi vittu mitä paskaa sitän ykyää keksitäänkin :D "piupalipaupali, olet hypnoosissa ja zombi pelissä"

Aarne sanoi:
....Mutta luultavasti, siellä oli ovien takana varmuuden vuoks noita tyyppejä, että pääsee äkkiä väliin...

Siellähän oli siinä samassa huoneessa niitä ukkeleita vaikka miten paljon:thumbs:

:joulu3: HO!HO!HO!

:wall: Aina kun näkee jotain tällaista tekee mieli itkeä. Ei helvetti millasta paskaa. Ja tollaseenko joku sitten uskoo oikeasti? Voi saatanan saatana. Joskus mietin, että pitäisikö sitä Suomessa tullutta ohjelmaa vilkaista. Onneksi en vilkaissut. Olisin varmaan heittänyt telkkarin ikkunasta. Nämä hypnoosit tms. jutut on perseestä enemmän kuin David Copperfield.

Hullu inkkari sanoi:
En ole alkuunkaan lakiasiaintuntija, mutta jonkinlaiselta vapauden riistolta tuo vaikuttaa, ja jos itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen ottaisin kyllä yhteyttä asianajajaan jos vitsi ei naurattaisi minua juuri sillä hetkellä.

Ja jos voidaan tulkita, että tuossa on kyse pelkän taikatempun lisäksi psykologisesta/lääketieteellisestä testistä, joka toteutettiin vasten koehenkilön tahtoa niin siinä rikottiin kai myös Nürnbergin säännöstöä?

Kyllä kyllä! Seurataan Amerikan jalanjälkiä ja kohta oikeusjutut ovat luokkaa "koirasi hyppäsi minua vasten, vaadin miljoonan". Vähän huumorintajua ja ymmärrystä kittoos! Ja totta tai ei, kaveri ei edes itse näyttänyt muistavan asiasta mitään joten ei hänelle hommasta kovin suuria traumoja voi olettaa jääneen.

Itsekin olen vähän skeptinen noiden "pystyn lukemaan ajatuksiasi, piupaupou olet hypnotisoitu" juttujen suhteen, mutta uskon että ainakin osa niistä on totta. Näppärältä kaverilta tuo Derren muutenkin vaikuttaa, ohjelmassaan hän muun muassa ryöstää (myöhemmin myös palauttaa) tuntemattomalta(?) päällä olevan solmion, povitaskussa olevan kännykän, ranteessa olevan kellon yms.

Tuo suomalainen vastine Derrenille on taas sitten jotain aivan muuta. Mitä olen muutaman jakson hänen ohjelmaansa katsonut, temput ovat luokkaa äkkiä ajattele jotain väriä ja työkalua! Kappas, punainen vasara :). Pystyn sulattamaan yhden ajatuksenlukijan koko maailmassa, mutta että niitä alkaa löytyä joka maasta ja jokainen heistä vielä pitää omaa televisio-ohjelmaansa :jahas:

Back
Ylös Bottom