Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raejuusto sanoi:Eiköhän se ase ollut teatteripyssy, ja nämä zombinäyttelijät laukaisivat itse osumapanokset. Yhdessä kohtaa näytettiin takaapäin kun zombia ammuttiin, ja siinä oli panokset varmaan just oikeaoppisesti.
Mä ihmettelin sitä että sen tyypin kaverit eivät älähtäneet mitään kun kaveria yhtäkkiä ruvetaan kärräämään johonkin hämärään paikkaan...
Basher sanoi:Kadulla kävelijätkää ei ees vilkase et mitä tapahtuu, kun normaalisti pukeutuneet ihmiset kuljettaa paareilla porukkaa.:D
Aarne sanoi:....Mutta luultavasti, siellä oli ovien takana varmuuden vuoks noita tyyppejä, että pääsee äkkiä väliin...
Hullu inkkari sanoi:En ole alkuunkaan lakiasiaintuntija, mutta jonkinlaiselta vapauden riistolta tuo vaikuttaa, ja jos itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen ottaisin kyllä yhteyttä asianajajaan jos vitsi ei naurattaisi minua juuri sillä hetkellä.
Ja jos voidaan tulkita, että tuossa on kyse pelkän taikatempun lisäksi psykologisesta/lääketieteellisestä testistä, joka toteutettiin vasten koehenkilön tahtoa niin siinä rikottiin kai myös Nürnbergin säännöstöä?
. Pystyn sulattamaan yhden ajatuksenlukijan koko maailmassa, mutta että niitä alkaa löytyä joka maasta ja jokainen heistä vielä pitää omaa televisio-ohjelmaansa :jahas:Ensikertalainen sanoi:Siellähän oli siinä samassa huoneessa niitä ukkeleita vaikka miten paljon:thumbs:
:joulu3: HO!HO!HO!