RAW-Penkkipunnerruskilpailu Loimaalla 5.5-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vai 5.5. ja Loimaa City? No, mää tiedän ainakin yhden heikon joka varmasti ilmoittautuu. Ei sitä Valmusta yksin pidä päästää nostelemaan!

Kilpailun esiintyjät ovat nyt varmistaneet tulonsa. Sonja Färling esittää fitness vapaanumeronsa, Mika Nyyssölä antaa bodausnäytöksen ja Katariina Westman, nuori menestynyt painonnostaja tulee antamaan meille painonnostonäytöksen.

Ilmoittautuneita 22.4. mennessä:

J-M Järvi
Jani Illikainen
Juha Someroja
Mikko Hämäläinen
Jani Murtomäki
Mikko Backman
Jyri Saarela
Jussi Mattila
Tero Karonen
Kaarle Kojo
Markku Jäntti
Pasi Pulska
Marko Haikonen
Kalle Ylitalo
Kyösti Koskinen
Lasse Pajunoja
Juhani Niskanen
Markus Sjöblom
Markus Raitanen
Marko Pessi

NAISET:

Heidi Valmunen
Anna Karelli

28 nostajaa otetaan kisaan, joten vielä mahtuu muutama

misäpä Rantasen veljekset?

tomia olen koittanut yllyttää vaikka millä keinoin että tulis kerran raw kisoihin.
muilla veljeksilllä on muuta menoa silloin:( . toivottavasti tomi lähtis. toisi varmasti vähän yleisöäkin lisää. onko muuten toi markus sjöblom vai marcus sjöblom eli maca ?

Hieman ehkä :offtopic: mutta missä sarjassa Savonen (juontaja) on voittanut painonnoston maailmanmestaruuden?

Nuorissa?

Aika kaukana oli ainakin aikuisissa tuommoiset meriitit...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieman ehkä :offtopic: mutta missä sarjassa Savonen (juontaja) on voittanut painonnoston maailmanmestaruuden?

Nuorissa?

Aika kaukana oli ainakin aikuisissa tuommoiset meriitit...

Arto Savonen on voittanut veteraanien maailmanmestaruuden
Superraskaassa +108kg kahdesti, vuosina 1995 ja 1996. Vuonna 1990 hän sijoittui yleisissä superraskaassa seitsemänneksi. Arto juontaa painonnostoa Ylellä ja Eurosportilla ja osallistuu veteraanien EM kisoihin taas muutaman viikon kuluttua.

Zone-sarja -42%
No eihän sitä koskaan tiedä ketä lopunviimein paikalle saapuu, tällaisiin pikkukisoihin kun sattuu jos jonkinmoista estettä porukalla. Itselläkin nyt 5 päivää ennen kisoja olka niin kipeä ettei ilman kuusisatasta buranaa voi olla edes paikallaan.

Silti ajattelin parannella ja ainakin tulla koittamaan paikan päälle, olen jo aiemmin kisoissa sen verran munaillut että ei minua hävetä ottaa itselleni alirautoja, enempi hävettää ellei osallistu ollenkaan :)

Tottakai jos lämmittelyissä kauheasti sattuu niin turha riskeerata, mutta koittamaan tulen ainakin.

toivon ainakin Murtomäen ja Hämiksen olevan paikalla ja kovassa tikissä!

Tarkoitin tuolla listaa niistä, ketkä oikeasti on sinne tulossa.
Mut se taitaa selvitä vasta lipun lunastaneille :)

Oikeasti tulossa? Linkin takana on lista ilmoittautuneista nostajista, peruuttaneiden nimet on pyyhitty pois, tähän mennessä on tullut kolme peruutusta.

Poimittu VOIMAHARJOITTELU.NETin uutisista:

Paikalla ovat yhteistyökumppanimme Jani Ihalainen ja BULL Mentula. Luvassa paljon kovia tarjouksia ja tuotteita poistohinnoin.

Käykää tutustumassa !

sakke

Jussi76:

Uskallatko heittää että milloin kannattais tulla kisoja seuraamaan, että vielä löytyy hyvät "paikat"? Olen joskus itse asiassa kyllä Loimaan Seurahuoneella käynyt, mutta ei oikein enää muista että onko paikka sen verran ahdas kuitenkin että pitää tulla jo paljonkin ennen ysiä että saa hyvät paikat mistä seurata? Porukkaa taitaa tulla kuitenkin aikas paljon!

Kiitos.

Jussi76:

Uskallatko heittää että milloin kannattais tulla kisoja seuraamaan, että vielä löytyy hyvät "paikat"? Olen joskus itse asiassa kyllä Loimaan Seurahuoneella käynyt, mutta ei oikein enää muista että onko paikka sen verran ahdas kuitenkin että pitää tulla jo paljonkin ennen ysiä että saa hyvät paikat mistä seurata? Porukkaa taitaa tulla kuitenkin aikas paljon!

Kiitos.

Kannattaa saapua hyvissä ajoin paikalle, tila on kyl sellanen et sieltä näkee kaikilta paikoilta ja lisäks nostot näkyy screeniltä ja monitoreista

Kiitoksia. Hyvä homma. Jos vaikka joskus kasin jälkeen jo tulis kattomaan.

Loimaa on sen verran tuttu että itse kyllä löydän perille, autokoulukin on siellä tullut käytyä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom