Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä silmämääräisesti Murtomäkeä arvioisin niin veikkaisin aamupainon pyörivän 149.8 tienoilla äkkiseltään.. riippune onko käyny vessassa niin tuon kokosella miehellähän se on sitä +-2kg.
mitä eikö meitä muita oo menossa Pakkikselta kisoihin - vittu mikä pettymys.. foorumi täynnä muita vahvempia miehiä arvostelemassa kyykkyjä ja penkkauksia - puhumassa aina sen raa'an voiman puolesta.. nyt olis sit paikka näyttää eikä puhua
RRKallelle ja GDanelle Rrrriispektit!!!
Niin, lähes kaikki jotka kritisoivat eniten varustenostoja sekä muita liittoja ja niiden nostajia, ovat yleesä muualla kuin kisapaikalla nostamassa saati edes katsomossa. Nämä "nostajat " keskittyvät siihen mikä heistä tekee niin kovia penkkaajia ja kyykkääjiä, eli puhumaan paskaa netissä, ja arvostelemaan muiden tuloksia.
Enpä ole itse menossa nostamaan (anteeksi kauheasti) mutta aion kyllä jatkossakin sanoa mielipiteeni, mikäli siihen aiheen katson olevan.
Kyllä niitä nostoja saa muutkin arvostella kuin ne jotka itse nostaa.:kippis1:
edit: Murtomäki varmaan vie, eikös Hämis ole pudottanut painoa aikatavalla?
[
Enpä ole itse menossa nostamaan (anteeksi kauheasti) mutta aion kyllä jatkossakin sanoa mielipiteeni, mikäli siihen aiheen katson olevan.
Kyllä niitä nostoja saa muutkin arvostella kuin ne jotka itse nostaa.:kippis1:
täysin samaa mieltä. mutta se ainainen itkeminen tiettyjen taholta kyllä itseäkin monesti tympii.
kun puhutaan ny, että noi isot ukot ottaa 250+, niin minkäslaisilla tuloksilla on yleensä aiemmin viety noi keveemmät sarjat? 80-110kg äijät suurinpiirtein.
someroja vie pisteissä ja murtomäelle kovin rauta.
Wilksin pisteet suosii erittäin paljon raskaita nostajia.. esim.: 105kg Someroja nostaa 240kg->wilks 143,424 , ja 150kg Murtomäki nostaa 260kg-> niin wilkspisteet 143,858.
IMO olisi sunkin ihan hyvä sinne kisoihin mennä, kova natikkatulos kumminkin, ja niin paljon puhunut että olis kiva jos ois jotain sanojen tueksikin (jos oikein tarkkaan luet, näet rivien välistä pikku haasteen ;) ). Ehkä te Oulun jullitkin uskaltaisitte paremmin tulla jos kahdestaan tulisitte. Minä kyllä teitit majoitan sitten :thumbs:
hyvä systeemihän tuo on
Onhan se hyvä systeemi joo, mutta Someroja tuskin voittaa kisaa pisteissä niinkuin veikkailit aiemmin.. ;)
Siksi se esimerkki.
Ihan hyvä pistetysmenetelmä, menetelmä jonka kaikki tietää - todellinen voima näkyy raudassa, eikä nyt niissä parjatuissa välineissä ;) et nyt ei aleta whineen mistään pisteistä... ;) - JA jos joku murehtii niin ottaa sen kymmenen kiloa lisää painoa ennen kisaa vaikka suolaisen pizzan syömisellä - niin eipähän anna kelleen vaan tasotusta..
-H0