RAW-Penkkipunnerruskilpailu Loimaalla 5.5-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä silmämääräisesti Murtomäkeä arvioisin niin veikkaisin aamupainon pyörivän 149.8 tienoilla äkkiseltään.. riippune onko käyny vessassa niin tuon kokosella miehellähän se on sitä +-2kg.

mitä eikö meitä muita oo menossa Pakkikselta kisoihin - vittu mikä pettymys.. foorumi täynnä muita vahvempia miehiä arvostelemassa kyykkyjä ja penkkauksia - puhumassa aina sen raa'an voiman puolesta.. nyt olis sit paikka näyttää eikä puhua :)

RRKallelle ja GDanelle Rrrriispektit!!!

Niin, lähes kaikki jotka kritisoivat eniten varustenostoja sekä muita liittoja ja niiden nostajia, ovat yleesä muualla kuin kisapaikalla nostamassa saati edes katsomossa. Nämä "nostajat:) " keskittyvät siihen mikä heistä tekee niin kovia penkkaajia ja kyykkääjiä, eli puhumaan paskaa netissä, ja arvostelemaan muiden tuloksia.

Enpä ole itse menossa nostamaan (anteeksi kauheasti) mutta aion kyllä jatkossakin sanoa mielipiteeni, mikäli siihen aiheen katson olevan.

Kyllä niitä nostoja saa muutkin arvostella kuin ne jotka itse nostaa.:kippis1:

edit: Murtomäki varmaan vie, eikös Hämis ole pudottanut painoa aikatavalla?

[

Enpä ole itse menossa nostamaan (anteeksi kauheasti) mutta aion kyllä jatkossakin sanoa mielipiteeni, mikäli siihen aiheen katson olevan.

Kyllä niitä nostoja saa muutkin arvostella kuin ne jotka itse nostaa.:kippis1:

täysin samaa mieltä. mutta se ainainen itkeminen tiettyjen taholta kyllä itseäkin monesti tympii.

ja veikataanpa itekki huvikseen. someroja vie pisteissä ja murtomäelle kovin rauta.

täysin samaa mieltä. mutta se ainainen itkeminen tiettyjen taholta kyllä itseäkin monesti tympii.

IMO olisi sunkin ihan hyvä sinne kisoihin mennä, kova natikkatulos kumminkin, ja niin paljon puhunut että olis kiva jos ois jotain sanojen tueksikin (jos oikein tarkkaan luet, näet rivien välistä pikku haasteen ;) ). Ehkä te Oulun jullitkin uskaltaisitte paremmin tulla jos kahdestaan tulisitte. Minä kyllä teitit majoitan sitten :thumbs:

Itse ilmoittauduin juuri. Tavote on tuolloin painaa n. 105, eli 8 kg vähempi kuin nyt, ja 200 toki penassa tavote, en tiedä miten todellinen sitten tuo on :rolleyes:

kun puhutaan ny, että noi isot ukot ottaa 250+, niin minkäslaisilla tuloksilla on yleensä aiemmin viety noi keveemmät sarjat? 80-110kg äijät suurinpiirtein.

Ai joo, perhana...siis korjataan sen verran, että Murtomäki nostaa isoimmat raudat.Veikkaan 275kg, ois aika pirun kova raakapena:eek:

Pisteissä en uskalla veikata...

kun puhutaan ny, että noi isot ukot ottaa 250+, niin minkäslaisilla tuloksilla on yleensä aiemmin viety noi keveemmät sarjat? 80-110kg äijät suurinpiirtein.

Noi otetaan pisteillä, eli kaikki samassa sarjassa ja wilksillä suhtetutetaan painoon se nostettu romu. 80 kiloselle ukolle kova raakapena on siinä 190+, 100-kiloselle 210+, noilla pitäisi päästä hyville sijoille misä vaan kisoissa.

Zone-sarja -42%
Kyllä sinne kehtaa vähemmänkin penkkaavat tulla... (ellei tule ryhmät täyteen:D )

Ite olin viime vuonna ja olen myös tänä vuonna menossa.

Ihan vaatimattomilla pianoilla liikkeellä. oma paino on n.92kg ja tavoite olis jotain 160-165kg luokkaa nostella. On siellä paljon muitakin saman luokan jannuja peräpäätä pitämässä... toivottavasti:eek:

Viim vuonna oli muistaakseni 80-90 kilosissa aika paljon just noita 160kg ympärillä pyöriviä tuloksia.

Suurin rauta tulee olemaan >280kg, kumpi sen tekee jääköön nähtäväksi, ja veikkaanpa että Raahesta tulee yksi erittäin kova ukko sotkemaan pakkaa.

Tiukaksi menee...tai sitten ei!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wilksi on aika jees, mutta hiukan suosii, koska on tehty koko 3 lajiin. Siksi se ei penkissä aivan paras ehkä ole. Mutta yleisesti ottaen ihan kelpo systeemi. En sanoisi kyllä että erittäin paljon suosii ketään.

Wilksin pisteet suosii erittäin paljon raskaita nostajia.. esim.: 105kg Someroja nostaa 240kg->wilks 143,424 , ja 150kg Murtomäki nostaa 260kg-> niin wilkspisteet 143,858.

hyvä systeemihän tuo on

On kyllä totta että isommat nostajat hyötyvät suhteessa enemmän Wilksin pisteistä.
Ylläolevista esimerkeistä arvostaisin kevyemmän nostajan painoja enemmän, mut taulukko taas suosii isoa miestä. Kovia suorituksia tosin molemmat.

Ihan hyvä pistetysmenetelmä, menetelmä jonka kaikki tietää - todellinen voima näkyy raudassa, eikä nyt niissä parjatuissa välineissä ;) et nyt ei aleta whineen mistään pisteistä... ;) - JA jos joku murehtii niin ottaa sen kymmenen kiloa lisää painoa ennen kisaa vaikka suolaisen pizzan syömisellä - niin eipähän anna kelleen vaan tasotusta..

-H0

IMO olisi sunkin ihan hyvä sinne kisoihin mennä, kova natikkatulos kumminkin, ja niin paljon puhunut että olis kiva jos ois jotain sanojen tueksikin (jos oikein tarkkaan luet, näet rivien välistä pikku haasteen ;) ). Ehkä te Oulun jullitkin uskaltaisitte paremmin tulla jos kahdestaan tulisitte. Minä kyllä teitit majoitan sitten :thumbs:

Jos joku lainaa mulle uuden vasemman forkun luineen niin mäkin oon in =) Go Neutraali Go!! =)

Loimaan Seurahuone antaa nostajille ja esiintyjille 15% alennuksen hotellihuoneista. Tiedustelut numerosta 040-7600816, muista mainita tulevasi nostamaan/esiintymään niin saat alennuksen.

Ihan hyvä pistetysmenetelmä, menetelmä jonka kaikki tietää - todellinen voima näkyy raudassa, eikä nyt niissä parjatuissa välineissä ;) et nyt ei aleta whineen mistään pisteistä... ;) - JA jos joku murehtii niin ottaa sen kymmenen kiloa lisää painoa ennen kisaa vaikka suolaisen pizzan syömisellä - niin eipähän anna kelleen vaan tasotusta..

-H0

Kyllähän toi vähän suosii raskaampia kavereita. esim. 80kg kaveri pitäis ottaa 210kg , että pisteet olis tuolla 143 pintaan. Se on kuitenkii yli kaks puol kertaa oma paino. Yks hyvä porkkana tollasiin kisoihin olis myös palkinnot suhteessa eniten nostaville. Vois tulla kevyempiä kavereita enemmän mukaan, mutta jaksaako sit kuitenkaan enää kiinnostaa yleisöä?

Veikkaan kovimman raudan jäävän 260 kohdalle. Jotenkin sellainen mielikuva, että noi 270 ja ylös päin ovat vaan niin vitun harvinaisia kisanostoina. Varmaan Murtomäki ottaa kovimman raudan.

Suositut

Back
Ylös Bottom