Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi tuo hylättiin? oli kyllä pitkä stoppi ja kauhiat raudatkiitokset kaikille onnitteluista!
tässä olis nyt se mun epäonnistunut 230kg
http://www.youtube.com/watch?v=1UJaqJKszGw
uotinen sano että perse olis pompannu, mutta ei mulla ollu kauheesti mielenkiintoa lähtee selvitteleen minkä takia hylkäsivät, ku sijoitus ei olisi parantunut kuitenkaan tärkeintä oli kuitenkin,että tuli ylös hyvin... nyt kun tota videota kattelen jälkeenpäin, niin ite en ainakaan näe että mun perse edes liikahtais.. pääty tuomari varmaan hylkäs, ku merkin jälkeen tuo tanko hieman liukuu rinnalle ennen, kuin lähtee ylös päin..miksi tuo hylättiin? oli kyllä pitkä stoppi ja kauhiat raudat
tässä olis 220kg nostoTulihan se ylös kuitenkin; näkyy kyllä että voimaa on! Onko klippiä siitä 220kg:sta? Todella kova ja harvinainen tulos tuolla painolla sekin
Kevyestihän tuo tulee, vaikka tuossakin oli vähän hosumista merkin kanssa. Todella harmi että se 230 jäi hylätyksi vaikka voimat riitti tuomaan tangon merkistä ylös... Meinaatkos kisata vielä raw-kisoissa?
aika näyttää.. nyt ainakin kessän asti teen jotain ihan muuta, ku voimailen, mutta jos vielä kesän jälkeen tuntuu,että voisi jotain rautoja nostella, niin miksi ei...
Käyn sittenkin vielä yhdet kisat nostamassa juvalla,vaikka ajattelin alunperin vain käydä yhdet kisat nostamassa ennen ensi syksyn bodykisoja. 8.12.07 ois nuo penkkikisat.jos vaikka sinne koittais vähän jotain valmistautumisia tehdä,niin kokeilisi sitä 260kg.Periaatteessa sen kyllä pitäisi mennä,kun olen nyt ilman merkkiä nostanut 280kg,tosin tuo 280kg on tämän hetken aivan maximi,ei menis kyllä enään kiloakaan enempää.
Käyn sittenkin vielä yhdet kisat nostamassa juvalla,vaikka ajattelin alunperin vain käydä yhdet kisat nostamassa ennen ensi syksyn bodykisoja. 8.12.07 ois nuo penkkikisat.jos vaikka sinne koittais vähän jotain valmistautumisia tehdä,niin kokeilisi sitä 260kg.Periaatteessa sen kyllä pitäisi mennä,kun olen nyt ilman merkkiä nostanut 280kg,tosin tuo 280kg on tämän hetken aivan maximi,ei menis kyllä enään kiloakaan enempää.
Minkälaisia rautoja olet pukallut penkiltä 15-17 vuotianaa?