Raw Final 2011 - 19.11.2011, Turku - Nunnavuoren palloiluhalli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo mutta Kirin kisaennätys on 292,5kg nostettu Englannissa 1992 ja Sjömanin kisaennätys on 285kg, onhan tuolla netissä Jarin 300kilon näytösnosto ilman merkkiä, mikä nousee kuin tyhjää vaan. Kirin 302,5 mikä tossa edellisessä on, taitaa olla Hannu Saarelaisen voimamies kisoista. Hyvin nousee, mutta nousee hanurikin. Sen verran kauan olen voimailua seurannut että tiedän, ettei kukaan suomalainen ole vielä kisassa 300 kiloa punnertanut.

Joo mutta Kirin kisaennätys on 292,5kg nostettu Englannissa 1992 ja Sjömanin kisaennätys on 285kg, onhan tuolla netissä Jarin 300kilon näytösnosto ilman merkkiä, mikä nousee kuin tyhjää vaan. Kirin 302,5 mikä tossa edellisessä on, taitaa olla Hannu Saarelaisen voimamies kisoista. Hyvin nousee, mutta nousee hanurikin. Sen verran kauan olen voimailua seurannut että tiedän, ettei kukaan suomalainen ole vielä kisassa 300 kiloa punnertanut.

Olet aika lähellä oikeaa, mutta Kirin ennätys on 290kg ja nostettu 1991.

Samassa kisassa oli muuten noussut 302,5 mutta se oli hylätty koska tanko oli osunut telineeseen.

Tässä linkki mistä voi tarkistaa Kirin tuloksen.

http://freepdfhosting.com/b43282d3ff.pdf

Samaa kisaa tarkoitin, mutta tietoni oli Selkäinahon artikkelista ja siinä maininta 292,5kg. Jokatapauksessa antaa osviittaa kuinka kova 300 kilon penkki on, toivottavasti Murtomäki siihen yltää. Täytyykin päivittää "kansio", mulla oli siellä virheellistä tietoa;)

Kyllä täytyy ihailla Murtomäen kuntoa ja tulosta! Onnea! Pitää kyl täs samalla sanoo että on se Pitkäsen Tommikin aikamoinen penkkihirmu! Hienoo olla Suomalainen!!!!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi saatana!joka kerta kun tulee kattelee pakkotoiston voimailu puolta,ni sama saatanan vikisijä on vinkumassa ja vihjailemassa.
Jumalauta ku ihminen voi olla katkera ja kateellinen!!
Lueppas poju viestiketju läpi, niin näet mihkä tuo kommentti liittyi, mutta ymmärän jos et osaa tai tajua lukemaasi:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom