Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikö Peltomaa -110 ? Noni , niitä tuloksia!
Itse olin paikan päällä katsomassa, mutta valitettavasti täytyi lähteä siinä kohtaa, kun kyykyt oli kyykkäilty. Mielellään olisin katsonut kisat loppuun asti, mutta ei antaneet aikataulut myöten. Kyykyissä oli erittäin hyvä tuomarilinja. Jos jäi vajaaksi tai muuten puutteelliseksi nosto, niin punaista tuli armotta, mutta mihinkään nusnus-pilkunviilauksiin ei lähdetty. Hienoja kyykkyjä näkyi paljon, harmi kun ei Jyrki Varpaan uusi kisaennätys onnistunut. Palloiluhallin katsomo oli ihan ok. Ehkä pikkasen korkealla, mutta ainakin nostolavalle näkyi hyvin, kun ei tarvinnut samassa tasossa istua. "Messutiloja" tuolla ei kyllä ollut nimeksikään, mutta en tiedä onko tarvettakaan?
Nyt niitä lopputuloksia näkyville...
Juu vei se ko. sarjan Tulos: kyykky:275, penkki 185 ja veto 345 YT: 805kg
Penkki meni vituiksi kun tuli liian pitkä tauko viimeisen lämpän ja kisanoston välillä, niin nostossa sit molemmat utareet vihlas ja en uskaltanut korottaa. No jokatapauksessa oon tyytyväinen tulokseeni, varsinkin tohon vetoon...:dance:
Soppakattilan ääressä istuaJep, tämän hetken kovin rawpenkki. Vielä pitää soppakattilan ääressä istua että tuo 300 tulee.
Hyvä Jani!
Soppakattilan ääressä istua